Solmar.nl Spanje


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Solmar.nl in Spanje. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Solmar.nl ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 4,8
Vervoer: 5,1
Accommodatie: 6,5
Reisleiding: 4,6
Prijs: 4,7
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

4,8


21 Spanje ervaringen
De vakanties van Solmar.nl in Spanje krijgen een gemiddeld cijfer van 4,8. Dit cijfer is gebaseerd op 21 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Solmar.nl is 4,8. Dit is gebaseerd op 55 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Solmar.nl.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
4,8
Vervoer:
 
5,1
Accommodatie:
 
6,5
Reisleiding:
 
4,6
Prijs:
 
4,7

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
16 stemmen
Goed:
 
5 stemmen
Redelijk:
 
3 stemmen
Matig:
 
6 stemmen
Slecht:
 
15 stemmen

Ervaringen
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Slechtste reiservaring ooit
Zonvakantie in Spanje, augustus 2024

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

2 jaar geleden leuke goedkope reis gehad met Solmar, buiten dat ze ons eerst "vergeten" waren op te halen, wat nog rechtgezet werd niets aan de hand dus dit jaar nog maar eens geprobeerd. Bij het instappen was het al bingo eigenlijk, een heel onvriendelijke hostess blaft je eigenlijk af als je al naar je plaats vraagt, in de bus klinken door de micro nog militaire kreten door dat zelfde mens, totaal gƩƩn vakantiestemming daar. We kregen 2 enkele stoelen achter elkaar , Ok, laat geboekt, tot daar toe. Maar het echte drama kwam op de eerste parking, eerst werden we op de hoogte gebracht dat 't langer ging duren, we hoorden van iemand dat er politie bij moest komen. Toen eindelijk de politie arriveerden werd ons duidelijk dat het om ons ging. We hadden ons kennelijk "misdragen", wat dat eigenlijk inhield weten we tot vandaag de dag nog steeds niet. Ik kan echt niets bedenken wat daaronder valt waar wij ons schuldig hebben gemaakt, in ieder geval is ons niets gevraagd, we werden gewoon de bus uitgezet, heel waarschijnlijk om dat onze kop dat"mens" niet aanstond. Daar word je achtergelaten in de rimboe van Wallonie, bejaarde man met een vrouw die slecht ter been is en 2 loodzware koffers, een taxi van de rimboe tot het station kost ook nog eens een aardige duit. Terug thuis meteen natuurlijk een grote klacht ingediend, ze weigeren ook maar iets terug te betalen, er was een klacht ingediend tegen ons zogenaamd door een andere reiziger, nou is er in ieder geval niets van onderzocht, dat is duidelijk, en als je navraagd wat het precies was zijn ze ook niet thuis. Ze denken gewoon dat ze alles kunnen maken. Als je mijn mening vraagt; gansters, meer niet. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-10-2024
 
3 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Nooit meer zo
Zonvakantie in Spanje, augustus 2024

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Solmar tours
Den Engelsman 2a
6026 RB Maarheeze

Betreft Klacht over Hotel en Solmar Contact



Een vakantie met solmar tours
reserveringsnummer 24015399
ik zeg NOOIT meer!

We vertrokken met bus 44 van kuijpers naar spanje Callela
Top Olympic

met twee hele chagrijnige chauffeurs er op
jja we rijden richting spanje met diversen tussenstops
maar zorgt er zelf voor dat je op tijd terug in de bus bent aan tellen doen we niet

stop voor te eten wordt je gedropt bij eetgelegenheid en heb je 40 minuten de tijd op met 50 personen uit de bus eten te bestellen en te eten onmogelijk

komen in spanje aan worden netjes bij de bestemming uit de bus gezet

ingecheckt bij het hotel
Toen kwam de hotelkamer en toen begon de ellende echt !
met vieren (twee kinderen op een kamer is echt onmogelijk was geen plaats meer om te lopen echt levensgevaarlijk
en badkamer te vies om te zien
airco ook nog eens kapot volgens hotel niet te maken
contact opgenomen met solmar gebeld geen gehoor
dus om 14:44 ap gestuurd naar de hostess van solmar 22:21 pas reactie
sorry moet u proberen te regelen met hotel met vincent

naar de balie vincent gesproken sorry heb geen andere kamer vrij en
alle bedden zijn op erg fijn als je kinderbedjes moet liggen
niks wa mogelijk en solmar meerdere malen gebeld maar terug of ergens op reageren helaas niet

is niet het ergste een gezin ook met vier uit dezelfde woonplaats die ook een kamer
met vieren hadden kregen wel een kamer extra er bij

onvoorstelbaar dat solmar zo met de mensen om gaat


Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-08-2024 | Accommodatie(s): top olympic
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar
Met vrienden
6,0
Depressie
Zonvakantie in Spanje, augustus 2024

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 1

Alles wat top busreis is goedkoper maar je gaat erdoor in een depressie komen als je de kosten van de alchohol eventueel drugs en sowieso een psychiator erbij rekent kun je toch beter met het vliegtuig

Mvg , een depresief joch in de bus
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-08-2024 | Accommodatie(s): Weet ik nog niet
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
7,0
Fijne organisatie!
Zonvakantie in Spanje, juli 2024

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 8

Gevlogen met Transavia via Solmar. Top geregeld. Papieren ruim op tijd gekregen via mail. Een dag voor vertrek van de reisleidster die ons op Barcelona airport op wachtte en overal mee hielp. Erg vriendelijk. Ook als je tussen door vragen had en appte was ze bereikbaar en erg vriendelijk. Ook als ik voor vertrek vragen had voor Solmar, altijd snel vriendelijk te woord gestaan. Ik boek volgend jaar weer een vlieg vakantie via Solmar. Fijne duidelijke organisatie! Het hotel was niet zo mijn ding maar daar kan Solmar niets aan doen, dat is een kwestie van smaak ;) Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-08-2024 | Accommodatie(s): Hotel Papi
 
2 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
2,0
Drama heen en terug reis solmar
Zonvakantie in Spanje, juli 2024

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 2

Busreis naar salou met solmar
Heenweg drama weinig stops onderweg ...savonds om 2300 uur avond stop 20 min en daarna helemaal door tot 730 tot we bij onss hotel waren ....
Terug reis precies hetzelfde ! Drama reizen met solmar !
Maar ook door het jakken met de bus ook geen veilig gevoel .
Firstclass bus ...haha alles rammelen natte voeten van de airco die lekte was al bekend maar was gewoon niet gemaakt .

