TUI Turkije


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met TUI in Turkije. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle TUI ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


U kunt bij TUI de volgende vakanties boeken:
 Stedentrip     Zonvakantie     Wintersport     Autovakantie     Rondreis     Sportreis   

Totaal: 1,0
Vervoer: 1,0
Accommodatie: 10
Reisleiding: 2,0
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Populaire vakanties van TUI

Hieronder vindt u de top 5 vakanties van TUI in Turkije:

Seaden Valentine
Land(en):   Turkije - Turkse RiviĆØra - Side
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 887,00
Premier Nergis Beach Hotel
Land(en):   Turkije - Lycische Kust - Marmaris
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 772,00
Bodrum Park Resort
Land(en):   Turkije - EgeĆÆsche Kust - Bodrum
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 913,00
Grand Pasa
Land(en):   Turkije - Lycische Kust - Marmaris
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 825,00
Seaden Quality Resort & Spa
Land(en):   Turkije - Turkse RiviĆØra - Side
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 1.209,00
Bekijk het volledige aanbod van TUI


Laatste TUI ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met TUI:

Goede ervaring
Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes. Maar ik vind als je kind net 2 is dat ze eigenlijk nergens in mogen bij de kermis tegenvallen. En onze dochter van 4 mocht ook niet overal... lees helemaal

Natalie
Geweldig,fantastisch, top
Vergeleken met onze bestemming vorig jaar via een ander reisburo was dit echt een paradijs. De reis is vlekkenloos verlopen,het hotel was echt top, de accomodatie was echt geweldig,activiteiten... lees helemaal

mirjana
Super!!!!!
We hadden voor de 2 de keer naar limak Lara gezocht We kwamen bij Arke terecht omdat we een leuke aanbieding geboden kregen Onze pre was een stoel met heel veel beenruimte,dit moesten we wel... lees helemaal

Nanny v d Wijngaard
1,0


1 Turkije ervaring
De vakanties van TUI in Turkije krijgen een gemiddeld cijfer van 1,0. Dit cijfer is gebaseerd op 1 ervaring die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van TUI is 3,8. Dit is gebaseerd op 217 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met TUI.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,0
Vervoer:
 
1,0
Accommodatie:
 
10
Reisleiding:
 
2,0
Prijs:
 
1,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
6 stemmen
Goed:
 
7 stemmen
Redelijk:
 
3 stemmen
Matig:
 
4 stemmen
Slecht:
 
4 stemmen

Ervaringen
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
1,0
Zeer slecht
Hotel in Turkije, oktober 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 1

Zeer slecht eten .erbarmelijk iedere dag t zelfde stampot spagetie de plaatselijke gaarkeuken is vele malen beterafschuwlijk en n dit noemen ze n vijfsterren hotel nog niet een ster waardig iedere dag zijn we elders gaan eten. Acamodatie was wel okƩ n dikke 10 Wii hierbij mensen waarschuwen vermijdt dit hotel Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-10-2022 | Accommodatie(s): Hotel tui blue ephesus
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
4 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
-
Schema verandering
Zonvakantie in Turkije, augustus 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

