GoMundo
GoMundo is een samenwerking tussen verschillende reisorganisaties, welke hun eigen krachten gebundeld hebben. Ze bieden vliegvakanties aan naar zonnige bestemmingen aan de Middellandse Zee. Bij GoMundo krijgt u geen kado’s bij uw boeking, maar houden ze de prijzen standaard erg laag.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
29 ervaringen
Schrijf ook een ervaring
41-50 jaar
Met partner
Stedentrip in Italië, november 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Gomundo slechte reisorganisatie ooit. We zouden in november naar Italië gaan. Deze reis is geannuleerd door hun. Reisvoucher gekregen van Gomundo, deze willen wij niet dus gevraagd voor ons geld terug. Werken ze niet aan mee. Hebben ze duidelijk gemaakt dat ze verplicht zijn om binnen 14 dgn geld terug te geven volgens de ANVR en SGR maar dat blijven ze weigeren. Nooit meer met Gomundo Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 23-10-2020
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, juni 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wat een verrassingsreis via Gomundo moest worden is geëindigd in een regelrechte nachtmerrie !
Net zoals het vliegen met Ryanair.
Luchthavenvervoer bleek er niet te zijn, hoewel geboekt, wat ons een taxi gekost heeft van 156 euro ! Het hotel bleek maar *** te zijn, echt heel oud en vies en net een jeugdherberg, 0,0 comfort, maar wat de kroon spande was de onvriendelijkheid, men was gewoon bang om iets te vragen. Het eten was beneden alle peil, absoluut niet vers en de kaas en ham stonden al een dag op voorhand klaar voor het ontbijt vergezeld van de nodige vliegen. Ook daar kon je best niks vragen als je neus je lief was. Het zwembad was kleiner dan hetgeen in mijn eigen tuin staat, dus vroeg ik me wel effe af hoe ze daar met zen allen in zouden aquagymen Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 14-06-2019 | Accommodatie(s): Hotel blue sea montevista Hawaï
41-50 jaar
Met partner
Hotel in Marokko, december 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 4
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Aan allen,
Ik raad u ten zeerste aan nooit met GOMUNDO een reis te boeken, zei nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
Mijn ervaring, ik boekte voor Marrakesh hotel DAR IKALAMO met transfer voucher heen en terug, of met de kleine lettertjes een gelijkaardig hotel. Nu ze stuurden ons inderdaad naar een hotel DAR IKALAMO, maar niet in Marrakesh, nee zo'n 150km verder in de bergen, waar geen transport voorziening was. In het hotel kregen we of vonden we geen informatie, over niets. We hebben daar 5dagen onze plan moeten trekken, met moeite hadden we internet verbinding en de TV was ook al niets. Nu
, we waren blij dat we terug naar huis konden. Via de gomundo site vraag ik mij de pick-up time te sturen en krijg de vermelding dat ik per mail of SMS zou verwittigd worden, wat dacht je niks van dat. Ik bel dus de agency die ons zou oppikken voor de transfer naar de luchthaven, die zeiden doodleuk, we hebben geen pik-up opdracht voor jouw en we kunnen je niet komen oppikken hebben andere prioriteiten contacteer maar GOMUNDO. Ik bel GOMUNDO op en die verklaren dat ze de pik-up opdracht zouden sturen. Niets daarvan, ik bel ze nog eens, waarbij ze verklaren dat ze de opdracht hebben gegeven en dat ik het verder met de transfer compagnie moest regelen. Ik zeg nog sorry , dat is niet mijn taak, jullie moeten zorgen dat ik tijdig opgepikt wordt daar heb ik voor betaald. Ze beloven dat alles is geregeld en ik tijdig opgepikt zal worden. Nog eens bel ik de transport om me te verzekeren dat dit zo is, maar nee hoor ze zeggen gewoon wij kunnen je die tijd(om 7:00u ) komen oppikken, vraag GOMUNDO om dit te regelen. Nu was ik al zo'n ganse namiddag bezig ermee en werd gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heb ik een taxi bedrijf aangesproken om ons tijdig naar de luchthaven te brengen, wat mij terug 50 euro extra koste, de telefoon rekening moet ik nog krijgen daarover.
