TUI bedankt voor de extra stress
Hieronder vindt u de ervaring van Peter Vlugt met reisorganisatie TUI. Deze is ingevoerd op 12-01-2020 en gaat over de vakantie naar Spanje in januari 2020.
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, januari 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
We hadden via TUI een vakantie geboekt naar Tenerife om in januari van 2020 even een weekje te ook ontstressen. We hadden voor deze vakantie ook een huurauto gereserveerd en betaald. Het ik inchecken ging prima. De vlucht ging prima. Bij het afhalen van de ruimbagage ging het mis, maar dat was buiten de schuld van TUI. De bus die ons van het vliegtuig naar customs moest brengen, bracht ons naar de verkeerde bagagehal. Hierdoor moesten we tegen het verkeer in de andere bagagehal betreden. Daarna begon de stress. Toen we aan het TUI personeel vroegen welke balie we moesten hebben voor de huurauto, kregen we eerst de vraag via welke maatschappij we geboekt hadden. Waarom zouden we iets aan TUI personeel vragen als we het niet bij hun geboekt zouden hebben!?!? Enfin, het antwoord was dat we naar een bushalte moesten voor een shuttlebus naar de Avis. Toen we dus aankwamen bij Avis bleek dat dus niet te kloppen. Dus bellen met de alarmlijn van TUI. Volgens bloedchagrijnige telefoniste zouden we een bevestigingsmail ontvangen hebben. Die hadden we dus niet gehad. Toen ze dat ging nakijken werd ze ineens poeslief en heeft ze ons alsnog een bevestiging gestuurd. Toen bleek dat we bij hertz moesten zijn op de airport. Dus weer terug met de shuttlebus. Toen stond er dus een rij van een uur bij de hertz balie. Die rij stond daar dus niet toen we naar de shuttlebus liepen. Toen mijn vrouw die troela van TUI aansprak waarom ze ons met die shuttlebus naar Avis toestuurde, antwoorde ze lacherig dat ze dacht dat wij met kras hadden geboekt. We hadden duidelijk gezegd dat we via TUI hadden geboekt. Maar iets van hulp aanbieden om het leed te verzachten deed ze ook niet. Nou TUI bedankt voor de extra stress. Daarvoor hebben we niet bij jullie geboekt. Het verblijf was verder prima. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-01-2020 | Accommodatie(s): Apart hotel El Duque