We hebben 8 dagen 7 nachten vakantie geboekt via TUI. Hierbij hebben we bewust tegen meerbetaling gekozen voor een ochtend vlucht en op de bestemming al auto gehuurd en activiteiten geboekt om optimaal gebruik te maken van de betaalde 8 dagen. Echter kregen we vandaag de mededeling dat de vlucht tijden zijn veranderd van vroeg in de ochtend is de vlucht verschoven naar de late middag waardoor wij in de nacht aankomen op de bestemming. Hierdoor missen we de geplande en betaalde activiteiten en uiteraard autohuur voor die dag.
We hebben op TUI kantoor in Bergen op Zoom dit aangegeven en gevraagd naar mogelijkheden. We kregen geen oplossing en moesten het hiermee doen. We werden niet eens meer te woord gestaan. We hebben vervolgens gebeld met klantenservice en de medewerker gaf aan dat ze op zn minst de autohuur konden verminderen naar 7 dagen daar wij ook daadwerkelijk een dag missen door deze schema verandering. Maar dit moesten we zelf gaan oplossen met TUI kantoor.
We hebben dit weer telefonisch besproken met TUI kantoor in Bergen op Zoom. Toen gaf ze aan dit te kunnen aanpassen en voor de vlucht niets te kunnen betekenen daar er geen vluchten meer zijn. We hebben dus dit zelf moeten vragen en regelen wat eigenlijk samen met de schema verandering al aangepast moest worden.
Vervolgens hebben we op de site van TUI gezocht en een vlucht gevonden die wel eerder mogelijk is, met TUI gebeld en dit voorgesteld maar hier op werd aangegeven dat het alleen kan als we onze vlucht gaan ā€˜no showā€™ doen dus afzien van onze vlucht en nieuwe tickets kopen!!!!
I.p.v. oplossing kregen we een voorstel om nieuwe tickets te kopen voor een eerdere vlucht!!!
En dit terwijl wij al betaald hebben. Totaal geen klantgerichtheid. Je betaald dus voor 8 dagen waarvan je 1 dag verliest. Geen woorden meer voor. Je krijgt wel continu te horen we begrijpen jullie wel, het is niet leuk en terecht uw frustratie maar oplossing wordt niet aangeboden.
Zelf gevonden oplossingen worden ook niet aanvaard enkel tegen meer betaling waar je eigenlijk al voor hebt betaald. Sinds dat het geen Arke reizen meer is, is het enkel verkopen en niet meer naar om kijken.
Al jaren vaste klanten te zijn is de teleurstelling diep en dus nooit meer vakantie boeken via TUI. Je wordt letterlijk aan je lot overgelaten en wordt er van alles tegengesproken en terwijl op hun site wel mogelijkheden te vinden zijn. We hebben zelf van alles voorgesteld en flexibel opgesteld om vanuit andere luchthavens ook te kunnen vertrekken maar niets doet ze interesseren.
Mogelijkheden zijn er dus tegen nog meer betaling!!!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-07-2019
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met gezin
7,0
Goede ervaring
Familiereis in Turkije, mei 2019

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 7

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes. Maar ik vind als je kind net 2 is dat ze eigenlijk nergens in mogen bij de kermis tegenvallen. En onze dochter van 4 mocht ook niet overal in. Maar je ziet kinderen van 4 wel van een hele hoge glijbaan gaan, daar wordt dan weer niks van gezegd. Vins het voor hele jonge kinderen een beetje tegen vallen. Omdat het zo kind gericht is. Heel jammer dit. Ze mogen overal in als ze pas 7 zijn. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-05-2019 | Accommodatie(s): Royal dragon
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar

3,0
TUI komt beloften niet na.
Familiereis in Turkije, oktober 2016

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 4

Wij boekten een reis naar Turkije met mijn ouders. Omdat ze oud en broos zijn, gelijk 'comfortstoelen' geboekt. Helaas hebben ze onze boeking eenzijdig ongedaan gemaakt. Wat we ook probeerden (bellen, sms'en, twitter), er kon niets meer aan gedaan worden.
Ook niet toen mijn vader een val maakte tijdens een bezoekje aan de stad. Gevolg: mijn vader van 90 (twee meter, rolstoel, gewond aan zijn knie) zat de hele terugreis klem.
Echt heel vervelend. Begrijp me goed, we hoeven echt niet altijd alle luxe. Maar die extra ruimte in het vliegtuig was voor ons heel belangrijk. Iedereen die wel eens een ritje gemaakt heeft met een 90-jarige die slecht ter been is weet waar dit over gaat. Gewoon 'even' opstaan om naar het toilet te gaan is er niet bij. Dat geeft niet, en daarom waren we ook met twee 'helpers'. Van belang is dan wel dat de reisorganisatie haar beloften nakomt. Ons was belooft dat de stoelen er zouden zijn, dan wel 'gelijkwaardige' alternatieven. Daar reken je dan op. Helaas werd deze belofte schaamteloos verbroken. Voorafgaand aan de terugreis hebben we echt iedereen (reisbureau, reisleiding in Turkije, TUI hoofdkwartier) gebeld. Niemand wilde toezeggen dat we een 'comfortstoel' zouden krijgen. Terwijl het beloofd was (zwart op wit!!!). Na afloop een klacht ingediend... maar er kon nog geen bloemetje van af. Geld vind ik niet belangrijk. WĆ©l dat ze je als consument niet serieus nemen. Mijn verwachting was dat mensen die wat extra aandacht nodig hebben toch iets beter in de gaten worden gehouden. Helaas; bij TUI telt alleen de omzet.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-01-2017
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
4,0
Zeer teleurgesteld!
Zonvakantie in Turkije, oktober 2016

