TUI Spanje

Bezoek de website Schrijf een ervaring
U kunt bij TUI de volgende vakanties boeken:
Autovakantie Zonvakantie Stedentrip Rondreis Wintersport Sportreis
Populaire vakanties van TUI
Hieronder vindt u de top 5 vakanties van TUI in Spanje:Bekijk het volledige aanbod van TUI
Laatste TUI ervaringen
Een greep uit de laatste ervaringen met TUI:Hotel 9, TUI 3.
Afman
Geen Tui meer
anje
Schandalige behandeling na fout Tui
R. Hooijmans
3 Spanje ervaringen
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van TUI is 4,8. Dit is gebaseerd op 220 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met TUI.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen

41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, september 2024
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
30 dgn vtv stoelreservering gemaakt waarbij we met 6 personen waarvan 2 kindjes van 3 jaar naast elkaar kunnen zitten in een avondvlucht ivm slapen. Een dag voor vertrek een mail krijgen van Tui dat ivm operationele redenen ze de stoelreservering hebben moeten aanpassen waardoor we niet meer bij elkaar kunnen zitten. Natuurlijk na 20.00 uur zodat je niet meteen de klantenservice kan bellen ivm gesloten dus lekker gevoel rest van de dag. Na de volgende dag gebeld te hebben kunnen ze niets voor ons betekenen. Vakantie begint zo al goed Tui....(niet dus) Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-09-2024

51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, februari 2022
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Op 15 januari een reis aan het vergelijken bij verschillende aanbieders. Ik kwam uit op de site van Tui. Reizen. Om te vergelijken moet je alle gegevens van de passagiers invullen en daarna op volgende en volgende....We kwamen uit op de laatste pagina waar je definitief kan boeken. We laten de computer open want we kregen bezoek van de buren met hun 5 jarig zoontje. We waren wat aan het praten en dat 5 jarig zoontje was op de computer bezig en duwde op de knop definitief boeken. Ik kreeg onmiddellijk een mail van Tui Reizen met Bevestigingsnummer.
Ik heb onmiddellijk naar Tui Reizen gebeld op het nummer 088 088 5885 en na 40 minuten werd er opgenomen door een man. Mijn probleem uitgelegd dat die reis abusievelijk geboekt werd door het 5 jarig zoontje van de buren. Na nog 2 maal in wacht geplaatst te zijn kreeg ik te horen dat het niet anders kon dan de vlucht te betalen. Het kan niet zijn als je onmiddellijk belt dat de vlucht reeds geboekt is. Ik heb ā¬ 276 moeten betalen. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 26-01-2022

21-30 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, januari 2022
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Schandalig. Tijdens het boeken van de vakantie bij TUI is een maximale annuleringsverzekering afgesproken omdat mijn moeder helaas k4nker had. Er was nog onzekerheid over deze situatie en daardoor wisten wij niet of we op vakantie konden. Helaas konden wij uiteindelijk niet op vakantie omdat het nieuws slechter bleek te zijn dan verwacht, en was volgens TUI blijkbaar een 'basisannuleringsverzekering' afgesloten. Dit was overduidelijk niet afgesproken tijdens het boeken, maar TUI gaf al vrij gauw aan dat het een klant zijn eigen verantwoordelijkheid is om dit dubbel te checken. In deze hectische periode is helaas ook nog een vriend overleden tussendoor, waar TUI verder ook geen boodschap aan had om de vakantie te cancellen, omdat dit niet de eerste kring is volgens basisannulering (die wij dus niet hadden afgesloten). We konden last minute nog omboeken, maar dit was vooral snel gedaan omdat we een extreem hectische periode hadden en geen tijd meer zouden hebben om anders op vakantie te gaan die we origineel geboekt hadden. Tijdens het omboeken op het kantoor in Hoorn, heeft de dame tijdens het omboeken SNEL een vakantie geboekt waar we in principe niet heen zouden gaan vanwege de laatsteomboekingsdag, maar omdat we nog 4x zouden mogen omboeken vanwege corona was dit geen probleem. Er was overduidelijk afgesproken dat er bij de wijziging van de voorwaarden OF op het laatste moment van de dag van mogelijk wijziging een contactmoment zou plaatsvinden omdat we nog niet zeker wisten of we op vakantie zouden kunnen gaan. Ook dit is NIET door TUI gedaan. Ze willen uit 'coulance' de vakantie niet meer wijzigen en ook niet meer annuleren. Ze hebben niets te maken met het overlijden van mensen of enige vorm van menselijkheid getoond tijdens de gesprekken. De medewerkers van TUI waren ook bijzonder aggresief en intimiderend tegenover mijn vriendin. We zitten nu dus met een vakantie waar wij helemaal niet meer naartoe kunnen en veel geld voor hebben betaald. Ik ga hier werk van maken en zorg er in ieder geval voor dat de hele wereld dit zal weten. Mensonterend. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-01-2022 | Accommodatie(s): Spanje