Wat is dit solmar elk jaar achter uitgegaan en is nu gewoon heel slecht.
Contact met solmar is ook drama ze worden gewoon boos aan de telefoon als je er wat van zegt of je verhaal word afgekapt ! Respectloos naar klanten

Wij zijn er echt klaar mee! Nooit geen solmar meer !!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-08-2024 | Accommodatie(s): Hotel princess salou
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met gezin
4,0
Heel slecht
Zonvakantie in Spanje, mei 2024

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 7

Waardeloos busreis, aangekomen in Salou wordt de bus overgenomen door een andere chauffeur,
Totaal geen sfeer en beleving, richting Benidorm,
Denk bevoordeeld aan Spaans talige muziek.
Terugreis precies het zelfde, bovendien stond ook de airco te hoog, werd niets aan gedaan.
We kwamen ziek aan in Nederland, bedankt solmar
Ook geen catering meer in de bus voor verre reizen,
Solmar zei we kunnen geen personeel vinden, allemaal gelul.
Voor mij geen Solmar tous meer .
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-07-2024 | Accommodatie(s): Helios
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
10
Top Solmar
Zonvakantie in Spanje, mei 2024

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Was weer super geregeld Solmar goede chauffeurs veel stops genoeg tijd voor toilet eten en drinken stonden altijd klaar met koffie of soep zeer tevreden weer in september gaan we weer een dikke 10 voor jullie hartelijk dank Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-05-2024 | Accommodatie(s): Best negresco
 
1 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met vrienden
1,0
Slechte ervaring mat Solmar
Kerstreis in Spanje, december 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Vreselijke reis, bus stuk, kwam een oude vervangende bus waar alles mis mee was. Vanaf Amsterdam tot plaats van bestemming 32 uur. Vergoeding van 10 euro pp gehad op reis van 4400 euro met 4 personen Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-01-2024 | Accommodatie(s): Helios
 
8 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
10
Echt zo slecht nog niet.
Zonvakantie in Spanje, september 2023

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Voor de 20 ste keer met de bus van Solmar naar Spanje geweest.
En zoals altijd tot volle tevredenheid.
Solmar heeft waarschijnlijk uit oogpunt van besparing, de catering van de bus afgehaald.
Kleine versnaperingen kan je tijdens de stops nog wel bij de chauffeurs kopen. Maar natuurlijk is alles te koop tijdens de stops bij de tankstations
Ook Solmar heeft net als elk ander bedrijf moeite om chauffeurs te vinden......
Dat er daarom buitenlands sprekende chauffeurs op de bus kunnen zitten, is dan ook geen verrassing.
Voor je vakantiereis maakt dat natuurlijk niets uit, je zit tenslotte niet in de bus om de chauffeurs met geklets van hun werk te houden!
Ik lees hier dat mensen klagen over pech en lange reistijden, en dat ze aan hun lot zijn overgelaten .....
Ik herken daar gelukkig niets van
Als je s'nachts onverhoopt pech krijgt met een bus, kan je niet lopen jammeren dat je reis langer wordt.
Waar haal je midden in de nacht monteurs vandaan, en denk nou niet dat er overal maar een reserve bus voor handen is.
Qua prijs, vervoer en accomodatie heeft Solmar voor elke prijs wel een goede aanbieding.
Wat me wel tegenvalt, is het geklaag van reizigers die op allerlei manieren dan een reisorganisatie proberen te beschadigen.... En die dan het jaar daarop gewoon weer met een uitgestreken gezicht in de Solmar bus stappen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-04-2024 | Accommodatie(s): H-top Lloret de mar
 
9 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Alleenreizend
-
Bus 16 naar Benidorm
Vrijwilligerswerk in Spanje, september 2023

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Naar Benidorm met Solmar Bus nr 16 met Jos en Hussein is geweldig. Top chauffeurs, onderhoudend met passagiers en top service.
Op tijd de mededelingen.
Ben zeer tevreden!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-09-2023
 
9 van 11 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar
Met vrienden
1,0
Slecht slechter slechts
Zonvakantie in Spanje, augustus 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Zo ontzettend slechte reisorganisatie. Onze dochters van hun vakantiebaantje een busvakantie naar Spanje geboekt. In totaal 29 uur over de reis gedaan door pech met de bus. Daar moet toch een draaiboek voor klaar liggen als zo iets gebeurd?! Nu zijn ze heel de nacht bezig geweest. Eerst met 50 km per uur levensgevaarlijk over de snelweg rijden, 2 chauffeurs die geen Engels/Ned spraken. Daarna met heel de bus midden in de nacht op een monteur gewacht, waarna ze uiteindelijk toch naar een garage moesten rijden over de snelweg met een kapotte bus die rare geluiden maakte en stonk. Bij de garage nog met heel de bus drie uur zittend op een stoepje moeten wachten tot de bus gemaakt was. Solmar gaf telefonisch aan niks voor hun te kunnen betekenen. Een hele dag vakantie gemist van de 5 dagen, en wat nog het bizarre was toen ze aankwamen bij het hotel wist de Solmar medewerker niet eens wat een verschrikkelijke reis ze achter de rug hadden. Uiteindelijk wil Solmar na mailcontact onze dochters wel tegemoet komen. Ze krijgen 20 euro als compensatie Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-08-2023
 
8 van 12 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Amateurs
Hotel in Spanje, augustus 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

NOOIT MEER MET SOLMAR !!
Wat valt dit bedrijf tegen. Zowel chauffeurs die de weg naar Spanje niet kennen, en de klantenservice die het allemaal wel okay vind.
Dus wees slim, ga niet met Solmar. Ik stap in ieder geval nooit meer in hun bus !
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-08-2023
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
10
Blij met solmar
Autovakantie in Spanje, augustus 2023

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  •  -

Wat zijn we blij met solmar. Wonen in zuid limburg en hadden zodoende via Boosten wilde boeken. Aangezien mijn vrouw mindervalide is en een aangepaste kamer nodig heeft, werd ons daar medegedeeld dat we beter ergens anders konden boeken want Boosten kon dit niet regelen. Gelukkig kan solmar dit wel zodat mijn vrouw naar een jaar binnen zitten eindelijk weer op vakantie kan. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-05-2023 | Accommodatie(s): Tropical park
 
4 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
5,0
Zeer slechte ervaring busreis Solmar
Zonvakantie in Spanje, juni 2023

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 3

Te weinig en te korte stops met de bus. Stinkende wc, gebreken in de bus. Vertraging en daardoor van Spanje naar huis in 30 uren!
Geen hostess aan boord. Reisleider die meer aandacht aan andere reisorganisaties gaf waardoor de excursies van Solmar reizigers niet door gingen. Kortom, niet meer reizen met Solmar.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-06-2023
 
3 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Alleenreizend
1,0
Zeer slecht
Zonvakantie in Spanje, juni 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Als je over de 80 bent en erop vertrouwt dat een medewerker je reis goed regelt. Niet doen! Jammer, gemiste kans voor de volgende keer, klant kwijt Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-06-2023
 
3 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
9,0
Heerlijke busvakantie
Zonvakantie in Spanje, december 2022

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Heerlijke vakantie gehad naar hotel port benidorm met een first class bus. We gaan hier zeker vaker naar toe! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-01-2023
 
10 van 14 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
3,0
Waardeloos
Zonvakantie in Spanje, september 2022

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Heenreis ging wel door zorg van chauffeur. Terugreis in niet schoon gemaakte bus. Vol met troep en volle afvalzakken. Niet de gereserveerde stoel gekregen waarvoor betaald was. Dit had wel gekund heb ik later kunnen constateren. Korte stops. Nul communicatie van chauffeurs. Geen wifi. Rotreis en Ć©cht...nooit meer!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-10-2022
 