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 7

Op 1-12-2015 hebben wij een reis geboekt bij Fly2beach (Pelikaan reizen) voor 15 dagen naar Marmaris.
Touroperator is TUIfly. Heenreis op 6-10-2016 om 07.15 uur. Terugreis op 20-10-2016 om 12.40 uur. Beide vluchten met TUIfly en zonder tussenlanding. Comfortklasse geboekt en betaald.
Vervolgens op 15-9-2016 een stoelreservering gedaan en betaald. Dezelfde dag tevens de
E-tickets ontvangen. Hierop staat een vertrektijd van 15.00 uur heen en 21.15 uur terug. Tevens blijkt er sprake te zijn van een tussenlanding op Kreta tijdens de heenvlucht en een tussenlanding op Kos tijdens de terugvlucht.
Op 4-10-2016 (2 dagen voor vertrek dus) nieuwe E-tickets ontvangen. De vertrektijd van de heenvlucht is nu 12.00 uur en de vertrektijd voor de terugvlucht is nu 17.30 uur. Tevens blijkt dat we nu niet meer met TUIfly vliegen. De heenreis vliegen we met Blue Air en terug met Air Explore.
Voor de zekerheid toch maar telefonisch contact opgenomen met Tui om te vragen hoe het nu met de stoelreserveringen zit. Zij vertelde mij dat dit bij Blue Air niet mogelijk was. Het geld werd teruggestort en ik moest tijdens het inchecken maar kijken wat ik kon regelen. Nu is het zo dat ik de stoelreserveringen niet zonder reden doe. Mijn vrouw heeft fybromyalgie (reuma in de weke delen tussen de gewrichten) en polyneuropathy (ontstekingen aan de uiteinden van de zenuwen in de benen). Na veel aandringen werd er een stoelreservering voor de heenreis gemaakt. Voor de terugreis kon dit nog niet, omdat de vlucht nog ā€œgeslotenā€ was. Dit moest ik tijdens mijn vakantie in Marmaris maar proberen. Er werd wel een aantekening gemaakt, zodat men kon zien dat ik graag 2 stoelen op de eerste rij wilde reserveren. De heenreis verliep vervolgens zonder noemenswaardigheden.
Op 11-10-2016 zag ik bij ā€œmijn Tuiā€ op internet dat de terugvlucht ā€œopenā€ was en ik dus een stoelreservering kon maken. Dit direct gedaan. Echter had ik mijn raboscanner niet bij me (stomme fout). Dit betekende dat ik de betaling met mijn Creditcard niet kon afronden. Vervolgens met een telefoonkaart vanuit een telefooncel naar Tui proberen te bellen, maar zonder resultaat. Dus met de mobiele telefoon gebeld. Na 2 pogingen die zonder verklaring abrupt beĆ«indigd werden, had ik de derde keer wel succes en kreeg ik een aardige dame aan de lijn. Zij vertelde mij dat ik telefonisch de stoelreservering kon doen. Zij had dan wel mijn creditcardgegevens nodig. Omdat er een ā€œpiepā€ op de lijn zat, duurde het vervolgens nogmaals 10 minuten voordat de reservering afgerond was. Totale telefoonkosten ā‚¬ 34,00. Zij stuurde mij een mail met de bevestiging, die ik vervolgens heb uitgeprint bij de receptie van het hotel. Deze kon ik dan meenemen naar het vliegveld. Stoel 2A en 2B waren gereserveerd.
Wij dachten dus dat alles voor de terugreis geregeld was. Maar nee hoor!
Op 20-10-2016 arriveerden we als Ć©Ć©n van de eersten bij de incheckbalie van het vliegveld van Bodrum. Achter de balie zat een jongedame van ā€œCelibiā€. Dit blijkt een maatschappij te zijn die het grondpersoneel levert op verschillende luchthavens in Turkije. Ik gaf haar de stoelreservering van Tui. Deze was echter niet geldig. Ze zei: ā€œplane is full, seatreservation not possible. Itā€™s freeseating.ā€ We kregen een boardingpass met stoelnummer 32 C en 32 D. Zij kon dit ook niet meer wijzigen. Weer met Tui gebeld, maar zij konden zo kort voor vertrek niets meer doen. Ons werd geadviseerd om dan maar een klacht in te dienen. In het vliegtuig aangekomen bleek dat we niet de enigen waren. Veel passagiers hadden hetzelfde probleem. Stoelreserveringen gedaan en betaald, maar in de praktijk bleken die dus waardeloos te zijn. Nadat de stoelendans uiteindelijk voorbij was en iedereen zijn stoel had, zijn we vertrokken naar Kos. Tijdens de tussenlanding moest iedereen het vliegtuig verlaten (i.v.m. tanken). In de bus naar een ruimte in de vertrekhal gebracht. Na 20 minuten weer met zijn allen in het vliegtuig, waar de stoelendans opnieuw kon beginnen. Passagiers die in Kos hun reis waren begonnen, bleken stoelnummers te hebben die al bezet waren. Een gezin van vader, moeder en 2 kleine kinderen zaten gemiddeld 5 rijen uit elkaar. Nadat andere passagiers bereid waren om elders te gaan zitten, konden in ieder geval de moeder en de kleinste dochter naast elkaar zitten.