> 70 jaar
Met partner
Stedentrip in Spanje, oktober 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- -
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Zeer slecht . Terugvlucht Valencia - Rotterdam gecanceld . Geen andere vlucht aangeboden. Zelf moeten regelen . Na klacht thuis , meerdere keren gebeld. Belofte we bellen terug,doen ze niet. Recht op compensatie en retour vliegticket, niks ontvangen tot nu toe. NOOIT meer Tui, schandalige behandeling. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 01-11-2021 | Accommodatie(s): Pakketreis Valencia Hotel Barcelo en vliegreis in één pakket

41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, januari 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
We hadden via TUI een vakantie geboekt naar Tenerife om in januari van 2020 even een weekje te ook ontstressen. We hadden voor deze vakantie ook een huurauto gereserveerd en betaald. Het ik inchecken ging prima. De vlucht ging prima. Bij het afhalen van de ruimbagage ging het mis, maar dat was buiten de schuld van TUI. De bus die ons van het vliegtuig naar customs moest brengen, bracht ons naar de verkeerde bagagehal. Hierdoor moesten we tegen het verkeer in de andere bagagehal betreden. Daarna begon de stress. Toen we aan het TUI personeel vroegen welke balie we moesten hebben voor de huurauto, kregen we eerst de vraag via welke maatschappij we geboekt hadden. Waarom zouden we iets aan TUI personeel vragen als we het niet bij hun geboekt zouden hebben!?!? Enfin, het antwoord was dat we naar een bushalte moesten voor een shuttlebus naar de Avis. Toen we dus aankwamen bij Avis bleek dat dus niet te kloppen. Dus bellen met de alarmlijn van TUI. Volgens bloedchagrijnige telefoniste zouden we een bevestigingsmail ontvangen hebben. Die hadden we dus niet gehad. Toen ze dat ging nakijken werd ze ineens poeslief en heeft ze ons alsnog een bevestiging gestuurd. Toen bleek dat we bij hertz moesten zijn op de airport. Dus weer terug met de shuttlebus. Toen stond er dus een rij van een uur bij de hertz balie. Die rij stond daar dus niet toen we naar de shuttlebus liepen. Toen mijn vrouw die troela van TUI aansprak waarom ze ons met die shuttlebus naar Avis toestuurde, antwoorde ze lacherig dat ze dacht dat wij met kras hadden geboekt. We hadden duidelijk gezegd dat we via TUI hadden geboekt. Maar iets van hulp aanbieden om het leed te verzachten deed ze ook niet. Nou TUI bedankt voor de extra stress. Daarvoor hebben we niet bij jullie geboekt. Het verblijf was verder prima. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-01-2020 | Accommodatie(s): Apart hotel El Duque