Gelukkig hadden we dat besluit tijdig genomen en zijn we tijdig op de luchthaven gebracht. GOMUNDO doet alsof hun neus bloedt en zegt de het transport bedrijf in gebreke is gebleven. Nu voor mij is dit gelul, ze nemen geen verantwoordelijkheid en ik hoop van harte dat geen mens nog via hen boekt. Rachel Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 20-12-2018 | Accommodatie(s): Dar Ikalamo
41-50 jaar
Stedentrip in Nederland, oktober 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Een helse vakantie.
All inclusive zeggen ze maar 2e dag is er alleen nog maar bier en frisdrank de rest is op en niet meer te verkrijgen. Stoelen zitten allemaal los, al een paar mensen doorheen gegaan. Eten allemaal lauw en wat over is van avond eten ligt volgende dag bij ontbijt. Bedden doorgezakt, veren steken eruit. Lawaai s'nachts, niet van jongeren maar de engelsen die ruzies maken in hotel of schreeuwen, zitten al vanaf 10.00 uur aan de bier.
Je wordt bij je hotel afgezet, denk je. Mooi hotel. Ja niks van waar, daar bij receptie wordt je naar ander hotel verder gestuurd waar alles dus mis, kapot en er niet uitziet. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 10-10-2018 | Accommodatie(s): Blue sea montevista hawai
51-60 jaar
Met partner
Stedentrip in Engeland, april 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 2 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Was een suprise in welke hoofdstad we terecht zouden komen. Het hotel zou 3 sterren moeten hebben maar was een budgethotel, dit stond voorop het hotel. We hebben meteen gereageerd dat dit echt niet okay was maar met nul op rekest. voor het vervoer heb ik ook een laag cijfer gekregen en dat komt omdat dit in engeland heel duur is. Voordat we bij ons hotel waren hadden we al 75 euro op. En dan nog terug. Super slecht de reactie van de meneer van de service. Heel erg jammer.Voor ons dus nooit meer Gomundo. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 25-02-2019
21-30 jaar
Met vrienden
Hotel in Malta, januari 2018
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Een verrassingsvakantie geboekt bij GoMundo naar Malta, zou een all-inclusive verzorgde vakantie zijn maar bleek dus dat het niet zo was. Hotel was ook vreselijk, zelf voor een paar flessen drinkwater betaal je de hoofdprijs. Douches waren te warm bijna niet te douchen. heel veel onkosten gemaakt omdat wij (4 vrienden) er van uit gingen dat het een all-clusive verzorgde vakantie was. Contact proberen te krijgen met klantenservice GoMundo maar heel laat en onduidelijk antwoord. nu krijgen we te horen dat we maar 150 euro vergoeding krijgen in totaal voor 4 personen terwijl we bijna 1000 euro aan kosten hebben in totaal. je wordt gewoon opgelicht bij GoMundo. Boek lekker zelf iets of bij een andere organisatie maar niet bij deze oplichters! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 05-03-2018 | Accommodatie(s): San-Pawl hotel, Malta
41-50 jaar
Actieve vakantie in Nederland, december 2017
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 7
Reisleiding:
Na het lezen van slechte recensies had ik er niet veel van verwacht. Maar het is een van mijn leukste vakanties geworden. Alles was goed geregeld. Leuk hotel op een super locatie. Het hotel was heel leuk maar vond alleen de kamers vies. De rest top. Ik verbleef in het Carifor op Malta. Dus ik heb een goede ervaring met GoMundo. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 10-12-2017 | Accommodatie(s): Carifor
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, oktober 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Een reis van 4 nachten en 5 dagen is voor ons door Gomundo zo geboekt dat er maar 3 dagen en 3 nachten ter plaatse waren. Vreselijk onpraktische vluchttijden waardoor we om 1u 's nachts het hotel uit moesten terwijl we op de eerste dag ook pas laat aan kwamen. Reisbescheiden kwamen pas nadat we er na de uiterste verzenddatum zelf om hebben gevraagd. Klantenservice is waardeloos, toont nauwelijks begrip en denkt niet mee. Het hotel was niet heel schoon en echt vergane glorie. Het eten was lauw en de all-inclusive was niet echt all-inclusive. Nooit meer! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-11-2017
31-40 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, oktober 2017
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 9
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Top vakantie, na onze trouwdag !