Wij zijn al meerdere malen met TUIfly gevlogen, maar dit is de laatste keer geweest!!
Tenslotte nog een tekst die letterlijk is overgenomen van de E-tickets:

ā€œTijdens de vlucht zorgen we dat u in vakantiestemming komt. U mag dus verwachten dat de service en beenruimte hetzelfde zijn als in onze eigen toestellen. En natuurlijk kunt u de vertrouwde TUIfly services reserveren. TUIfly vliegt met een moderne, jonge vloot. Voor diezelfde kwaliteit kiezen we ook als we toestellen inhuren. Het jasje ziet er wat anders uit, de kwaliteit is hetzelfde.ā€




Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-10-2016
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met vrienden
-
Tui-Dreamliner naar Litouwsevliegmaatschappij
Hotel in Turkije, augustus 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij moeten nog op vakantie gaan, speciaal een vlucht met de nieuwe Dreamliner geboekt, datum van vakantie hierop aangepast! Nu de tickets gekregen waarop tot onze schrik een Litouwse vliegtuigmaatschappij staat.
Wij boeken altijd bij een gerenomeerde Nederlandse of Duitse maatschappij.
Bekijken altijd met welk toestel we vliegenen wie de uitvoerende maatschappij is.
Als Tui Fly een speciaal vliegtuig inzet, dit bij de boeking als extra boekingoptie aangeeft, " vlucht met nieuwe Dreamliner" waar wij dus bewust voor gekozen hebben! Kan en mag het niet zo zijn dat je op de tickets moet lezen dat je met een onbekende Litouwse maatschappij moet vliegen. Gebeld met Tui, volgens de telefoniste mogen ze het toestel zomaar reden wijzigen! Is het een marketing stunt van Tui om klanten over de streep te trekken een boeking bij Tui te doen? Nu al buikpijn als ik eraan denk!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-07-2016
 
door
51-60 jaar

4,0
Teleurstellend juli 2015
Zonvakantie in Turkije, juli 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Ik heb 3 van de 8 nachten niet kunnen slapen, want ben in een huisje gestopt waar beneden een wasserette was en waar s'nachts tussen 2.00 uur en 9.00 uur hevig lawaai was. Ook ging personeel midden in de nacht zware toestellen verplaatsen. Meerdere vakantievierders hebben hetzelfde meegemaakt tijdens mijn vakantie, maar het schijnt dat dit daarvoor ook al vaker was gebeurd aldus de uitlatingen van andere vakantievierders. De hotel leiding (3 medewerk(st)ers, wisten van niets zogenaamd...) Ik wacht inmiddels al 6 weken op de toegezegde compensatie (toezegging via hostess die klacht mƩƩr dan terecht vond). Hiervoor was ik al meerdere keren naar dit resort geweest en het was altijd uitstekend, maar dit jaar was het echt waardeloos. Daar alles vol zat kon ik nergens anders naar toe! Ik heb overdag (na iedere lawaainacht) helaas steeds moeten klagen dus weinig plezier gehad dit jaar. De reisorganisatie had vooraf beter moeten rondkijken op het resort en moeten informeren naar de soortgelijke klachten van eerdere toeristen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-08-2015 | Accommodatie(s): golden beach colakli | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
9,0
Geweldig,fantastisch, top
Zonvakantie in Turkije, juli 2015

