Toch compensatie
Hieronder vindt u de ervaring van Wendy met reisorganisatie Voordeeluitjes.nl. Deze is ingevoerd op 15-08-2020 en gaat over de vakantie naar Duitsland in augustus 2020.
31-40 jaar
Met partner
Autovakantie in Duitsland, augustus 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- 1 Prijs:
- 7
Reisleiding:
14 juli heb ik een boeking gedaan via Voordeeluitjes bij Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf omdat er een zwembad aanwezig is. Er stond dat het zwembad wegens renovatie gesloten zou zijn t/m 15-07-2020. (Gasten konden gebruik maken van het zwembad van Van der Valk Hotel Ballenstedt, 5 km verderop). Én de afstand én het feit dat er 2 hotels gebruik moeten maken van 1 zwembad in Corona tijd was de reden dat wij hebben geboekt voor een datum erna (15-08-2020)
Toen ik vanmorgen nog een keer ging kijken op de site voor de highlights in de buurt zag ik staan dat het zwembad tot nader order gesloten was.Omdat dat juist voor ons een reden was om daar voor deze datum te boeken waren we daar dus niet blij mee. Zowel van het hotel als van Voordeeluitjes hebben wij hierover GEEN bericht gehad. En denk je dat we bij telefonisch contact met Voordeeluitjes iets zijn opgeschoten? Helemaal niks!
Voordeeluitjes schuift alles af op het hotel: de voorwaarden van het hotel gelden, wij kunnen er niets aan doen dat het nog niet gerenoveerd is, wij zijn ook niet op de hoogte gesteld door het hotel. Wat dus onzin is want op de site was het dus wel aangepast. En ook het hotel wil ons nergens in tegemoet komen omdat ze zeggen dat we bij het andere hotel kunnen zwemmen.Lekker makkelijk in Corona tijd, met meer gasten gebruik maken van een klein zwembad 5 km verderop. Precies dat, wat wij niet wilden.
Geen geld, geen tegoedbon, geen dinerbon, geen gratis annulering. Van zowel Voordeeluitjes als het hotel helemaal niets! Van der Valk heeft normaal gesproken mijn voorkeur dus zou het niet eerlijk zijn alles over een kam te scheren maar zeker dit hotel bied niet de service die je mag verwachten en Voordeeluitjes al helemaal niet. NÓÓIT meer boek ik bij hen want garant staan voor hun klanten doen ze niet!
In navolging op mijn vorige review wil ik graag iets toevoegen.
Van Voordeeluitjes heb ik nog niets gehoord, wel zijn we afgelopen week in het hotel geweest. Het hotel had wat achterstallig onderhoud en lag er een beetje verloren en verlaten bij maar wellicht dat dat door de corona komt. Het personeel was vriendelijk op 1 dame na. Het menu van het arrangement was matig. Voor het voor- en nagerecht was geen keuze mogelijk. Voor het hoofdmenu keuze uit 2.
Ik heb dit allemaal bij het uitchecken gemeld bij de receptie die neemt de op-en aanmerkingen mee... én ik heb ter compensatie van de onvriendelijke medewerkster en het ontbrekende zwembad mijn drankjes die we hebben genuttigd bij het diner alle 4 de dagen niet hoeven te betalen. (€15,-) Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-08-2020