Kan geen contact krijgen met Ryanair.
Hieronder vindt u de ervaring van Jo urlings met reisorganisatie Ryanair. Deze is ingevoerd op 24-11-2017 en gaat over de vakantie naar Nederland in oktober 2017.
2
van 2 mensen vinden dit een nuttige review.
> 70 jaar
Met vrienden
-
Kan geen contact krijgen met Ryanair.
in Nederland, oktober 2017
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Reis naar Porto werd een dag voor de vlucht geannuleerd.
Inmiddels vluchtkosten terug ontvangen.
Kan echter nergens bij Ryanair terecht om verdere claim in te dienen.
Geen adres, geen mailadres, slechts na veel zoeken een telefoonnummer. Als je dat belt, krijg je een onduidelijk sprekende Engelsman aan de lijn, die alleen aangeeft dat je moet wachten op verbinding en dan kun je uren......wachten. Waarschijnlijk gewoon een bandje dat afgedraaid wordt. Heeft iemand een mogelijkheid om bij Ryanair zelf een klacht in te dienen? Dan hoor ik dat graag. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 24-11-2017