5 dagen weg in mooie hotel met vrindelijk personeel ! Lekker weer ;)
Go mundo ! Bedankt ! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-10-2017 | Accommodatie(s): Blue sea tower el Arenal
21-30 jaar
Met partner
Actieve vakantie in Spanje, september 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Heel slechte ervaring met poep mundo en poep vakantie veiling. Ik raad iedeeen af om bij hun te boeken. Proffesionele oplichtsters, bravo bravo bravo. Ze pikken makkelijk paar dagen van je vakantie af doormidden 23:00 snachts te vliegen en terug 05;00 ochtend terug te laten vliegen met klote vueling airline. De stoelen krijg je gratis hernia bij. Mooi meegenomen!! Wie het boekt wens heel veel reisplezier, DUS NIET !! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 01-10-2017 | Accommodatie(s): Hotel Samba
> 70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, juni 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Na meerdere klachten ingediend te hebben bij Gomundo hebben wij na 2 maanden!!! nog steeds geen antwoord ontvangen. Wij zijn in juni op vakantie geweest. Wij hadden een all in verrassings vakantie geboekt via Groupon voor 8 dagen. Wij zijn al op leeftijd (allebei in de 70) en vroegen bij de boeking of ze een klein beetje rekening konden houden met de locatie van het hotel. Alle bestemmingen waren voor ons prima, maar het liefst niet midden in het centrum bij jeugdige lui.
Toen wij de reisbescheiden ontvingen, schrokken wij ons rot. Het hotel lag midden in het centrum van Lloret de Mar en kreeg een zeer slechte onvoldoende op review sites. De slechte reviews waren over het algemeen vanwege geluidsoverlast van de naastgelegen discotheken en over het eten. Toen wij dit meldden bij Gomundo gaven zij aan dat alles al is geboekt en er niks meer gewijzigd kon worden. Wij hebben geprobeerd om toch maar met een positief gevoel op vakantie te gaan, de reis was namelijk al betaald. Wij hadden ook bijbetaald voor een koffer en voor de transferbus. Toen wij aankwamen op de luchthaven hebben wij een uur moeten wachten in de stilstaande bus voordat deze vertrok, na twee uur te hebben rondgereden langs allemaal hotels en wij nog niet bij ons hotel waren aangekomen ben ik maar gaan vragen hoe lang deze onaangename rit nog ging duren. De zeer chagrijinge chauffeur gaf aan dat hij dit niet wist. Uiteindelijk duurde de rit nog eens 1,5 uur. Totaal hebben wij dus 4,5 uur in de bus gezeten, terwijl het rechtstreeks met de taxi ongeveer 30 à 40 minuten rijden is. Vervolgens kwamen wij dus laat in de avond aan en hadden wij erge honger en dorst na de lange reis. Wij vroegen bij de receptie of het mogelijk was om iets te nuttigen maar konden geen gebruik meer maken van onze all-in. Zelfs water was er niet meer te krijgen en in Spanje kan je geen water uit de kraan drinken. Toen wij op onze kamer waren, werden we gek van het gedreun en het gebonk van de discotheek ernaast, precies zoals omschreven op de review sites. De badkamer was smerig vol met schimmel en de bedden leken wel planken.