31-40 jaar
Met gezin
Familiereis in Spanje, oktober 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Door de toestanden in Barcelona hebben wij onze reis moeten annuleren omdat we het risico niet willen lopen vooral voor onze kinderen. Wat daar gaande is, dat wil je niet voor ze .... We krijgen maar 25% terug, week van te voren. We moesten wel hoezeer het ook deed. (Dik duizend euro weggooien) Anders was het 10% geweest. (We hadden een annuleringsverzekering hoor zeker want we gaan vaker weg en met kinderen weet je nooit door ziekte of ongelukjes dus we waren goed voorbereid. Maar dit valt niet onder de voorwaarde, en hier hadden wij in de herfstvakantie niet op gerekend) Toch gek als onze kinderen de waterpokken of wat dan ook hebben, je het terug krijgt want je kunt mensen besmetten en je kunt er niets aan doen. Je bent echter besmet door een ander uiteraard, maar ze laten je gewoon gaan als je in gevaar kunt raken waar wij OOK dus niets aan kunnen doen! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-10-2019

41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, augustus 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Nooit meer met Tui en raden iedereen af om met hen te gaan. Vluchten hebben zo goed als steeds vertraging horen we net op de luchthaven. In ons geval 1u20 bij vertrek en meer dan 2u voor terugkeer. De transferbus heeft ons niet meegenomen door te zeggen dat we op een volgende moesten wachten. Een all-in hotel dat geld vraagt voor de kamerkluis en consumpties op de kamer extra laat betalen. Zelfs gebruik koelkast is tegen betaling. Het eten was wel ok tot heel goed maar Tui krijgt mijn centen nooit meer voor een vakantie, de kans is te groot om teleurgesteld terug te komen. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-08-2019 | Accommodatie(s): Hotel Gala Tenerife

51-60 jaar
Zonvakantie in Spanje, oktober 2018
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Prijs kwaliteit is geen 4 sterren waard maar 3 sterren. Het hotel had een goeie ligging, vriendelijk personeel en qua properheid ok.
Maar, het eten was alles beneden pijl. Gericht op Engelse en het eten was reukloos en smaakloos en was van geen enkele kwaliteit.
Ik versta niet waarom het in jullie brochure als een beter hotel staat gequoteerd. Wie doet de beoordelingen? Geef mij die job en jullie gaan een betere brochure hebben met correcte quoteringen. Het wordt eens tijd dat daar een beetje meer aandacht aan besteed wordt. Moet niet gemakkelijk zijn voor de mensen in jullie verkoopkantoren om toch zoiets aan te prijzen om nadien een ongelukkige klant terug te zien die staat te zagen! Dus, aub doe iets aan jullie brochure!!!!!! Ik ga nu stoppen of het wordt een brief van 3 pagina's.
Groetjes Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-10-2018 | Accommodatie(s): hotel princesa

31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, mei 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 9
- 1 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Daar ga je dan! Voor het eerst met onze kleine man van 5 maand oud op vakantie naar Mallorca! We hebben er gigantisch naar uit gekeken. Eenmaal aangekomen op vliegveld palma de Mallorca bleek een van onze koffers kwijt te zijn. Wat doe je dan? Even flink balen maar vooral rustig blijven. We hebben ons gemeld bij onze reisorganisatie Tui. Er werd ons verteld dat we rustig moeten blijven en dat ze met man en macht er alles aan zouden doen om onze koffer zo snel mogelijk bij ons appartement te krijgen. We zijn maandag ochtend naar Mallorca gevlogen de de koffer zouden ze uiterlijk maandag avond en anders dinsdag bezorgen. Dit was belofte nummer 1 die niet is nagekomen. We zouden telefonisch op de hoogte gehouden worden maar ook hier was totaal geen spraken van. Belofte nummer 2 wat niet is nagekomen. Dinsdag kregen we een mail dat onze koffer in Turkije bleek te staan. Wij hebben toen gelijk telefonisch contact opgenomen met de reisorganisatie hier op Mallorca en ons werd toen door de hostess verteld dat de koffer helemaal niet in Turkije staat maar in Amsterdam. We hebben gevraagd of ze ons woensdag ochtend terug wouden bellen om ons nou eens de waarheid te vertellen waar onze koffer nu daadwerkelijk is. Ook woensdag hebben we niks gehoord belofte nummer 3. Wij hebben maar weer telefonisch contact opgenomen met Tui en nu werd ons verteld dat de koffer toch in Turkije staat, en zo snel mogelijk onze kant op zou komen. Woensdag avond hebben we weer van onze kant contact opgenomen met Tui en toen is ons verteld dat de koffer inmiddels in Egypte zou zijn. Van Egypte zou de koffer naar Mallorca gebracht worden en zo spoedig mogelijk onze kant op komen. Wederom hebben wij gevraagd of ze donderdag ochtend (vanmorgen) rond de klok van 10:00 ons zouden willen bellen voor een update. Belofte nummer 4 die niet is nagekomen. Ook nu moest het contact weer van ons uit gaan. Er is ons beloofd dat de koffer vanavond tussen 17:00 en 21:00 geleverd zou worden en als dat niet geval zou zijn dan zou een van de vele medewerkers die wij telefonisch aan de lijn hebben gehad persoonlijk richting AirPort rijden om de koffer deze kant op te krijgen. Belofte nummer 5 die niet is nagekomen. Oftewel wij hebben een vakantie geboekt voor 8 dagen waarvan er nu al 4 compleet verknalt zijn. In plaats van relaxen zijn we alleen maar bezig met bellen, bellen en nog eens bellen achter onze spullen aan. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en Tui maakt helemaal niks van hun beloftes waar. Wij hadden Tui erg hoog zitten maar zijn erg geschrokken van de service die ze ons (niet )bieden. We worden behandeld als ........
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-05-2018