8 van 11 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met vrienden
8,0
Busreis spanje
Hotel in Spanje, september 2022

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Na veel negatieve reacties gelezen te hebben waren wij een beetje huiverig om weer met de bus te gaan. Maandag vertrokken wij meyt de bus an Solmar naar Malgrat. Er is geen catering maar daarvan waren we op de hoogte gesteld. Dus na een leuke versnapering te hebben ontvangen de bus1 in. De bus was schoon, de chauffeurs, hoewel niet spraakzaam goed. Ze hebben ons vlot en veilig naar Spanje gebracht. Niets te klagen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-09-2022 | Accommodatie(s): Papi
 
11 van 13 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met vrienden
5,0
Vroeger super,nu heel matig
Zonvakantie in Spanje, september 2022

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 6

We zijn altijd heel graag naar Indalo -park in Santa Susanna gegaan, omdat het er zo gezellig was. We gingen met een groep van 10 personen, maar nu was de gezelligheid ver te zoeken! De entertainment was miserabel, als er een keer gezellige muziek was, werd die onderbroken door van 22.00uur tot 23.00 uur een optreden van acrobatiek of iets dergelijks, daarna nog een half uurtje muziek. De sfeer was niet meer gezellig, waar ze in andere jaren om bekend stonden. Bij Indalo aan de boulevard waar ook altijd goede muziekbands optreden, werden we met zijn tienen niet bediend en weggestuurd ,omdat de Spaanse mensen daar aan het eten waren. We waren niet welkom, ook gehoord van andere vakantiegangers die er weggestuurd werden . Dus onze conclusie is, niet meer naar indalo-park, ik heb het gevoel dat ze denken dat wij hun nodig hebben... maar hun hebben ons nodig, ze gooien hun eigen ruiten in Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-09-2022 | Accommodatie(s): Hotel Indalopark
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
7,0
Solmar is solmar niet meer….
Zonvakantie in Spanje, augustus 2022

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 8

Met solmar een busreis naar Malgrat de Mar.
Hotel voor de tweede keer bezocht, maar nu ook echt voor de laatste keerā€¦!
Het hotel laat tegenwoordig honden toe. Ook bij het zwembad, en we hebben zelfs honden op de bedden op de kamer zien liggen, echt goor!!!
Solmar geeft zijn bussen geen minuut rust.
Wij vertrokken uit Maarheeze met een bus die net 20 minuten daarvoor uit Spanje was aangekomen.
Ook toen wij na onze vakantie terug kwamen in Maarheeze, vertrok de bus na 20 minuten weer naar Spanjeā€¦.
En met al het vuil wat wij tijdens de reis gemaakt hadden. Ik had echt met die mensen te doen!
We zijn al vele jaren met Solmar weg geweest, en tot volle tevredenheid, maar hoe dat ze nu met hun gasten omgaan verbaasd me.
Dit zou echt snel moeten veranderen!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-01-2023 | Accommodatie(s): Hotel Rosa Nautica
 
10 van 11 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Nare ervaring
Zonvakantie in Spanje, augustus 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij zijn voor de 7dekeer nu met solmar gegaan maar deze reis was waardeloos. Pas na het boeken krijg je mail er is geen catering aan boord (betaal ik wel voor) dus alleenn2chauffeurs. Er wordt bijna niks verteld, ja het bekende praatje, en maar rijden, rijden. Heen werd er nog een film opgezet, terugreis helemaal niets, geen muziek geen film, 1 chauffeur sprak geen Nederlands, ben er van geschrokken hoe achteruit solmar is gegaan. Oja, ook het wifi systeem werkte niet, wisten ze, maar vertellen ze niet bij het boeken. Betaal hier wel allemaal voor. Dien jullie hier wat mee in vorm van kadobon voor volgend jaar ofzo, anders was dit laatste keer met solmar. Echt niet leuk negen uur achterelkaar moeten zitten. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-09-2022 | Accommodatie(s): Salauris palace
 
6 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Niet goed
Zonvakantie in Spanje, augustus 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

Voor de eerste keer met solmar busreizen naar calella geweest de heen reis met bus 3 wat een chaufeur zeg onverstaanbaar en de ander sprak alleen Spaans 3x een stop pauze van 20 min en smorgens om zes uur aankomst in malgrat in de donker, Terugkomst wel fijne chauffeurs er werd een film gedraaid er werden dingen verteld en meer pauzes. Maar om kwart over een al in Maarheeze daar werd verteld dat de bus naar Den Bosch pas rond vijf zou vertrekken omdat er mensen mee moesten in die bus die er pas zo laat zou zijn de reden werd niet verteld dus vier uur in Maarheeze zitten wachten, ik dacht laat me eens een keer met. De bus gaan want Schiphol is ook ellende nu nou busreis was wel te doen maar voor mijn geen solmar meer en dacht altijd dat solmar een vertrouwd goed bedrijf was. Nu mooi niet!!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-09-2022 | Accommodatie(s): Maritim
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
8,0
Goede en mooie vakantie gehad
Hotel in Spanje, juli 2022

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 7

Betaalbare prijs voor een all-inclusive vakantie naar Spanje.
De organisatie binnen Solmar is niet altijd geheel in orde. Ik weet niet waar dat aan ligt.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-08-2022 | Accommodatie(s): Hotel Splash Pineda de Mar
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
1,0
Heel slecht
Zonvakantie in Spanje, oktober 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Hadden firstclass geboekt en betaald maar zaten op de terugweg in een vieze stinkende royalclass bus! Maar absoluut geen vergoeding alleen als wij nog eens een reis bij hun zouden boeken. Dus nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-09-2022 | Accommodatie(s): Presidente hotel
 
11 van 26 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar

-
Bus gemist
Zonvakantie in Spanje, september 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij gingen heen met bus nummer 7 naar hotel sambal in tossa ging het mis de bus stopte op een kruis punt ik e n reisgenoot dachten we kunnen even roken dus wij stapte uit wij dachten de bus rijd naar de bus stop tot onze verbazing reed hij weg zonder ons mensen in bus zeiden het nog moeten 2 mensen mee chauffeurs deden er niets aan we moesten heel tossa door rennen om uit eindelijk nog mee te kunnen naar loret vind dit wel kwalijk er word gezegd. Missen mensen en doen er niets aan Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-09-2019 | Accommodatie(s): Samba
 
6 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
9,0
Grandioos
Hotel in Spanje, augustus 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Geweldige reis fijn hotel lekker eten en grandioos entertainment leuk voor kinderen veel te doen, dicht bij port aventura world.leuke markten en geweldig strand. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-08-2019 | Accommodatie(s): villa romana
 