De volgende dag kwamen wij aan in de ontbijtzaal en het was duidelijk dat wij de oudste waren in het hotel. Geen mensen van onze leeftijd, geen mensen rond de 40 of 50 jaar, maar tieners en jong volwassenen van rond de 18 tot 22 jaar. Bij het zwembad stond de muziek op zijn hardste standje en lagen wij als 70-jarige tussen de jongeren. Je voelt je dan ook niet op je gemak. Het water van het zwembad had overigens een groene kleur, dus daar zijn we niet ingegaan.
Vervolgens hebben wij contact opgenomen met Gomundo. We zouden dezelfde dag terug gebeld worden, maar helaas werd er niet aan deze belofte gehouden. De volgende dag wederom contact opgenomen en weer werd er beloofd om terug gebeld te worden, maar er werd gezegd dat wij om een andere kamer moesten vragen bij de receptie. Wij hebben dit ook gedaan, maar zij hadden geen andere kamer meer beschikbaar. Wederom contact opgenomen met Gomundo en aangegeven dat wij al 2 nachten niet hebben kunnen slapen en er veel schimmel in de kamer aanwezig was en dat het hotel geen andere kamer beschikbaar had. Wij hebben gevraagd of wij misschien in een ander hotel konden verblijven, want tijdens een vakantie hoor je uit te rusten en niet kapot terug te komen. Zij gaven aan dat dit niet mogelijk was en dat wij de tijd maar moesten uitzingen en na de vakantie een nieuwe klacht in moesten dienen.
Aangezien het eten zeer belabberd was, de kip was niet gaar, het vlees allemaal doorbakken, ik kan nog wel even doorgaan hebben wij maar besloten om zelf een ander hotel in de omgeving te boeken en zelf te betalen. Het enige wat overigens aan drankjes inbegrepen was, waren de fris, koffie, thee, bier en zoete wijn. De koffie in het hotel uit de automaat was niet te drinken en als ik een alcoholisch drankje drink is het droge witte wijn, want ik lust geen zoet.
Wij hebben een taxi genomen naar het nieuwe hotel, deze was gelegen in het rustigere gedeelte van Lloret de Mar. Vervolgens hebben wij wederom contact opgenomen met Gomundo met de vraag of het mogelijk was om de transferbus voor de terugreis naar ons nieuwe hotel te laten komen zodat de bus ons daar op kon halen. Wij hadden natuurlijk al betaald voor deze bus en zelf het nieuwe hotel betaald voor de overige dagen. Toen wij dit vroegen gaf Gomundo aan dat het onze keuze was om een nieuw hotel te boeken en dat wij dan zelf ook maar moesten kijken hoe wij terug komen op de luchthaven. Ik ben hier zo pissig en verdrietig om geworden, ik heb er gewoon geen worden meer voor. Ik begrijp niet dat een organisatie mensen van onze leeftijd in een hotel kunnen stoppen met een naastgelegen discotheek en met al onze overige klachten. En aangezien zij onze klacht niet hebben verholpen tijdens de vakantie en wij zelf een nieuw hotel hebben geboekt en wederom hebben betaald, moesten we nu ook nog eens extra betalen voor de terugreis naar de luchthaven.
Ik heb er geen woorden voor. Het is wel lekker dat je als organisatie eerst je zakken vult van de klanten en er verder niet meer naar omkijkt. Ik begrijp dit niet. Nu 2 maanden verder en na 3 klachten ingediend te hebben, moeten wij nog steeds antwoord ontvangen.
