Slechte service GoMundo
Hieronder vindt u de ervaring van Mandy met reisorganisatie GoMundo. Deze is ingevoerd op 30-10-2015 en gaat over de vakantie naar Portugal in november 2015.
21-30 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Portugal, november 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Via VakantieVeilingen een erg mooie deal gekocht. Een 3 daagse stedentrip naar Lissabon voor 2 personen in Hotel Miraparque, met als aanbieder GoMundo. De beschikbare dagen waren duidelijk te zien in het agenda overzicht van de veiling. Na het winnen van de veiling dan ook meteen vrij geregeld op mijn werk en het werk van mijn reisgenoot voor op de beschikbare datum 24-11-15.
Na het betalen direct via de GoMundo website gereserveerd, en direct daarna krijg ik een mail van GoMundo dat de gekozen datum niet mogelijk is.
Wegens een update zoals de medewerker het noemt, is ons hotel plots te duur geworden voor de gekozen datum, ik mag wel vertrekken op 24-11-15 maar dan wel voor een meerprijs en nog eens voor een ander hotel; lees een slecht oud gedateerd hotel zonder wifi.
Een veel slechter hotel als ons plots te dure hotel natuurlijk.
Ik heb GoMundo duidelijk gemaakt dat de plotselinge update toch echt een probleem van hun is en dat zij dat niet op de klanten kunnen afschuiven.
GoMundo helpt mij niet verder en dus heb ik maar contact opgenomen met VakantieVeilingen.
Zij staan volledig aan mijn kant en zijn nu druk bezig met het zoeken van een gepaste oplossing.
Dat heet klantenservice, daar kan GoMundo nog héél erg veel van leren!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-10-2015