14 van 23 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
-
Zeer slechte service
Hotel in Spanje, juli 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Mijn zoon had zijn telefoon in de bus vergeten. We belden solmar op en er werd verteld dat er alleen nog een spaanse buschauffeur aanwezig was in de bus en dat ze daar geen contact mee op konden nemen omdat hij aan het rijden zou zijn en er verder niemand meer in de bus aanwezig was(wat niet klopt aangezien we in salou uitgestapt waren en de bus nog naar benidorm reed om nog mensen af te zetten en de host was ook nog in de bus aanwezig)ik werd afgewimpeld en moest maar zorgen dat ik savonds rond kwart over 7 bij een ander hotel moest gaan staan wachten als de bus op de terugweg zou gaan richting nederland en dan moest ik maar even in de bus gaan zoeken of de telefoon er nog zou liggen.(wij waren al 8.00 uur aangekomen dus dat was ruim 11 uur later.)telefoon lag er natuurlijk niet meer. Echt slecht ze hadden gewoon geen zin om moeite te doen. Alle fotos kwijt en een schoolpasje zat er ook in ook weg. Slechte service. Op internet kan ik ook niks vinden vanuit solmar voor vermiste voorwerpen Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-08-2019 | Accommodatie(s): Salou
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
9,0
Mn
Hotel in Spanje, juli 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

Heerlijke vac alle voorkeuren ,voldaan goed eten,een nadeeltje is de drink kaart daar zie je je juiste saldo pas de volgende dag van daar geen 10,bus reis uitstekend stoelen die gevraagd zijn ook gekregen helemaal super Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-08-2019 | Accommodatie(s): hotel papi
 
3 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Relaxed, goede prijs/kwaliteit, first-class top
Hotel in Spanje, juni 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Al meerdere keren met Solmar gereisd per bus. In 1 woord relaxed.
Leuke chauffeurs en hostessen aan boord gehad. Salou en Malgrat de Mar/ Santa susannna , waren onze bestemmingen. Beiden zeer goed bevallen. Ook een keer met eigen vervoer via Solmar geboekt, Tossa de Mar, leuke plaats en leuk hotel. Costa Brava hotel.
Wij gaan zeker vaker met jullie reizen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-08-2019 | Accommodatie(s): Hotel Alhambra in Santa Susannna
 
30 van 36 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Helaas nooit meer met Solmar
Zonvakantie in Spanje, juni 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Waarom nu pas een reactie, ik zie dat ik dus lang niet de enige ben met een slechte ervaring bij Solmar, en nee....ik ben niet bezig met een heksenjacht maar ik wil wel graag andere mensen waarschuwen alert te zijn als men met Solmar mee wil. Ik heb alle mogelijke moeite gedaan om op de achtergrond, zonder drama, in contact te komen met Solmar. Wanneer je ze via messenger van facebook wat stuurt reageren ze niet. Als je via de chat contact zoekt reageren ze niet (allemaal nog schermafdrukken van). Laat ik voorop stellen > het hotel in Spanje was geweldig. We gaan daar volgend jaar weer heen maar dan met de auto. Nooit meer met Solmar. In Maarheeze op maandag 3 juni vertrokken met een bus met een kapotte airco. Men was daar mee bezig toen we vertrokken en toen we met die bus gingen rijden neem je aan dat alles in orde is maar dat was het niet. De airco was kapot en bleef kapot en erger nog, hij was een paar dagen ervoor ook met een kapotte airco uit Spanje teruggekomen. We hadden blijkbaar nieuwe chauffeurs, ze misten de eerste afslag, stopten bij kleine stops waar je nauwelijks tijd had om naar de toilet te gaan. Ze lieten 's-nachts de radio en de lichten aan en de mannelijke buschauffeur had het lef om de passagiers de schuld te geven van de defecte airco. Op de bus zat de installatie van de airco waar een grote tak doorheen stak...... dat was de schuldige, niet de passagiers. Het was zo verschrikkelijk warm in de bus dat ik ben flauwgevallen. Mijn dochter had toen de chauffeurs al twee keer gevraagd te stoppen omdat ik ziek werd en ook andere passagiers waren boos en niet in orde maar de chauffeurs hadden er lak aan. Nadat ik ben flauwgevallen zijn mijn dochter en ik geholpen door medepassagiers. Deze mensen hebben gezorgd voor koelmiddelen en hebben mij later (toen we eindelijk na 20 minuten stopten) de bus uitgehesen. De chauffeurs lieten zich niet zien..........de hele weg niet......niets gevraagd en niets geprobeerd om de situatie beter te maken. Dankzij ingrijpen van een passagier kon ik een deel van de reis benedendeks zitten waar het zelfs bijna koud was. We zaten op de achterste bank met de knieƫn tegen de stoel van onze voorburen en een rechte rugleuning omdat de bank tegen de toilet stond (de onverkoopbare plaatsen 49 en 50 waar normaliter de spullen van de hostess staan). Het heeft heel lang geduurd voordat het beter ging met mij. In Maarheeze riep de chauffeuse om dat de koffers van de gasten van Blanes er als eerste in moesten want die mensen gingen er als laatste uit. Dat lijkt logisch maar iedere ervaren Solmarreiziger weet dat de mensen van Blanes er als eerste uitgaan. Dus zo geschiede en moesten de koffers van deze mensen over de onze worden heengesleept. Onze koffers die we drie dagen ervoor gekocht hadden (kassabonnen aanwezig) zijn daardoor beschadigd. Eenmaal in Malgrat heeft het nog even geduurd voordat ik weer de oude was. De enige van het personeel in de bus die goed hielp was de hostess, Nathalie. Ook zij is een aantal keren (op ons verzoek en op verzoek van andere passagiers) naar de chauffeurs gegaan maar die trokken zich nergens wat van aan. In Malgrat zijn we naar het kantoor van Solmar geweest om een klacht neer te leggen. De man die daar zat zei dat we niet de eersten waren, dat hij het door zou geven maar dat we beter zelf contact op konden nemen met Solmar Nederland omdat er naar hem niet geluisterd werd. Hij vertelde dat hij heel veel klachten kreeg mede door onervaren chauffeurs (Solmar heeft blijkbaar tekort chauffeurs) en kostenbesparingen die moeten worden gehaald. We hebben gebeld met Solmar maar moesten een mail sturen...........daar reageren ze dan niet op. Uiteindelijk hebben we op de facebooksite van Solmar wat geplaatst maar dat wordt door Solmar direct verwijderd. In Malgrat hebben we gesproken met twee oudere Solmar-chauffeurs die namens Solmar hun excuus aanboden voor hun collega's en ook deze mensen zeiden dat het personeel onervaren is en Solmar niet meer de werkgever is die het was. Ook zei men dat als ik in hun bus flauw had gevallen, ze hadden gestopt om te zien wat ze voor mij hadden kunnen doen. Op de terugweg op 15 juni hadden de twee chauffeurs ruzie, vooral de oudste chauffeur was verschrikkelijk lullig tegen de andere chauffeur...... we zijn gestopt bij een tankstation waar de toiletten en wasbakken zo vies waren dat we toch maar in de bus naar het toilet gingen en onze tanden niet gepoetst hebben omdat de wasbakken zo smerig waren. Alle stops van een aantal jaren terug worden overgeslagen, daar waar het schoon en ruim was. We hebben ook met de hostess in de bus op de terugweg gesproken. Hij had het ook niet meer naar zijn zin........hij zei dat als je je rijbewijs C had met de module personenvervoer, je zo bij Solmar aan de slag kon, ervaring of niet. Je hoeft niet eens meer een aantal keer met een ervaren chauffeur mee te rijden. Op de terugweg in Maastricht ging de chauffeur ook nog een buiten staan plassen.......... Dus......voor alle mensen die zeggen dat we onze klacht bij Solmar hadden moeten neerleggen ipv op een openbare site.....we hebben dat eindeloos geprobeerd, ik heb alle schermafdrukken nog maar Solmar laat je zitten. Ze stuurden een brief (een zoethoudertje op 7 juni gepost) dat we de volgende keer met 25 euro korting meemogen maar er komt geen volgende keer. Volgens hen waren andere passagiers erg blij met deze aanbieding! Ik heb voorgesteld die 50 euro gewoon over te maken samen met het extra geld voor de luxere bus maar dat doet Solmar natuurlijk niet. We hebben de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en wat denkt u? Ook die kregen eerst geen reactie van Solmar en de laatste reactie van Solmar was dat men zich nergens voor aansprakelijk voelt. Solmar lacht zich rot....want nu moet ik beslissen of we de zaak voor laten komen bij de geschillencommissie, moet ik daar zelf ruim 100 euro voor voorschieten en volgens de rechtsbijstand is de kans op compensatie door Solmar klein???? Nu snap ik waarom men in Maarheeze zo zelfgenoegzaam reageert....wie maakt ze wat!!! Het is allemaal erg jammer. Als men gewoon normaal gereageerd had en excuus had gemaakt had het voor mij ook veel goedgemaakt maar Solmar heeft mij een trap nagegeven. We gingen al 16 jaar met Solmar op vakantie dus daar blijft het bij. Ik wil in ieder geval nogmaals de hostess van bus 1 op 3 juni jl. bedanken en alle passagiers die mij en mijn dochter zo fijn geholpen hebben.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-08-2019
 