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Vergeleken met onze bestemming vorig jaar via een ander reisburo was dit echt een paradijs. De reis is vlekkenloos verlopen,het hotel was echt top, de accomodatie was echt geweldig,activiteiten genoeg de hele dag door. Het eten werd bereid waar je bij stond, keuze genoeg voor iedereen was er wel iets. De hele dag door kon je ergens wel wat eten en het was allemaal vers. Het personeel was absoluut niet opdringerig maar heel beleefd en netjes gekleed. Iedere dag weer werd de kamer schoon gemaakt, bed werd opgemaakt als een plaatje met bloemen. Een van mijn kinderen was jarig, wij gingen die dag weg bij aankomst terug in de kamer was er een hele grote strik op de deur gemaakt. Echt heel leuk. De dag na aankomst kwam de reisleiding om te vertellen hoe het allemaal reilde en zeilde ook dat was heel duidelijk. Zoals het beschreven staat opde website is het ook in het echt. Ik kan alleen maar zeggen onze vakantie was echt TOP. Volgend jaar weer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-07-2015 | Accommodatie(s): hotel turunc | Vervoer: vliegtuig en bus
 
9 van 10 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Geboekte vluchttijden gewijzgd
Zonvakantie in Turkije, mei 2015

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Let op!!!! Vluchttijden van Arke zijn onder voorbehoud! Wij hebben geboekt, maar de heenreis is van 's morgens vroeg naar 's avonds verplaatst. Vlucht is vervallen. Wij zijn een hele dag vakantie kwijt! Staat natuurlijk allemaal in de kleine lettertjes. En natuurlijk hebben ze nog een andere vlucht in de ochtend. Even ā‚¬ 120 bijbetalen, maar ook die vlucht kunnen ze weer omzetten en dan ben je je ā‚¬ 120 ook nog eens kwijt. De eerste en meteen de laatste keer met Arke!!!!!! Waardeloze service!!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-05-2015 | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
10
Super!!!!!
Zonvakantie in Turkije, oktober 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

We hadden voor de 2 de keer naar limak Lara gezocht
We kwamen bij Arke terecht omdat we een leuke aanbieding geboden
kregen
Onze pre was een stoel met heel veel beenruimte,dit moesten we wel betalen
Maar als je versleten knieen hebt en ook hele lange benen wil je wel
Dit alles bood Arke
Er was heel veel negatiefs over Arke gemeld
Wij hebben alle lof
Fijn vliegtuig vooral de dreamliner,gekregen bij de terugvlucht
Lief personeel
In een woord super
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-11-2014 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Vliegtuig
 
door
> 70 jaar
Met partner
6,0
Goed meer aandacht voor het nederlands
Hotel in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 7

Als je een klacht hebt en je spreek geen duits of engels kun je bij de receptie dit niet duidelijk maken(ervaring)ook niks in het nederlands op papier enz .Eten was goed animatie minder als vorigejaren.Personeel heel goed en vriendelijk. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-10-2014 | Accommodatie(s): side star resort | Vervoer: vliegtuig
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
8,0
Dank aan de Hostess
Zonvakantie in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 8

Ik wil een woord van dank geven aan de geweldige hostessen van Arke. Alicia en Mariette hebben ons geweldig geholpen nadat ik een hartstilstand hebt gekregen op het vliegveld van Bodrum .Alles hebben zo voor ons gedaan en mij elke dag in het ziekenhuis opgezocht geweldig Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-10-2014 | Accommodatie(s): Salmakis Bodrum | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
5,0
Hotel, excursies en hostess slecht
Zonvakantie in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 4

Premiumcomfort in de dreamliner was zijn geld dubbel en dwars waard.
Hotel: zeer slechte bediening, organisatie slecht. Personeel spreekt alleen Turks. We werden respectloos behandeld.
Slechte informatie van hostess gekregen over ten minste 2 van de 4 excursies, die we gemaakt hebben met uw organisatie.
Als vaste klant van Arke zou ik graag een mondeling onderhoud met u hebben.Het is overigens de 1e keer dat de ervaring met Arke slecht is.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-10-2014 | Accommodatie(s): mandarin resort | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
6,0
Redelijk goed
Zonvakantie in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

