Ryanair Italië
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Ryanair in Italië. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Ryanair ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
0 Italië ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
51-60 jaar
in Italië, mei 2023
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Het inchecken wordt schier onmogelijk gemaakt en wij krijgen niet de mogelijkheid om het reserveringsnummer in te voeren.
Ryanair brengt 55€ in rekening p.p. als je niet online hebt ingecheckt. Belabberd verdienmodel Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 02-05-2023
41-50 jaar
Met partner
in Italië, oktober 2018
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 5
- 5 Service:
- 5 Prijs:
- 5
Beenruimte:
Op 19 oktober 2018 een zeer klantonvriendelijke ervaring opgedaan met Ryan Air. Om 10:00 was de terugvlucht vanuit Napels naar Eindhoven. Online ingecheckt, maar de boardingtickets hadden we niet ontvangen. Nog een keer proberen in te checken en weer niets. Uiteindelijk naar de ' servicebalie' gegaan om te proberen de boardingtickets daar te laten printen, tegen meerkosten. Helaas, de dame achter de balie was daartoe niet bereid. Een half uur voor vetrek was te laat.... Ook toen we aangaven dat er 2 jonge kinderen thuis op me zaten te wachten maakte niets uit. Ze was niet bereid om op een print-knop te drukken zodat we nog mee konden. De vlucht ging weg en we konden het zelf maar uitzoeken. Helemaal geen hulp, alternatieven NIETS!!! Dezelfde dag hebben we nog via Eurowings 2 tickets kunnen kopen om via Munchen naar Amsterdam te vliegen. Gezamenlijke (2 personen) extra kosten ruim 600 euro. Uiteindelijk via een tussenlanding in Munchen kwamen we rond 21:30 aan in Amsterdam. Van daaruit de trein naar Eindhoven Airport aangezien daar de auto stond en terug gereden naar huis in Apeldoorn. Uiteindelijk kwam ik rond 01:20 thuis aan en gelukkig hadden mijn kinderen zichzelf kunnen redden en lagen in bed, maar deze ervaring....NOOIT MEER. Vooral de onvriendelijke en starre houding van iemand die zich manager noemt heeft me erg verbaasd. Ik had een andere indruk van Ryan Air en deze manager kan wat mij betreft nog wel wat opleiding en training in klantvriendelijkheid en servicegerichtheid volgen. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-10-2018
41-50 jaar
in Italië, oktober 2015
-
Totaal:
- 6 Inchecken:
- 6 Vliegtuig:
- 6
- 5 Service:
- 3 Prijs:
- 1
Beenruimte:
De heenreis van Eindhoven naar Milaan-Bergamo was prima. Niets op aan te merken. Bij het plaatsnemen in het vliegtuig waren er mensen die hun trolley of tas niet kwijt konden en het personeel maakte hier gelijk werk van. Ze liepen alle bagage ruimtes langs en haalden overtollige spullen eruit om zo plek te maken voor de bagage die volgens de voorwaarden wel mee mogen in deze ruimtes.
De overige spullen moesten door de eigenaren op de grond voor hun voeten geplaatst worden.
De terug reis was een heel ander verhaal.
Ik had slechts een schouder tas bij me verder niets. Deze tas kan niet op slot en er zaten oa kleding en waardevolle spullen in. Toen ik instapte moest ik mijn tas afgeven want de bagage ruimtes zaten vol. Ik gaf aan dat mijn tas niet op slot kan en dat er waardevolle spullen inzaten. Jammer voor mij. Ik kon mijn spullen eruit halen en de tas moest ik achterlaten voor in het bagageruim.
De hele reis met mijn losse spullen op schoot gezeten. Na even een korte check in de bagage ruimtes bleken hier voornamelijk de extra tassen en jassen van reizigers in te liggen. Precies die spullen die de heenreis weg werden gehaald door het personeel.
Deze gang van zaken gemeld bij Ryanair.
Antwoord tot op heden: Sorry maar er is maar plek voor 90 tassen.
Ik heb toch maar weer een nieuwe klacht gestuurd. Ben benieuwd Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 13-10-2015
Heeft u ook ervaring met Ryanair of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!