13 van 18 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Solmar tour verschrikkelijk vervoer
Hotel in Spanje, juni 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 7

Ben mindervalide, moest ā‚¬40,00 betalen voor een zitplek onderin, maar word je wel in het midden van de bus geplaatst. Op de terugweg was er te weinig bagageruimte waardoor de chauffeurs hun slaapplek op offerden (dus niet voldoende rust namen) mijn rolstoel onder aan de trap werd gelegd, en er werd omgeroepen dat men geen gebruik van de wc kon maken ivm die rolstoel, hier werd ik door medereizigers op aangesproken. Chauffeurs wisten de weg niet, hebben ons 2 uur laten wachten. Watertank was lek, geen koffie/thee onderweg. Dan dien je hier een klacht overin, en verwacht je op zijn minst die ā‚¬40,00 retour, krijg je een cadeaubon van ā‚¬25,00 voor je volgende reis! Die volgende reis met hen komt er dus echt niet meer! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-06-2019
 
13 van 16 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
3,0
Slecht
Hotel in Spanje, mei 2019

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 5

Voor het eerst een slechte recensie, een reis geboekt naar Alcossebre, vermeld als rustig en dorps.
Tijdens het boeken vraag ik of er een disco is, gezien op google, nee zegt de dame, ik ben er pas geweest, geen disco te zien, zal je in het hele dorp niet tegenkomen. Ik mag een voorkeur uitspreken, zeezicht, maar dan moet je toch bijbetalen, nee, dat hoeft niet. Oh, fijn doe maar, busplaats? Doe maar in het midden. Nou blijken we achterin te zitten, we hebben de firstclass geboekt, dus 80 euro extra, we willen relaxt zitten, dit i.v.m met lichamelijke klachten en meer privacy. Achterin dus ,met zijn vieren op rij, mijn man zit in het gangpad, kijkt de hele bus door, kan zijn koffie nergens op zetten, zijn benen nergens op plaatsen. Hij zit naast een ander stel, geen privacy, gelukkig aan aardig stel, die er ook van balen. Dit is geen luxe. In het hotel geen zeezicht, maar zwembadzicht, blijkt aan de overkant een renovatie van twee kamers naast elkaar te zijn, van s,morgens 8.00 tot 19.00 s,avonds. Cirkelzagen, boren enz, pal boven het zwembad. Andere kamer gevraagd met zeezicht, dat kon alleen in een naastgelegen gebouw, ook met uitzicht op zwembad, waar we nog de herrie hoorden. Ik wil zeezicht, dat kost dan 110 euro extra, oh, ze hoefden niet bij te betalen, blijkt dus van het hotel zelf te zijn, geen Solmar, ze liegen dus. Bijbetaald omdat we zo hard onze rust nodig hebben. Vrijdagavond om 12.00 tot 07.00 barst er een hel los, nonstop gegil en geschreeuw, met vuurwerk, vlak onder ons raam, blijkt er toch een disco te zitten, vast aan het hotel. Gegoogled, blijkt deze disco vanaf juni elke dag, 7 dagen in de week open te zijn, van 12.00 tot 07.00 in de ochtend. Wat een hel hotel, Klacht ingediend, kregen 20.00 euro terug. Geen excuus, alleen maar alles weerleggen, Het bleek ook dat een hele afdeling in de renovatie was, compleet met herrie. NOOIT MEER SOLMAR.

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-07-2019 | Accommodatie(s): Eurhostal
 
5 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
9,0
Dit is pas een bedrijf met echte service: TOPPP
Zonvakantie in Spanje, oktober 2018

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 8

Ik sluit bij volledig aan bij Hans Bos. Voor het eerst een vliegvakantie geboekt bij Solmar (ze heten geen Solmar Tours meer). Super goed bevallen!! Vanaf Eindhoven tot in het hotel goeie service en reisleiding ook fijn. Op de terugreis was onze koffer kwijt maar met behulp van een dame van solmar kwam hij snel terecht en brachten ze hem notabene bij mij thuis. Service top Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-10-2018
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
10
Genoten
Zonvakantie in Spanje, september 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Afgelopen najaar voor het eerst met Solmar Tours naar hotel Port Aventura geweest. Wat hebben we genoten. Verblijf was goed en hebben veel plezier gehad in Port Aventura zelf. Te voet goed te doen naar centrum en strand. Taxiā€™s zijn ook volop aanwezig. De busreis was ook super meegevallen. Bij instappen was onze vakantie al begonnen en terug ga je al vrij snel de nacht in. Lekker fimpje kijken want stopcontact was gewoon aanwezig bij de stoel. Wel hadden we in de Firstclass bus de enkele stoelen achter elkaar. Dit was ons reuze meegevallen en zat comfortabel. Volgende keer vragen we het zeker weer om achter elkaar te zitten. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-01-2019 | Accommodatie(s): Port Aventura
 