.het hotel was goed .maar erg veel trappen.dekamers waren goed alle dagen schone handoeken.en om de dag schoon beddengoed.het eten was goed maar mag wel wat warmer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-09-2014 | Accommodatie(s): wow bodrum resort | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met partner
8,0
Erg goed hotel
Zonvakantie in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 8

Leuke vakantie.
Leuke omgeving.
Stad op 8 km.
Plaats van resort ook goed.
Nabij resort ook winkels

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-09-2014 | Accommodatie(s): resort | Vervoer: vliegtuig
 
door
> 70 jaar

8,0
Heel goed hotel
Hotel in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Als SUPER wij komen er al voor de 4de keer en telkens weer is het een feest om daar heen te gaan ook de omgeving is mooi en bezienswaardig zeker de Green Canyon is de moeite waard dit is een stuwmeer met een water bron uit de bodem prachtige natuur,je kan daar een rondvaart opmaken al je daar in de buurt bent zeker doen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-09-2014 | Accommodatie(s): Hotel Side Star Park | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
7,0
Matig
Hotel in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Was goed allen de poezen/katten was een stuk minder volgend jaar weer denk ik weer daar heen en aan het strand was het ook een stuk minder de wc vooral Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-09-2014 | Accommodatie(s): blau sta hotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
7,0
Leuke vakantie
Zonvakantie in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 7

Wij hadden een suite geboekt met een twee persoonsbed maar kregen twee eenspersoonsbedden.
Dit moet reisorganisatie al regelen bij boeken.
Eten redelijk,geen onvoldoende helaas nooit ijs drank tegen redelijke prijzen (wijn 4 euro) zwembad heerlijk ,tuinen erg mooi.
Bodrum valt mij tegen zeer massaal.
Personeel behalve bij receptie zeer vriendelijk.
Voor massage zelf onderhandelen prijzen verschillen.Lekker rustige muziek hotel is niet massaal.Leuke mensen ontmoet veel gelachen aan bar (met Peter).
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-09-2014 | Accommodatie(s): hotel zeytinada | Vervoer: vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met gezin
10
Ervaring
Zonvakantie in Turkije, augustus 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 9

Vader met 2 kinderen voor ons de 4e jaar op een rij, gaan wij naar Club Green Nature,waar wij ieder jaar weer een voortreffelijke vakantie hebben. "Met een woord geweldig hotel". Aardig en zorgzaam personeel. In een nacht kon ik niet slapen kreeg plotseling behoorlijke pijn aan mijn kies, ben hiervoor naar de receptie gelopen, waardoor ik goed geholpen ben. Ook zijn we in Green Nature Diamond geweest.
De verbouwing van dit hotel was inderdaad net klaar. Maar dat hinderde niet onze vakantie.
Ik snap niet waarom dat sommige mensen te vlug klagen over het hotel, waar ze net amper binnen stappen en direct beginnen te klagen. Ook hier hebben we een Super vakantie gehad, de kamers zijn stijlvol en netjes ingericht . Onze ervaring waren met beide hotels zeer goed. Wij verlangen nu al naar Green Diamond. Wij gaan zekers weer terug. Mensen zeker de moeite waard!!
Ook de complimenten aan het team van Arke!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-02-2015 | Accommodatie(s): Green Nature Diamond | Vervoer: Vliegtuig Arke FLY
 
door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Prima accomodatie
Zonvakantie in Turkije, juni 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 10

Busvervoer van bodrum naar kusadasi is veel te lang. Je kunt namelijk ook op izmir landen transfer is dan 45 minuten ivp bijna 3 uur. Voor de rest niks te klagen hoor,prima hotel en vriendelijk personeel. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-06-2014 | Accommodatie(s): richmond ephesus | Vervoer: vliegtuig
 
door
61-70 jaar
Met partner
10
Perfect
Zonvakantie in Turkije, mei 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 7

Prima vacantie alles zeer goed valt niets op af te keuren personeel doet alle mogelijke moeite om het iedereen naar hun zin te maken gaan volgend jaar zeker terug. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-05-2014 | Accommodatie(s): fame resedance | Vervoer: vvliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
2,0
Arke is laks en laat je zitten!
Zonvakantie in Turkije, november 2013