Ik wil in ieder geval aangegeven en mensen waarschuwen om niets bij Gomundo te boeken.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-08-2017 | Accommodatie(s): Lloret de Mar
31-40 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, juni 2017
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 3 Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Via Vakantieveilingen zijn wij in juni naar Ibiza geweest. Gomundo heeft dit georganiseerd. Tenminste ze zeggen dat ze het hebben georganiseerd. Maar een kleuter zou het nog beter doen. De communicatie is barslecht. Hebben vaak contact opgenomen om een bevestiging te krijgen, maar die kregen wij maar steeds niet. Eindelijk kregen wij bericht, maar toen was opeens de datum niet meer beschikbaar. dus moesten wij schuiven in onze vakantie, terwijl zij zo laks en langzaam zijn in hun communicatie. Vervolgens komen we op de luchthaven aan, moeten 2 uur wachten voordat wij met het transfer mee kunnen. Komen hierdoor nog later aan in het hotel. Terwijl we al een late avondvlucht hadden. Zijn we in het hotel, komen we het restaurant niet in omdat Gomundo onze boeking niet goed door heeft gegeven. Namelijk wij hebben betaald voor ontbijt en avondeten, maar de boeking stond op ontbijt. Aantal keer met Gomundo contact gehad en ze zouden alles regelen. Maar pas op dag 5 mochten we voor het avondeten aanschuiven. De andere avonden moesten we dus buiten het hotel eten. Geen excuses, geen compensatie niets. Zelfs na het indienen van een klacht niets gehoord. Echt heel slecht. Ik snap wel waarom Vakantieveilingen met dit soort organisaties in zee gaat. Goedkope vakanties aanbieden en shit verkopen. Ze verdienen hier mega op! Nooit meer via Vakantieveilingen en vooral niet via Gomundo!!! Schaamteloos zijn ze! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 15-08-2017
51-60 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, april 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
We boekten een verrassingsreis... We kregen goedkoopste bestemming die mogelijk was. Driesterrenhotel dat nog geen twee sterren waard was. Relaxvakantie moest dit worden MAAR héél veel lawaai gedurende gans de nacht van andere hotelbewoners en de omgeving. Management deed hier niks aan. Buffet lauw en/of koud. Weinig variatie. Niet vriendelijk aan de receptie en gaven heel weinig informatie. Als reisorganisator ben je hier zeker van op de hoogte. Is wel gemakkelijk geld verdienen op deze manier. Zijn er mss nog mensen die dergelijke reis boekten? Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-04-2017 | Accommodatie(s): H·TOP Planamar *** Malgrat de MAR
41-50 jaar
Met partner
Stedentrip in Italië, december 2016
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Waardeloze service en communicatie. Geen antwoord op vragen, reisbescheiden tot op heden nog niet ontvangen. Dit terwijl de belofte is dat ze minimaal twee weken op voorhand worden verstuurd. Bovendien is het veel goedkoper om rechtstreeks te boeken. Eerste en tevens laatste ervaring met deze "reisorganisatie" !!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 27-11-2016
31-40 jaar
Met partner
Rondreis in Italië, oktober 2016
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 3
- 3 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Wat zo romantisch had moeten zijn is als ee nnachtmerrie verlope. overal advertere ze met 4*. Ammehoela, met zn 4* of iets gelijkwaardig. niets gelijkwaardig aan die 4sterren!!!! Smerig, geluidsoverlast, oud, onvriendelijke mensen. De bevolking was prima, maar het personeel. JA die werkte voor het geld niet omdat zij van toeristen houde. Stug en onbeleefd. gomundo verkoopt heel mooi. Maar maakt niets waar! ik heb mn geld (gedeeltelijk) teruggevraagd en ze zeide na de vakantie mail met alle klachten sture. Nou dat hebbe we gedaan, maar we hore maar niets. Geldkloppers. Mooie luchtkastelen en gebakke lucht.