15 van 18 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
10
SOLMAR gewoon erg goed!
Zonvakantie in Spanje, september 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Wat ik hier aan commentaren lees over ervaringen met Solmar, dat verbaast me zeer! We gaan al jaren met Solmar en hebben Royal Class en First Clas vervoer gehad, en beiden tot grote tevredenheid!
Juist door de vele reizen heb je natuurlijk ook veel verschillende chauffeurs gehad... en ja daar zit nog wel eens verschil tussen.
Zo stopt de ene om de 3 uur en zet zijn bus bij een parkeerplaats waar meerdere bussen aankomen en waar je dus in de rij moet staan om een plasje te plegen. Maar er zijn er ook die even wat langer rijden en dan kom je vaak op een wat rustiger parkeerplaats waardoor je geen drukte tegenkomt. En ook tijdens de rit heb je stille en praters onder de chauffeurs, maar 1 ding is zeker het zijn ridders van de weg en ze letten zeer goed op de veiligheid van de passagiers!
Soms denk ik wel eens dat sommige mensen ook altijd wat te klagen moeten hebben als ik zo de berichten hier lees...
Ook wij hebben weleens onredelijke zeurders meegemaakt in de bus, het ene echtpaar sliep thuis met alle ramen open en wilde s'nacht in de bus de airco op 18 graden hebben anders kregen ze het warm.. een ander echtpaar sliep waarschijnlijk altijd met de verwarming aan en vroeg onze chauffeur of de kachel aub op 22 graden mocht...
Zo zie je maar... je kan het nooit goed doen voor iedereen.
Solmar bussen worden na elke rit nagekeken hebben meerdere chauffeurs me verteld, maar natuurlijk kan er wel eens wat kapot gaan en ja je hebt er dan ook op de terugweg last van als een leuning dienst weigert, thats all in the game.
Verhalen dat vliegen goedkoper is is totale onzin, en terwijl de buspassagier al voor het ontbijt met de bus voor het Hotel staat, komt de vliegpassagier vaak pas in de middag of avond aan. Dat geldt ook voor de terugreis de bus gaat in de avond terug en het vliegtuig vaak al in de morgen. Je mist dus met het vliegtuig 2 dagen!
Of mooier gezegd: met de bus heb je 2 volle vakantie dagen meer voor je geld!!
Ik heb geen aandelen of wat dan ook aan voordeeltjes van Solmar om deze beoordeling hier neer te zetten, maar ik erger me dood aan zeurders en klagers die een bedrijf op een negatieve manier proberen weg te zetten, zonder vaak eerst met dat bedrijf in alle redelijkheid een gesprek te hebben aangegaan.
En tja.. vaak hebben zeurders en klagers het hoogste woord, maar de vele duizenden tevreden klanten van Solmar genieten gewoon in stilte... Daar ben ik er een van!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-09-2018 | Accommodatie(s): Hotel Augustus Salou
 
9 van 16 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
4,0
Solmar is enkel uit op geld
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

Wij zijn nu voor het 6e jaar met Solmar gegaan en eerlijk gezegd snap ik sommige commentaren hier wel. Echter zaten wij zowel heen als terug in een bus met goed personeel en ook qua stops was het prima (gemiddeld om de 3 uur) De stops bij de tankstations waren meestal 15 a 20 min en prima te doen. Maar waar het mij omgaat is dat Solmar zelf maar bepaalt wat wel en wat niet word terug betaald als iets niet goed is. Alles om maar geld te verdienen. Ik zou mijn auto parkeren bij Solmar, maar op de dag van vertrek kreeg ik pech. Ik solmar gebeld dat ik geen gebruik kon maken van de parkeerplaats ivm pech en dat ik graag mijn 42 euro (voor 14 dgn) terug wilde. Maar nee dat kon niet, want zij konden nu deze parkeerplaats niet meer verkopen. En annuleren op de dag van vertrek dat kon niet. Ik heb nog aangekaart dat dit voor mij overmacht was, maar geen klantvriendelijkheid bij Solmar, eant stel dat ze 42 euro minderr verdienen. De parkeerplaats bij solmar was bij vertrek totaal niet vol en niemand kon mij garanderen dat mijn betaalde plek ook leeg bleef. Dan verwijzen ze naar de algemene voorwaarden, artikel 10. Daar staat echter in dat je 100 % van je REISSOM kwijt bent bij annulering binnen 7 dgn tot de dag van vertrek, echter op het factuur staat dat het parkeren niet onder de reissom valt. Als je solmar daar mee confronteert, dan weigeren ze nog het terug te betalen. Als je zo met je klanten omgaat en alles voor de poen wilt doen, dan ben je bij af. En ze worden ook met het jaar duurder. 5 jaar terug scheelde het nog honderen euro's soms wel 1000 euro tegenover het vloegen. Nu zaten er mensen bij ons in het hotel, die een dag minder bleven, maar zelfs 200 euro goedkoper uit waren met vliegen dan wij met de bus. Dus volgend jaar word het voor ons weer vliegen, ook al betaal ik misschien 2 a 300 euro meer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-08-2018 | Accommodatie(s): Aqua montagut
 
8 van 14 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Vee"vervoer bedrijf Solmar
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 5

Alles klopt wat ik hieronder lees..op hun site laten ze enkel goede beoordelingen toe..ook ik ben erin gevallen..First class betaald..en op de achterbank geplaatst..geen voetensteun niks..gevolg dikke enkels en voeten, zeer slechte reis, in een andere badplaats hotelgasten opgepikt, zij hadden royal class geboekt en hadden geen toeslag betaald, en ik wel en ik beland op de achterbank, waar is hier de logica hiervan?? hygiene dikke nul..wc stops stressen..om de 4 uren en meer...airco zeer hoog..geen Solmar voor ons meer..ga niet af op de goede beoordelingen..zij plaatsen dit ook nog zelfs..wat niet klopt met de realiteit.. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2018
 
11 van 18 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

1,0
Laatste keer met Solmar
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Opstapplaats Maarheeze ..toiletten zeer smerig..plassen urine op de grond bij de mannen....eenmaal in de bus ook smerig...middenleuning en voetsteun stuk..voor een first class bus...wc stops om de 4 uur..er werdt niks gemeld..stopten zeer kort..file voor naar de toiletten..roekeloos rijgedrag chauffeurs...deze reis was ene stress heen en terugweg..terugweg mensen moeten oppikken bij verschillende hotels...2 uren verloren..toppunt zij hadden betaald voor een royal class bus..zaten bij ons in de First Class..top Solmar..als een kudde dieren de bussen vullen...wij zijn klaar met Solmar
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-07-2018
 
11 van 16 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar

4,0
Behandeld als vee...
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  •  -

Wij reizen al 7 jaar met Solmar, en ja iedere keer slechter, bussen vuil, stops voor wc's , heel druk, men moet zich haasten want de bus stopt 10 minuten en dit om de 4.30uur, klanten die betaald hadden voor Royal Class zaten bij ons in de bus First Class, dit enkel om de bus te vullen klanten die de toeslag betaald hadden, eindigden helemaal achterin op de achterbank, toen ze protesteerden werdt er gewoonweg, reageert van, mail te sturen naar Solmar, waar iedereen van weet, er wordt hier niets aan gedaan dus elke jaar hetzelfde liedje...wij hebben besloten om niet meer met Solmar te reizen, men wordt als vee gebracht naar de bestemming!! de stops om de 4uur a 4.30uur en het aanschuiven en meerdere dingen was de druppel! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-07-2018
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Alleenreizend
10
Fijn
Hotel in Spanje, juni 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 6

Solmar is top zo wel de heen en terugweg

heenweg was met bus 15 was heel gezallig met de chaffurs richard en theo

de terug weg was ook goed bij joost en bolkke van bus 3

solmar is goed
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-12-2018 | Accommodatie(s): marpins
 
9 van 14 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Slecht. Ieder jaar slechter
Zonvakantie in Spanje, juni 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 3

Had essentie stoelen geboekt. Waren bevestigd en voor betaald. Echter bij de terugreis kwam deze te vervallen omdat er maar 1 bus zou rijden.
Kreeg nu een klote plaats met zo n schot voor je voeten. Benen kun je niet strekken.
S morgens werd je vroeg gewekt en moest je meteen de stoel rechtop zetten. Ik wou nog slapen maar zelfs dat werd me niet gegund. Host dwong me de stoel geheel rechtop te zetten. Terwijl hij hooguit een paar cm naar achter stond zodat ik een kussentje kon gebruiken.
Was overigens bus 5.