16-20 jaar
Alleenreizend
Actieve vakantie in Spanje, december 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Voor 140 euro heb ik een ticket gekocht voor een Dreamliner, zo werd de vlucht ook verkocht; āBoek nu een Dreamliner vluchtā. Ik had al gezien dat Transavia een uur eerder ook vanuit Tenerife vertrok met een Boeing 737 voor 65 euro, maar toch gekozen voor de Dreamliner omdat het een nachtvlucht is. Dus ik heb contact gehad met tui, en zeggen ze vreselijk arrogant; āwij moeten je vervoeren en dat maakt niet uit hoeā. Een 737 was ook prima om mee te vliegen werd mij verteld. Nou een 737 is qua beenruimte, luchtkwaliteit en geluid echt een stuk minder prettig om mee te vliegen, al helemaal als het een nachtvlucht is. Toen ik vroeg of ik bij een nooduitgang geplaatst kon worden wegens het feit dat daar meer beenruimte is, moest ik flink bij betalen. Dit was voor mij absoluut de laatste keer tui. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 18-11-2017

41-50 jaar
Met partner
Cruise in Spanje, augustus 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- 6 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Geboekt met "vroegboekkorting". Tijdens reis bleek dat alle reizigers die bij TUI dezelfde reis hadden geboekt het aanbod hadden gekregen om, tegen een zeer geringe vergoeding, te verlengen met een 5 daagse strandvakantie (half pensioen). Voor dit alles betaalden zij ook nog eens honderden euro's minder !!!............Reactie TUI: Men werkt tegenwoordig met flexibele prijzen en deze kunnen van dag tot dag anders zijn.....een beetje de beurs dus......Dus trap niet in die fooi die ze vroegboek korting noemen......o ja....kon een bloemenbon krijgen....maar niet opgehaald Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 21-11-2017 | Accommodatie(s): Costa Fascinosa

51-60 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Spanje, april 2016
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 3 Accommodatie:
- 9
- 2 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Hotel prima. Eten voortreffelijk. Zwembad mooi en voldoende ligbedden aanwezig. Reisleiding zeer slecht. Geen info bij aankomst op vliegveld en op terugweg een RUSSISCHE hostess! Geen woord verstaan en langs afgelegen hotels gasten opgehaald. Daardoor erg laat voor inchecken. Had bewust voor TUI gekozen maar volgende keer andere reisorganisatie. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-06-2016 | Accommodatie(s): Dreamhotel Noelia Sur Tenerife

