Nooit meer TUI
Hieronder vindt u de ervaring van Barbara met reisorganisatie TUI. Deze is ingevoerd op 11-01-2022 en gaat over de vakantie naar Curaçao in december 2021.
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Curaçao, december 2021
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- 10
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wat een ellende om met Tui op vakantie te gaan. Die app, die doet het niet en als men zegt je op de hoogte te houden dan doen ze dit niet, liegen kunnen ze trouwens wel goed bij TUI. Ons vliegtuig vertrok niet vanwege een zieke piloot, kan gebeuren. Schreeuwende stewardessen die je een plaats weigeren waar je extra voor betaald hebt (sowieso zijn hun stewardessen onbeschoft). Nu komt het mooiste, TUI vindt dat de verplichte vergoeding van de EU niet hoeven te betalen (600 Euro p.p.). Trap daar niet in, een zieke piloot valt gewoon onder de annuleringsvergoeding en iedereen van die vlucht heeft daar dus recht op. https://www.recht.nl/rechtspraak/uitspraak/?ecli=ECLI:NL:RBNHO:2019:9853. Een rechter heeft hier al uitspraak over gedaan en ziekte valt gewoon onder bedrijfsrisico. TUI vindt het ook heel normaal om je voor die dag te dumpen in een vreselijk aftands Kinderpretpark want je eigen accomodatie is te duur, ook als er plek is. Nooit maar dan ook nooit meer TUI. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 11-01-2022