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 2

Hotel was geweldig. Dag na aankomst zou om 11:00 uur iemand aanwezig te zijn om excursies te boeken en dingen uit te leggen. Om 11:30 belde men naar de receptie dat ze binnen 10 minuten aanwezig was. Uiteindelijk 1 1/2 uur zitten wachten. Niemand gezien. Dit gemeld bij Arke zelf en daar moet ik nog een reactie van ontvangen. Dit lees je hier meer. Arke laat niets meer van zich horen bij veel klachten. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-11-2013 | Accommodatie(s): ultra inclusive | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

4,0
Slecht, nooit meer daarheen.
Zonvakantie in Turkije, juli 2013

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 3

Na 17 jaar Turkse vakantie ,altijd alinclusief,was dit het slechtste ooit.
Slecht eten,elke dag hetzelfde,kip kip en kip groente elke dag bijna hetzelfde,stond alleen op een andere plek. Bestek was er elke dag te weinig ,soepkommen werden even snel met een punt van een tafellaken schoongemaakt....broodkeuze was zeer beperkt, en voor heel hotel 1mes. En 1 snijplank lang wachten. Strand betje moest betaald worden,net zoals het drankje voor bij de bar.persooneel was verschrikkelijk druk,en had nergens tijd voor.
Gewoon zielig.kleine slechte kamers met een vervuilde airco,waar ik volgens mijn arts een longontsteking aan heb overgehouden,direct na thuiskomst.maar al met al min slechtste vac in 17 jaar. Ook heb ik al 2keer eerder mijn beoordeling gegeven ,zoals door arke bevraagt, maar niet geplaatst Jammer .
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-09-2013 | Accommodatie(s): Mirage world | Vervoer: Vliegtuig en bus
 
door
41-50 jaar
Met gezin
9,0
Geweldig kan niet beter?
Hotel in Turkije, april 2011

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

We hebben het heel goed gehad mooi hotel goede service klacht of probleem direct opgelost.goed eten en drinken.
mooie omgeving direct aan het strand en van alles te doen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-04-2011 | Accommodatie(s): side star beach hotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
21-30 jaar
Met partner
9,0
Goede ervaringen
Zonvakantie in Turkije, oktober 2010

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Geen slechte ervaringen met Arke gehad. Enig nadeel is de vertraging die we hadden op de heen en terugreis.

Bij aankomst in het hotel bleek deze overboekt te zijn. 1 nacht ergens anders geslapen. Volgende dag heeft de reisleiding van Arke wat geregeld met de manager van het hotel. Gratis kluisje, fruit en 1 extra keer in het Ala Carte restaurant. Super! Ophalen staat goed aangegeven, echter komen de chauffeurs die je op komen halen niet het hotel binnen. Het is dat wij naar buiten zijn gegaan anders had hij doorgereden. Dat is dan weer een min punt.. Maar dat ligt niet aan Arke
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-07-2011 | Accommodatie(s): Alaiye Resort | Vervoer: Vliegtuig
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met vrienden
1,0
EERSTE EN LAATSTE KEER ARKE!
Zonvakantie in Turkije, september 2010

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Bovenaan de pagina in de folder stond 5- sterren. Bij aankomst bleek dit 4 sterren te zijn. De kamer was een hok met een vieze schimmeldouche. We hebben zelf een betere kamer moeten boeken, dit was wel 5 sterren. Kostte ons wel 70 euro per persoon bijbetaling. Reactie van Arke: We hadden beter op moeten letten bij het boeken!
Geld terug?? Nee hoor,verwijzing naar de Algemene Voorwaarden in de prijswijzer. Echt schofterig. Nog nooit in mijn leven zo'n slechte vakantie meegemaakt.
Absolute foutieve voorlichting bij het boeken!
Ook 8 uur vertraging tijdens reis.
EERSTE EN LAATSTE KEER ARKE!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-07-2011 | Accommodatie(s): Green Nature Hotel Marmaris | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar

-
Zeer slechte service
Zonvakantie in Turkije, onbekend

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Waardeloze service bij annulering via arke terwijl er bij het hotel zelf kosteloos geannuleerd kan worden rekent arke 90% annulerings kosten terwijl arke vlucht tijden veranderd heeft en park sleep fly geen zin meer heeft Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-03-2012 | Accommodatie(s): ibis | Vervoer: vliegtuig

Hierboven vindt u alle ervaringen in Turkije.
U kunt ook alle ervaringen met TUI bekijken.




Heeft u ervaring met TUI of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met TUI of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact