Van Verre, veruit slecht
Hieronder vindt u de ervaring van L.L. Tjen met reisorganisatie Van Verre. Deze is ingevoerd op 22-09-2014 en gaat over de vakantie naar Indonesië in augustus 2014.
61-70 jaar
Met partner
in Indonesië, augustus 2014
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 3 Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
1. Van Verre weigerde aanvankelijk vliegticket met foute naam te wijzigen. Hun agent in Indonesië beweerde dat een foute naam bij binnenlandse vluchten meestal niet wordt opgemerkt. We vertrokken 30/8/2014, nieuwe ticket ontvingen we 29/8/2014.
2. Hotel 1 was volgeboekt, we moesten naar een hotel 2 met extra betaling van eur 15,= pp. Door ons geweigerd. In hotel 1 bleken wij een van de weinige gasten te zijn.
3. Op 7/4/2014 ontvingen we de boekings-bevestiging van de hele reis. Ticket voor de vervolgreis naar Kuala Lumpur kregen we pas op 1/9/2014 in hotel in Indonesië. Verwachte aankomst Kuala Lumpur 13/8 14.40 u. Feitelijke aankomst 14/9: 2.00 u in de morgen!
4. Noodnummer in Indonesië +62 818 04204227 was onbereikbaar.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-09-2014 | Accommodatie(s): Tanjung Pesona, Bangka | Vervoer: vliegtuig