51-60 jaar
Alleenreizend
Zonvakantie in Spanje, januari 2016
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 4 Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Van Tui hebben we het niet gehad. Expres een reis geboekt met een vlucht om 9. 30 uur. Dit werd een paar weken later 5.30 uur!! Ja mevrouw, dat staat in de kleine lettertjes. Bij moeten betalen om naast elkaar te kunnen zitten. Op de vraag, is zeezicht ook echt zeezicht. Ja natuurlijk gegarandeerd. Niet dus, zijaanzicht op een balkon.
Gelukkig was het hotel super!! kregen een andere kamer en na bijbetaling een superkamer. Niet door bemiddeling van Tui maar gewoon door het hotel.
Voor mij nooit meer TUI Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-02-2016 | Accommodatie(s): hotel

51-60 jaar
Met partner
Individuele rondreis in Spanje, oktober 2015
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 7
- 1 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Bij aankomst in Malaga kregen wij vouchers voor een niet geboekte rondeis. De hostess ter plaatse kon niets voor ons betekenen op zondag.
We hebben toen maar besloten de niet geboekte rondreis te maken.
Toen wij in Nederland melding wilden maken van de fout van Tui werden wij NIET te woord gestaan.
We moesten een schriftelijke klacht indienen die over 8 weken op z'n vroegst pas wordt behandeld.
SCHANDE. Zo ga je niet om met je klanten. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 01-11-2015 | Accommodatie(s): hotels | Vervoer: vliegtuig en auto

61-70 jaar
Alleenreizend
Zonvakantie in Spanje, september 2015
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 8 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Top hotel, personeel, ligging ten opzichte van het strand was super. Jammer dat het vooral 's avonds bij diner een complete "vreetschuur" was, 30 Ć 40 mensen in de rij voor een bepaald gerecht en veel te weinig ruimte in restaurant dus erg warm.
Als je de laatste hap had genomen werd het bord meteen van de tafel gepakt. Ben regelmatig nog op andere locatie uit eten geweest.
Op buitenterras veel te weinig zitplaatsen en allemaal rokers. Omdat ik alleen reis was ik genoodzaakt om een 2 persoons kamer te boeken anders had ik geen balkon.
Veel oude mensen 70+ . Kortom voor mij een dure vakantie en nooit weer in Riu Belplaya ! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 27-09-2015 | Accommodatie(s): Riu Bel Playa | Vervoer: vliegtuig

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, augustus 2015
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 4
- 7 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Niet aan te raden hotel
kamer erg klein
veel lawaai van 24 tot 5 uur snachts van strandtent elke nacht!!!!!!
mijn goeie bril verdwenen uit de kamer
en het eten was super slecht van smaak, nooit warm altijd lauw en smaakloos
de stoelen waren erg vies in het restaurant en iedereen liep door elkaar met z'n bordje
het hotel is veel te massaal
en onaardige bediening, ze sneden je de pas af met de vuilniskar in het restaurant bah.
en alle animatie was in het frans Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-09-2015 | Accommodatie(s): pueblo camino real | Vervoer: vliegtuig

51-60 jaar
Met gezin
Stedentrip in Spanje, februari 2015
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- - Prijs:
- 10
Reisleiding:
Een aanrader om naar hotel Andante te gaan. Centrale ligging bij de Rambla,, schoon, netjes, heerlijk uitgebreid ontbeid en supervriendelijk personeel. Ze doen echt hun best om je te helpen en spreken goed Engels.
Wifi is heel goed, je hoeft maar Ć©Ć©n keer in te loggen, het blijft werken. We zijn blij dat we daar een kamer hebben geboekt. Vanaf het dakterras heb je een formidabel uitzicht over heel Barcelona. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-02-2015 | Accommodatie(s): Hotel Andante | Vervoer: Vliegtuig en taxi

61-70 jaar
Familiereis in Spanje, januari 2015
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 8
- 4 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Vervelend,hadden een kamer voor drievolwassende besteld.Komen we daar staat er een bankje.Moesten we 280,00 euro bijbetalen voor een bed voor mijn 48 jarige dochter.De hostess een zeer hooghartig kind snauwde nog dat we dat moesten weten.Dan nog alle vertragingen erbij.NOOIT meer met arkereizen. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 11-02-2015 | Accommodatie(s): Beatriz lanzarote | Vervoer: vliegtuig