Op de heenreis mocht de stoel bij de trap waar we zaten ook niet naar achteren ivm de hostess. Slaat nergens op omdat je lang niet zover naar achter kunt zodat iemand er ook last van had.

Excursies ter plaatse minimaal aanbod en torenhoge prijzen.

Reisleiding niet behulpzaam.

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-07-2018
 
10 van 15 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Vakanties vallen duurder uit dan waarvoor je ze boekt
Fotoreis in Spanje, juni 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Tijdens de aller eerste dag van de 'sneak preview' van Solmar hebben wij een reis geboekt naar Golden Port Salou en gekozen voor een standaard kamer en hebben wij op de 'sneak preview' voor deze reis getekend. Na twee weken zijn wij gebeld dat het type kamer niet meer beschikbaar is en wij moeten upgraden naar een duurdere kamer met een meerprijs van ā‚¬ 150,-. Toen ik aangaf te twijfelen, werd mij duidelijk verteld dat ik die ā‚¬ 150,- moest betalen en dat we anders geen vakantie hadden. Ik vind het zeer onredelijk dat wij zĆ³ vroeg tekenen voor een vakantie en vervolgens nog eens ā‚¬ 150,- extra moeten betalen om de vakantie door te laten gaan. Het ergste is nog, dat Solmar deze standaard kamer nog steeds aanbied op de datum dat wij vertrekken (2 juni, 15 dagen). Graag zien wij dat Solmar onze vakantie gaat aanbieden voor de prijs waar we voor getekend hebben, zonder de meerprijs van ā‚¬ 150,-. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-01-2018 | Accommodatie(s): Golden Port Salou
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
10
Een heerlijke relaxte reis en vakantie
Zonvakantie in Spanje, mei 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Alweer een geslaagde vakantie en busreis naar Benidorm met
solmar tours voor de 4e keer,we hadden nu geweldige plaatsen
helemaal voorin,SUPER was dat.De chauffeurs waren ook uit de kunst
zowel op de heen en vooral op de terug reis,neem echt mijn petje af
voor deze mensen.en niet te vergeten de host en hostes.
het was weer in een woord GEWELDIG.
DANK JE WEL SOLMAR tot oktober
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-05-2018 | Accommodatie(s): Milord suites SUPER LOCATIE
 
9 van 12 mensen vinden dit een nuttige review.

door

1,0
Overmacht en coulance
Winterreis in Spanje, februari 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

16-02-2018 met "First Class" bus naar Benidorm. 45 minuten in wind en kou staan te wachten in Maastricht. Vlgs. chauffeurs van andere bussen was de bus later want die moest naar de garage ivm kapotte verwarming. Koud de bus in en die leek wel een koelkast. Alleen ijskoude lucht via de ventilatie naar binnen. Bij eerste stop chauffeur aangesproken. Schouders ophalen. Hij staat op 30. Later hostess gevraagd er iets aan te doen. Hij kan zo "ploep" weer aanspringen was reactie. Eind van de middag de andere chauffeur gevraagd naar dekentje of zo. Hij zou er naar kijken. Niets meer gehoord. Bij de zeer korte stops gauw naar wc om handen in water en drogers een beetje te warmen. Om 21.00 's avonds zelf bij wegrestaurant deken gekocht om de nacht in te kunnen. Had het liefs terug gegaan!! In Benidorm arts moeten consulteren omdat klachten die door de kou onderweg opgetreden waren verergerden.
Solmar ontkent alles. Chauffeurs zeggen dat het pas om 9 uur 's avonds koud geworden is. Overmacht dus. Voor ons "ongemak" hebben ze uit coulance 17.50 euro overgemaakt via cheque, bij hun te besteden. Hun laatste bericht; ze hebben positieve reacties op het geven van hun cheque mogen ontvangen...dĆŗs....de meeste passagiers zijn tevreden met hun compensatie.
Het ergste is dat ze dezelfde bus weer hebben gebruikt om mensen terug te vervoeren en...hoe kan het... volgens hen was het bij vertrek uit Spanje okƩ maar helaas werd het NA ENKELE UREN WEER TE KOUD.
Zelfs als het overmacht was geweest dan kun je nog zorgen voor een volle bus ouderen. Hoe komen die deze reis door in deze situatie. Wat zouden we voor ze kunnen doen?? Niets van dit alles
NOOIT MEER MET SOLMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-03-2018
 
8 van 10 mensen vinden dit een nuttige review.

door
< 15 jaar
Met gezin
10
Solmar is echt goed
Hotel in Spanje, juli 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Solmar Tours is echt super goed. Ik reis niet met andere bus reizen. Solmar is is echt de beste. Altijd gezellig en soms doen ze ook bingo in de bus. Echt super leuk. De mensen die in de bus werken zijn ook echt super aardig en gezellig ā¤ā¤ Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-08-2017
 
3 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
7,0
Heel tevreden,enkele -pnt
Hotel in Spanje, juni 2017

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

+ pnt alles naar wens met solmarbustours,behalve( zie - pnt,)
- pnt voor zekerheid van een vaste plaats op bus first class bovenop die 35ā‚¬ nog eens 10ā‚¬ bijleggen per rit,bij boeking zou men meer inspraak mogen hebben waar men op de bus wilt zitten,boven/ beneden
Voor / midden/ achter in de bus,nu sta je telkens voor verrassingen en dat is niet aangenaam
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-10-2017
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
9,0
Super rustige relax vakantie !
Zonvakantie in Spanje, mei 2017

