Mooie locatie, slechte prijs/kwaliteit
Hieronder vindt u de ervaring van Herman Helmich met reisorganisatie TUI. Deze is ingevoerd op 03-01-2017 en gaat over de vakantie naar Curaçao in december 2016.
51-60 jaar
Met gezin
Hotel in Curaçao, december 2016
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Alles draait om verwachtingen en de prijs/kwaliteitverhoudingen.
Het strand, uitzicht en zwembad zijn prima in orde. De kamers zijn groot en de service is goed (175 $ per nacht)
Maar dan de tegenvallers: het eten (te duur voor het gebodene), het lawaai (de gang is een echoput, de deuren kennen geen enkele demping) het interieur (ouderwets) en communicatie, ik werd er -even zacht gesteld- niet vrolijk van.
Voorbeeldjes tot slot... een roomservicemaaltijd van doodgebakken botervis -verkocht als tonijn- met droge witte rijst, een bakje olie en een plukje sla voor 30 euro, heftig, weggegooid geld. 13 euro afrekenen voor 4 telefoontjes die in totaal voor 6,50 op de eindafrekening staan, voelt ook niet ok,,, en ik wacht nog steeds op de (2x beloofde) mail van het zwembadincident, waarbij ik -lopend op blote voeten- keihard onderuit ging toen er een regenbui losbarstte. Diezelfde week heb ik iets dergelijks zien gebeuren met 2 jonge jongens.
Ik was zelf blij dat mijn schoonmoeder van 73 jaar niet van zwemmen houdt, want zij was er vast niet zo goed afgekomen als ikzelf (3 dagen lage rugpijn en beurse billen)
Het wachten is wrslk op de eerste oudere met een heupfractuur voordat er iets gebeurt nav mijn'verhaal'/klacht bij de Hollandse manager. Verwachtingen/ prijskwaliteit onvoldoende Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 03-01-2017 | Accommodatie(s): Hilton