een minder goede ervaring met Gomundo
Hieronder vindt u de ervaring van Cigdem met reisorganisatie GoMundo. Deze is ingevoerd op 28-10-2015 en gaat over de vakantie naar Nederland in oktober 2015.
31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, oktober 2015
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Hotel was dichtbij het station in Rome. Dat was mooi prima. Maar het Hotel zelf en het willen verblijven in het hotel dat ging hem niet worden.
Het hotel had veel gebreken. De douchekop en doucheknoppen zaten onder het kalk. Ik kreeg ze ook niet gewoon open gedraaid.
Verder waren de muren beklad en in de kamer waren ze bevlekt. De airco deed het niet, maar was ook nog eens begroeid met schimmel wat aan de onderzijde eruit kwam. Een doucheraam die niet openging en waar rondom schimmel zat, een tegel die stuk is, geen kluisjes in de hotelkamer of wat van sfeerverlichting. Het was kortom een grillige kamer met weinig tot geen voorzieningen en iets aan onderhoud gedaan.
De foto's op de website kwamen niet overeen met de hotelkamers die wij kregen. Al met al voelden wij ons opgelicht.
We hebben toen ervoor gekozen om op ons eigen houtje een hotel te zoeken. Wel hebben we telefonische contact met GoMundo gehad, maar zij konden nauwelijks tot niets op het moment voor ons betekenen. Dat wilde zeggen dat we gewoon zelf de kosten voor het hotel konden betalen. En mochten we een klachtbrief sturen naar Gomundo. Ik ben benieuwd of ze iets dan terug gaan betalen?
Wij maken er werk van. Want dit vinden we onacceptabel.
Voor ons ook nooit meer GoMundo.
Jammer want de reis was eigenlijk goed verlopen, maar zo zie je maar dat er weinig voorbereidend werk is verricht. Als de organisatie van te voren het Hotel had gecontroleerd dan was het niet op deze wijze verlopen. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-10-2015 | Accommodatie(s): Quisisana | Vervoer: vliegtuig en bus