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 9

Ik reis altijd graag met de bus omdat je daarmee geleidelijk van landschap verandert en daarmee de reis zelf ook een genot is. Omdat ik obees ben weet ik de first class stoelen bijzonder te waarderen want de royal class stoelen zijn voor mij eigenlijk te krap. Dit is zeker ook van belang tijdens het slapen s'nachts. De hostessen waren meestal zeer aangenaam en buitengewoin vriendelijk in de bediening. De chauffeurs zijn nogal eens zeer nors of staan onder bijzondere stress (tijdsdruk !) en willen dan niet vaak aan speciale wensen tegemoet komen.
Tijdens deze reis hadden wij bij de meeste stops een zee van tijd om gebruik te maken van de winkel en/of het toilet. Als er bij het toilet een lange wachtrij was doe ik meestal eerst de winkel. De toilet op de bus is uiterst krap en is voor een forse persoon zoals mij eigenlijk niet te doen. Er was een fijne gezelligheid op de bus en de mensen deden goed hun best om flink wat lol te maken. Zoals het hoort tijdens een vakantie ! De bussen waren confortabel en gelukkig was er niets kapot. Het was een hele fijne reis toen. De appartementen zijn prachtig nieuw met al het mogelijke keukenconfort. Zeer rustig klein plaatsje met slechts enkele mensen op de wandel (voorseizoen). Ideaal voor mensen die niet houden van grote drukte. De kleine strandjes (niet geschikt voor mensen slecht ter been vanwege de lange trappen !) waren ook heerlijk rustig met meestal slechts enkele 'locals' ! Ideaal om heerlijk uit te blazen ! Heb ter plaatse een week kunnen bijboeken. Top ! Enkele sporadische lijnbussen naar Cambrils waar je beduidend meer volk ziet en vooral ook de winkeltjes. Laatste bus terug in Cambrils wel reeds om 19h30 ! Al bij al was deze reis dus zeer de moeite waard !

Elk jaar kijk ik daarmee terug uit naar de Solmar aanbiedingen voor Tropikana !
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-03-2021 | Accommodatie(s): Tropikana Miami Platja
 
14 van 18 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Geld verdienen, maar geen service
Familiereis in Spanje, april 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Wij hadden met ons gezin (2 volw, 2 kinderen van 13 en 16) een 7daagse Port Aventura reis geboekt met een first class bus. Extra comfortabel zo werd ons voorgespiegeld. Na uren wachten in Maarheeze (of dat dit heel normaal was) bleek de bus toch niet te komen, er werd een andere gestuurd. Ook een first class. Die bleek nogal brak. Een van de ons toegewezen stoelnrs bleek een kapotte stoel te hebben. De voetensteun was afgebroken! Direkt melding gedaan. Er werd tot mijn verbazing niets aan gedaan. We stonden n.b. nog in Maarheeze. Ik, de moeder, maar de slechte plek genomen om het vakantieplezier niet te verpesten. Wat een hel om zo al die uren te zitten. Een hele nacht met je voeten wegglijdend. Na thuiskomst direkt melding gedaan. Het antwoord was.... ja, het klopt dat de stoel kapot was. Ze hadden eea ook geconstateerd. Ik kreeg E 17.50!!!!! retour, zijnde de helft van het verschil tussen een first class /royal class-stoel. Daar moest ik het mee doen? Nog geprobeerd daarna een reaktie te krijgen. Wat een onsympathieke gasten daar zeg. Hullen zich in stilzwijgen en denken dat ik met een bedrag van E 17.50 op mijn bankrekening niet een zeer bittere nasmaak aan deze trip heb overgehouden. Niet te geloven dit hele verhaal. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2017 | Accommodatie(s): Port Aventura
 
5 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
10
Voor ons een avontuur,is goed bevallen
Zonvakantie in Spanje, oktober 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Voor het eerst met de bus op vakantie na 23 jaar te hebben gevlogen.
onze ervaring was zeer positief ,alleen het slapen lukte niet,maar ja dat haal je wel weer in,je hebt tenslotte vakantie.
de verzorging was perfect in bus 19 op de heen weg,leuke chauffeurs en hotess nadia.
op de terug weg bus 18 andere chauffeurs en hostess,dus effe weer wennen na 3 weken in Benidorm.
maar alles bij elkaar was het niet tegen gevallen,dus volgende keer weer,dank je wel solmar het was super.
het appertement was ook geweldig mooi uitzicht op zee en haven.
wil zeker weer hetzelfde terug als we weer gaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-10-2016 | Accommodatie(s): Milord´s suite benidorm
 
5 van 12 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
4,0
Horor in de bus.
Hotel in Spanje, augustus 2016

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 4

We waren in Benidorm geweest bij het Prince Park Hotel. Het hotel is niet voor mensen die slecht ter been zijn. We moeten veel hellingen op. Het eten is matig. Automaat werkt heel slecht. Het koffie smaakt slecht. De sinaasappelsap is vaak op. Er kwam alleen water uit de automaat. De hygiƫnisch is slecht. Er zat haar in het eten.
De reis naar Spanje kon ik niet slapen omdat de stoel kapot was. Toen terug was, was de stoel goed maar er zat een asociaal familie achter ons. Ze kwamen vanaf Salou in de bus. Voeten met schimmel teen tegen het gezicht van mijn dochter. Later deed haar dochter na tegen mijn gezicht. Ruzie tussen vader en zoon. Ze lagen op de grond te slapen i.p.v. op de stoel. De zoon trok de deken van mijn dochter. Echt rampzalig. Door deze ervaringen gaan we NOOIT NOOIT NOOIT meer met een bus.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-08-2016 | Accommodatie(s): Bus
 
11 van 12 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

-
Geen
Actieve vakantie in Spanje, april 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Hier een verhaal van een ex Solmar chauffeur.
Vele mensen klage steeds maar weer bij de chauffeur over hun zitplaats. Lieve mensen...de chauffeur krijgt een lijst van kantoor en hierop zijn alle zitplaatsen op nummer uitgegeven. De chauffeur kan en mag hier niets aan wijzigen. Klachten moet u dus altijd via kantoor melden direct bij thuiskomst.
Ik ben het wel met vele mensen eens dat de planning en tijden vaak veel te krap zijn waardoor er kortere pauzes gemaakt moeten worden. De chauffeur hoort zich gewoon aan de rijtijdenwet te houden. Bij eventuele controles in Frankrijk of Spanje zijn de geldboetes enorm hoog en komen voor rekening van de chauffeur.
Heeft u dus klachten....meld dit ten alle tijden op kantoor bij thuiskomst.
Ik wil tot slot zeggen dat alle chauffeurs hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken....dat kunt u van een ervaren chauffeur aannemen die om onduidelijke reden niet meer welkom is bij Solmar
Gr. J.P
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-08-2018 | Accommodatie(s): Nvt
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Niet zeuren maar genieten
Hotel in Spanje, juli 2015

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Nou wij gaan al jaaaaaren met de bus van solmar reizen,op vakantie,altijd gezellig en goed verzorgd,natuurlijk slaap je slecht of niet in de bus da,s logisch toch? vreemde houding enz maar so what??
het is vakantie toch dus niet zoveel zeuren over vanalles en nog wat maar blij zijn dat je op vakantie kunt, maar ja nederlanderrs zijn kampioen in klagen toch??.wees toch eens tevreden met het geen wat er geboden word vele willen maar kunnen niet op vakantie denk daar maar eens aan!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-02-2018 | Accommodatie(s): hotel royal beach spanje

Hierboven vindt u alle ervaringen in Spanje.
U kunt ook alle ervaringen met Solmar.nl bekijken.




Heeft u ervaring met Solmar.nl of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Solmar.nl of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact