Ryanair Nederland
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Ryanair in Nederland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Ryanair ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
1 Nederland ervaring
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Ryanair is 1,6. Dit is gebaseerd op 20 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Ryanair.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
41-50 jaar
Met gezin
in Nederland, augustus 2020
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 7 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Wat een nepbedrijf,
De arrogantie ten top
25 euro bij laten betalen voor handbagage maakt me niks uit .
opgelicht wordt je overal dat is geen probleem
Maar mensen hun vlucht laten missen omdat je hun pin betaling niet accepteerd . maar alleen bepaalde creditcards
Het is dat ik mijn vlucht niet wilde missen dat ik me inhield
en geen pin accepteren alleen geselcteerde creditcards
ik heb maar voor een jong stel naast me betaald want ik kon het niet aanzien dat ze hun vlucht gingen missen omdat ze niet de gewenste creditcards hadden , deze mensen hebben geen hart
Zeer arrogant vluchtpersoneel bij inchecken Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 09-08-2020
41-50 jaar
Met partner
in Nederland, mei 2019
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Vele addertjes onder het gras, ik dacht alles gecheckt en ondervangen te hebben omdat goedkoop vaak duurkoop blijkt te zijn, zelfs de trolleys opgemeten. Zeer onvriendelijk en rigide personeel dat geen duimbreed toegeeft. Er moest en zou 20 euro boete betaald worden ivm non priority, staat ergens in de voorwaarden. Linksom of rechtsom bijbetalen zal je voor wat dan ook.Ik weet nu dat er nog steeds Untermenschen bestaan en daar was ik er 1 van, je wordt behandeld als een minderwaardig schepsel en dat gaat mij veel te ver. Nooit meer Ryanair voor mij en wees wijs trap er niet in, wat te mooi lijkt om waar te zijn... Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 13-05-2019
> 70 jaar
Met vrienden
in Nederland, oktober 2017
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Reis naar Porto werd een dag voor de vlucht geannuleerd.
Inmiddels vluchtkosten terug ontvangen.
Kan echter nergens bij Ryanair terecht om verdere claim in te dienen.
Geen adres, geen mailadres, slechts na veel zoeken een telefoonnummer. Als je dat belt, krijg je een onduidelijk sprekende Engelsman aan de lijn, die alleen aangeeft dat je moet wachten op verbinding en dan kun je uren......wachten. Waarschijnlijk gewoon een bandje dat afgedraaid wordt. Heeft iemand een mogelijkheid om bij Ryanair zelf een klacht in te dienen? Dan hoor ik dat graag. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 24-11-2017
Heeft u ook ervaring met Ryanair of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!