het enige wat heel goed geregeld was, was de auto! en het personeel van het vliegtuig. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 18-05-2017 | Accommodatie(s): Verschillende
51-60 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Nederland, oktober 2016
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Op 13 oktober gingen wij naar krakau om auzwitz te bezoeken . Bij aankomst bleek in het hotel bleek dat 2 van de 3 kamers geannuleerd waren. Dit kwam omdat het bedrijf wat de hotelboeking deed failliet was. Gebeld met noodnummer van gomundo waar eerst ook niet werd opgepakt een half uur later terug gebeld kreeg ik iemand aan de lijn ik moest eerst zelf de kamers zelf maar betalen en voor ik thuis zou zijn zou het geld gestort teruggestort zijn. Nu naar bijna een maand later en vele telefoontjes mailtjes later nog steeds geen geld. Ik vind dit een hele kwalijke zaak en zeker geen reclame voor gomundo. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 10-11-2016 | Accommodatie(s): Hotel apis
16-20 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, juli 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Een stel oplichters zijn het! Je boekt een verrassingsreis voor 300 euro en ze dumpen je in t goedkoopste hotel wat ze kunnen vinden. Uiteindelijk betaal je dus 100 euro te veel. We moeten nog gaan en we hebben al gebeld en gemaild maar ze zeggen niets voor ons te kunnen doen want "de reis is al betaald". Makkelijk is dat. Geld innen en dan niks meer doen voor je klanten. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Iedereen moet weten dat je via gomundo geen reis moet boeken want je wordt opgelicht waar je bij staat. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-06-2016
31-40 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Italië, april 2016
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 3 Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Via internet bij Gomundo een stedentrip geboekt voor Rome. Tijdens boeking waren de vliegtijden nog niet bekend. Na betaling werden deze via de mail doorgegeven en bleken heel erg ongunstig uit te vallen. Hierover direct contact opgenomen met Gomundo maar konden niets betekenen om deze te veranderen. Daardoor misten wij bijna 2 (reis-)dagen. Deze stedenreis vooral geboekt vanwege de ligging van het hotel in het centrum van de stad. Vanwege een lichamelijke beperking werd eveneens voor deze reis geboekt zodat lopen van en naar het hotel tot een minimum werd beperkt. Ook bleek deze te zijn veranderd, van een hotel in het centrum naar een verre buitenwijk van Rome!! Ook hierover mijn beklag gedaan, echter hier werd niets mee gedaan. Iedere dag in Rome waren wij nu bijna vier uur kwijt aan reizen van en naar het hotel. Boeken bij Gomundo nooit meer!! Totale verkeerde (misschien wel opzettelijke voorlichting) in de advertenties. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-04-2016 | Accommodatie(s): Hotel Ibis Roma Fiera
21-30 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Portugal, november 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Via VakantieVeilingen een erg mooie deal gekocht. Een 3 daagse stedentrip naar Lissabon voor 2 personen in Hotel Miraparque, met als aanbieder GoMundo. De beschikbare dagen waren duidelijk te zien in het agenda overzicht van de veiling. Na het winnen van de veiling dan ook meteen vrij geregeld op mijn werk en het werk van mijn reisgenoot voor op de beschikbare datum 24-11-15.
Na het betalen direct via de GoMundo website gereserveerd, en direct daarna krijg ik een mail van GoMundo dat de gekozen datum niet mogelijk is.
Wegens een update zoals de medewerker het noemt, is ons hotel plots te duur geworden voor de gekozen datum, ik mag wel vertrekken op 24-11-15 maar dan wel voor een meerprijs en nog eens voor een ander hotel; lees een slecht oud gedateerd hotel zonder wifi.
Een veel slechter hotel als ons plots te dure hotel natuurlijk.
Ik heb GoMundo duidelijk gemaakt dat de plotselinge update toch echt een probleem van hun is en dat zij dat niet op de klanten kunnen afschuiven.
GoMundo helpt mij niet verder en dus heb ik maar contact opgenomen met VakantieVeilingen.
Zij staan volledig aan mijn kant en zijn nu druk bezig met het zoeken van een gepaste oplossing.
Dat heet klantenservice, daar kan GoMundo nog héél erg veel van leren!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-10-2015
31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, oktober 2015
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Hotel was dichtbij het station in Rome. Dat was mooi prima. Maar het Hotel zelf en het willen verblijven in het hotel dat ging hem niet worden.
Het hotel had veel gebreken. De douchekop en doucheknoppen zaten onder het kalk. Ik kreeg ze ook niet gewoon open gedraaid.
