Expedia
Expedia.nl is een online reisbureau waar u allerlei vakanties en reizen kunt boeken. U kunt bijvoorbeeld zelf uw vliegticket of huurauto boeken, maar ook direct een hotel met korting daarbij regelen. Expedia.nl biedt laagste prijs garantie, dus mocht u ergens anders een betere prijs zien, vergoed Expedia het verschil.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
3 ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
61-70 jaar
Met partner
Stedentrip in Spanje, mei 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 10
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Stedentrip naar Madrid, Expedia was de tussenpersoon. Vliegen met Air Europa en een mooi hotel. Zodra duidelijk was dat Madrid op slot ging betaalde het hotel de volledige kosten direct terug, chapeau!!! Expedia wilde de kosten van de vliegreis niet terugbetalen, eerst omdat ik de reis had gecanceld (!), daarna omdat Air Europa geen vergoeding wilde geven. Vervolgens werd een voucher aangeboden, daarna werd toegezegd dat de extra kosten wel zouden worden terugbetaald, tenslotte alleen de luchthavenbelasting (die immers ook niet was afgedragen). Het einde van het liedje? Geen voucher en geen terugbetaalde kosten. Pure diefstal! Expedia??? NOOIT DOEN!!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 26-09-2020
31-40 jaar
Met gezin
Hotel in Spanje, februari 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Wegens overlijden van familielid 1 dag voor vertrek onze reis niet kunnen aanvatten, wat op zich al erg was, wist expedia te vertellen, mits overlijdensakte, doodsbrief, .. dat dit in orde zou komen, en wij onze centen terug kregen .
wat helaas niet het geval is het hotel aanvaard dit niet en dus zien wij niets terug van ons geld. schandalig en respectloos. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-02-2018 | Accommodatie(s): hotel san lorenzo boutique
51-60 jaar
Met gezin
Familiereis in Italië, juli 2015
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
This hotel lacks atmosphere. The staff should compensate this, however they are failing. As a guest you are not feeling welcome as the personal touch is missing. The recptionist was passive, reactive, not very helpfull at all. We were not being served by the waiter although we were waiting. Cleaning kept ignoring that we were with 3 by renewing each day only 2 towels. Our request to share our first impressions have been kept unanswered. The breakfast/dining room is oversized and with a majority of tables offering a 10-12 seating configuration this looks more like a party event facility than a cosy hotel. The rooms are ok, the safe with a key is very old and too small for tablets. Airco functioning well and breakfast was ok. The bathrooms with a slippery floor are relatively small and in urgent need of a renovation. The hairdryer is from the '60s and making noise like a vacuum cleaner. The internet facility is really out of synch, limited access, small bandwith only at the reception desk, anno 2015 this is a bit of a shame. Swimming pool is nice but the rocks are not free from danger esp. for children. A substantial part of the day the reception desk is unstaffed. Overall this hotel should not qualify for a 4 star ranking. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 24-07-2015 | Accommodatie(s): Hotel Pulicinu | Vervoer: vliegtuig & auto
Heeft u ook ervaring met Expedia of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!