61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, september 2014
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 10
- 6 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Een geweldig appartement heel schoon, er vriendelijk personeel.
Zeer zeker de moeite waard.
We hebben een GEWELDIGE vakantie gehad nog nooit op Mallorca geweest, gaan we zeker nog eens doen.
Min puntje is het strand, dit is geen echt strand maar een plek aan een baai/inham.
De reis was op zich goed geregeld alleen jammer dat je bij aankomst op het betreffende vliegveld en op de terug reis aan je lot wordt overgelaten.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-09-2014 | Accommodatie(s): ES RAVELLS | Vervoer: VLIEGTUIG& BUS

> 70 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, september 2014
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 4
- 5 Prijs:
- 4
Reisleiding:
We hebben geboekt op basis van de aanbieding die men aangaf op de pagina van Arke voor SBH Jandia Resort op Fuerteventura. We hadden geboekt met tuinzicht maar kregen zeezicht. We gingen twee weken en kregen een korting van maar liefst ā¬ 538. moesten uiteindelijk nog altijd ā¬ 1.808 betalen dus niet niks. Eerst dachten we zee zicht prachtig meegenomen, hadden we maar gelijk gezegd dat we tuinzicht wilden hebben, niets was in ons appartement goed te noemen, geen zonwerende gordijnen pal op zuid dus de kamer zonder airco was niet te harden. Veel te warm. de tv alleen maar strepen en een ding uit de begin jaren van de tv's schermpje van ik denk nog geen 30 bij 30cm met een puist aan de achterkant die we al jaren niet meer hebben gezien. Enkele dagen totaal geen Ned. zender gehad i.v.m. verandering van frequentie. Kakkerlakken op de kamer maar ook in de eetzaal. lekkende kraan en toilet die steeds doorliep , geen thermostaat voor de douche, krakend bed waardoor je vaak wakker werd, sloten op de deur naar balkon op begane grond die vaak niet werd gesloten door schoonmakend personeel, en ook door mijn vrouw niet te openen of te sluiten waren, afzuigsysteem wat al in jaren zo te zien niet of nauwelijks was gebruikt. vies goor en nauwelijks werkend, eten vaak slecht, salades drijvend in het eigen vocht, opgewarmd food wat overgebleven was van de vorige dag, al met al geen waar voor uw geld en niet waardig om op deze manier aangeboden te worden. Zet er dan bij dat dit appartementen zijn die slecht bereikbaar zijn, vele trappen zonder lift mogelijkheid en die alleen gebruikt worden als alles is volgeboekt. Indien nodig heb ik foto's in mijn bezit om e.e.a. te staven. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-09-2014 | Accommodatie(s): appartement | Vervoer: Arkefly

> 70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, augustus 2014
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 2
- 3 Prijs:
- 4
Reisleiding:
Hotel Palmasol ligt aan een hellende weg. Niet ideaal voor mensen die slecht ter been zijn.Kunt ook met een trap van 30 treden naar beneden. Ook het bubbelbad en de fitness ruimte bevinden zich hier.Iedere ochtend alle bedjes bij het zwembad bezet met handdoeken.Het buffet soms ronduit slecht. Zeer Engels en vet. Genoeg goede restaurants op loopafstand.Bij de receptie wordt hoofdzakelijk Spaans gesproken. De kamers in de zijstraat hebben een vreselijk uitzicht. 5de verdieping heeft gedeeltelijk een prachtig uitzicht op de Marina haven en zee .Prima bedden en een schone kamer met iedere dag schone handdoeken.Perfect werkende airco. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-09-2014 | Accommodatie(s): hotel Palmasol | Vervoer: vliegtuig

51-60 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, augustus 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- 8 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Onze vakantie was goed. Goed hotel met goed eten en kamer. Elke avond was er entertainment maar helaas liep zowat iedereen weg en stond degene voor een lege zaal te spelen. Heel sneu, soms 3 mensen aanwezig.
De terugreis was erg stressy, we waren 2 uren van te voren opgehaald en waren op tijd op het vliegveld,er waren maar 2 balies open die HEEL ERG traag verliepen en wij als laatste in de rij maar 10 minuten hadden om naar ons vliegtuig te HOLLEN. Daar aangekomen was die balie dicht er stond ook geen aanwijzing waar je wel naar toe moest. NIET LEUK. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-09-2014 | Accommodatie(s): TORREMOLINOS | Vervoer: vliegtuig