Verder waren de muren beklad en in de kamer waren ze bevlekt. De airco deed het niet, maar was ook nog eens begroeid met schimmel wat aan de onderzijde eruit kwam. Een doucheraam die niet openging en waar rondom schimmel zat, een tegel die stuk is, geen kluisjes in de hotelkamer of wat van sfeerverlichting. Het was kortom een grillige kamer met weinig tot geen voorzieningen en iets aan onderhoud gedaan.
De foto's op de website kwamen niet overeen met de hotelkamers die wij kregen. Al met al voelden wij ons opgelicht.
We hebben toen ervoor gekozen om op ons eigen houtje een hotel te zoeken. Wel hebben we telefonische contact met GoMundo gehad, maar zij konden nauwelijks tot niets op het moment voor ons betekenen. Dat wilde zeggen dat we gewoon zelf de kosten voor het hotel konden betalen. En mochten we een klachtbrief sturen naar Gomundo. Ik ben benieuwd of ze iets dan terug gaan betalen?
Wij maken er werk van. Want dit vinden we onacceptabel.
Voor ons ook nooit meer GoMundo.
Jammer want de reis was eigenlijk goed verlopen, maar zo zie je maar dat er weinig voorbereidend werk is verricht. Als de organisatie van te voren het Hotel had gecontroleerd dan was het niet op deze wijze verlopen. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-10-2015 | Accommodatie(s): Quisisana | Vervoer: vliegtuig en bus
51-60 jaar
Met partner
Stedentrip in Italië, augustus 2015
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Na dat er geboekt was werden de vluchttijden bekend gemaakt en bleek de 3-daagse Rome reis neer te komen op 1 volle dag in Rome. Hierover contact opgenomen met GoMundo en kon er voor 50 euro 1 dag bijgeboekt worden. Er werd niet verteld dat het hotel waar we dachten geboekt te hebben, door GoMundo in een ander hotel veranderd was. Het heeft wel op de factuur gestaan, maar door de commotie van de reisduur heb ik daar niet op gelet. Dat kwam ik pas achter 6 weken voor vertrek en er betaald moest worden. Ik heb toen contact opgenomen en aangegeven dat dit niet het hotel was wat ik geboekt had. Na de reviews te hebben gelezen op internet was dit hotel niet van dezelfde kwaliteit. Ik kon in het vorige hotel wel verblijven maar moest dan bijbetalen!!! Dat heb ik niet gedaan. De vlucht met alleen handbagage leverde problemen op, want bij boarding kreeg ik een geel label aan de koffer en verdween deze tegen mijn zin naar de bagageruimte. Ik werd gewezen op de kleine lettertjes dat bij drukte er van je gevraagd kon worden om je handbagage in het bagageruim te vervoeren. Voor de duidelijkheid is mij niets gevraagd.Dit betekende dat je dus minstens een half uur bij de bagageband stond te wachten, je de bus miste. Kortom over de heenreis 5 uur hebben gedaan. Bij aankomst in het hotel moest er eerst nog 24 euro afgerekend worden, zgn toeristenbelasting, die m.i. bij de hotelprijs in had moeten zitten. De kamer in het souterain was claustrofobisch klein, 1 persoons badkamer, muffe kamer, slecht tot niet werkende airco. Kortom nooit meer met GoMundo. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 06-09-2015 | Accommodatie(s): hotel Center 1 | Vervoer: vliegtuig
41-50 jaar
Zonvakantie in Spanje, augustus 2015
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Nooit een verrassingsreis boeken bij Go Mundo, je wordt in een hotel gestopt met allemaal associale Britten en Duitsers die geen rekening met een ander houden. Wij daarbij gingen voor onze rust. Elke nacht Was weer teveel lawaai van dronken jongeren. Het enige goede aan de hele vakantie Was dat We overdag weggingen en onszelf gingen vermaken op het strand. Wat ik graag Had willen weten Was, of ik kon ruilen van hotel als ik wist dat er zoveel slechte recensies waren. Sorry maar ik heb geen sterke punten voor go mundo! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 11-08-2015 | Accommodatie(s): All inclusive | Vervoer: Vliegtuig
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, mei 2015
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 3 Accommodatie:
- 7
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Prima hotel met erg aardige mensen.
