Omboekgarantie met valkuil
Hieronder vindt u de ervaring van Mees van der MEULEN met reisorganisatie TUI. Deze is ingevoerd op 08-11-2020 en gaat over de vakantie naar Portugal in november 2020.
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Portugal, november 2020
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 9
- 8 Prijs:
- 7
Reisleiding:
We zijn net terug uit Albufeira (6 nov 2020) geboekt in aug. 3 weken geleden voelden we ons onbehaaglijk vanwege de (inmiddels) ontstane 2e Covid golf.
Op de site van TUI staat met vette letters: omboekgarantie. Dat wilden we nu wel. Jammer dat goldt niet voor ons want in de kleine lettertjes stond dat wij vlogen met Transavia en daar hadden ze een bontje mee gesloten. De week voor vertrek zien we de coronacijfers in Portugal omhoog gaan. We voelen ons onbehagelijk en verzoeken nogmaals om niet te hoeven gaan en vragen om een voucher. Tui beroept zich op "geel gebied" . We mogen wel annuleren ( geld kwijt) dan toch maar gaan?? We komen aan in het hotel en binnen 24 uur: Oranje en TUI brengt ons weer terug. Vakantie mislukt en zowel TUI als wij een financiƫle strop. Beetje flexibiliteit had in jullie en onze voordeel gewerkt: TUI !!!!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 08-11-2020 | Accommodatie(s): Alfagar Village