Geen transfer naar en van hotel, taxi komt erbij 2x 35 euro.
Vlucht zonder koffers, 120 euro erbij voor 2 personen.
Gomundo is een waardeloze organisatie die geen enkele reactie geeft op klachten maar nergens VOORAF de extra kosten vermeld. Gewoon nooit meer bij gomundo boeken lijkt mij het beste! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-05-2015 | Accommodatie(s): Costa Portals | Vervoer: Vliegtuig
41-50 jaar
Stedentrip in Italië, januari 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Zeer slechte organisatie alleen uit oo winstbejag. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-01-2015 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Met partner
Stedentrip in Italië, december 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 9
- 8 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Perfect geregeld en goede service.
Kregen zelfs het advies om de transfer zelf te regelen omdat dit het voordeligste was.
Info tegelijk ontvangen via mail mbt de mogelijkheden en buslijnen
Hotel delle muse was niet overdreven lux maar wel schoon en vriendelijk personeel.
Eten in hotel was goed en er was voldoende keus dmv ontbijt buffet
Zeker een volgende keer weer via Gomundo Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-12-2014 | Accommodatie(s): Hotel Della Muse | Vervoer: vliegtuig
31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Malta, augustus 2014
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Vreselijk smerig hotel, geen enkele schoonmaak, airco en riolering stuk, vuil beddengoed, vieze handdoeken, peuken op de grond, viezigheid aan de muur naast het bed. Go Mundo voelt zich niet verantwoordelijk.
1100 euro voor 3 dagen obv logies! Schande om dit hotel te exploiteren.
Service: geen.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 08-08-2014 | Accommodatie(s): porto azzurto | Vervoer: vliegtickets
41-50 jaar
Met partner
Hotel in Duitsland, december 2013
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Via Gomundo hebben we Renaissance hotel Düsseldorf geboekt voor het vieren van 20ste trouwdag van ons huwelijk. Na eerste nacht worden toegang tot onze kamer geblokkeerd,uitleg was dat we voor 1 nacht hebben betaald. heel erg triest voor ons.Na 3 uur bellen Go mundo telefonisch heeft uitgelegd dat we hebben voor een nacht betaald,terwijl prijs van de kamer was 64€ per nacht ter plaatse. aldus receptionist van hotel.we hebben 78€ betaald voor 2 nachten.Onze aanbieding was 39 € per nacht.Voor een nacht hebben we 14 € veel betaald dat normale prijs was.Leuke aanbieding en ook nog leuke trouwdag? Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-01-2014 | Accommodatie(s): Hotel Renaissance Dusseldorf | Vervoer: eigen auto
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Turkije, augustus 2007
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 9
- 7 Prijs:
- 9
Reisleiding:
De accomodatie was fantastisch, prachtige kamers,
lekker eten, 24u all in en heel vriendelijk
personeel.
de vliegreis was veel minder, veel vertraging
en geen enkele inlichting. de verantwoordelijke van
corendon in brussel zaventem is heen heel arrogante man.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 19-07-2010 | Accommodatie(s): paradiso | Vervoer: vliegtuig
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Turkije, mei 2006
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 7
- 5 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Het betrof een zeer goedkope last minute, dus voor de prijs was het prima. De eigenaar van het hotel was zeer aardig, de reisleiding echter minder succesvol. Ter plekke één excursie via de organisatie geboekt, echter deze bleek niet door te gaan, kwamen wij achter na meerdere keren bellen toen er niemand op kwam dagen om ons op te pikken.
Verder constante muziek bij het zwembad, moet je van houden. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-10-2008 | Accommodatie(s): Milos in Alanya | Vervoer: Vliegtuig + transferbus
Heeft u ook ervaring met GoMundo of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!