51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, augustus 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 6 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Internet was slecht in het hotel.Verder was alles ok. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-09-2014 | Accommodatie(s): riu bravo mallorca

61-70 jaar
Met vrienden
Fly and Drive in Spanje, juni 2014
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 10
- 9 Prijs:
- 9
Reisleiding:
En zer goed hotel mijn eerste ervaring dat er geen kleine kinderen waren was geweldig .De verzorging van het hotel was prima goed eten zowel het ontbijt als het Diner .het diner was goed verzorgt voor zowel voor de vegetaria tot vlees en vis etende personen Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 19-06-2014 | Accommodatie(s): Los molinos/Ibiza | Vervoer: Vliegtuig & Bus

31-40 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Spanje, mei 2014
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Geachte vakantiegangers,
Wil hierbij toch mijn ervaring met Arke met jullie delen.
Heb om 20:30 via de internet een vakantie geboekt, naar de Hard Rock hotel in Ibiza.
Vertrek 19 to 28 augustus, vliegen vanuit Eindhoven. en Dit zou neerkomen op een bedrag van 4100 Euro totaal.
Tot mijn stomme verbazing kom ik op mijn werk, toevallig toen ik aan het surfen was op het internet hetzelfde vakantie tegen via Expedia.
Exact hetzelfde, dus vlucht, tijden, hotel en datums allemaal hetzelfde.
Maar hier te boeken voor 2900 euro, dus wel gezegd 1200 euro goedkoper.
Kan je vertellen dat het een lange nacht was, hierop in de ochtend direct contact opgezocht met Arke.
Het hele verhaal vertelt, waarop hun zeiden we gaan erachter aan. u hoor van ons.
paar uur later wordt ik gebeld dat ik ernaast zat, en desbetrefende reis via expedia uit kwam op 4300 euro. Dus nog duurde als bij Arke, na wat vragen heb ik me er maar bij neergelegd dat het wel zo zal zijn.
Waarop hun nog zeiden, dat als dat het geval gewees zou zijn. Dat hun zeker tot een oplossing waren gekomen.
Direct de nacht erop zelf maar weer gekeken op expedia. En weer kwam ik op 2900 euro uit, hierop een printscreen van de prijsopgave gemaakt, en die van Arke eronder geplakt in word.
Deze direct in de ochtend naar Arke gemaild en contact gezocht en het verhaal van gisteren en nu uitgelegd.
Ik kan je vertellen dat ze me alleen aan de lijn hebben gehouden.
Tenslotte heb ik gezegd in de middag, dat het me te lang duurt en dat ik een oplossing wil. Maar nee dus.
Hierop gevraagd of ik het kon annuleren, ja dat kon maar wel met 15% annuleringskosten dus 605 euro.
Na lang hierover gesproken te hebben met Arke, tot de conclusie gekomen dat hun mij niet tegemoet gaan komen.
Heb dan de beslissing genomen en geanulleerd en de reis bij Expedia geboekt. Hierdoor heb ik toch nog 600 euro bespaart, nadat Arke 605 euro in rekening heeft gebracht. Dus naar de aanbetaling kunnen we fluiten.
Ik vind dit een absurde ervaring en heb Arke dan ook medegedeeld dat ik dit bij alle beoordelingsites zal vermelden.
Dus hierbij, Arke voor mij nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 26-06-2014 | Accommodatie(s): Hard rock hotel | Vervoer: vliegtuig

61-70 jaar
Alleenreizend
Zonvakantie in Spanje, mei 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
Altijd doen
goed geregeld door arke Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-05-2014 | Accommodatie(s): tenerife | Vervoer: vliegtuig

> 70 jaar
Met partner
Thema vakanties in Spanje, november 2013
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 7
- 8 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Wij zouden 16 nov vertrekken,maar door een verkeerde i.d.kaartging dat niet door.Arke heeft ons prima geholpen,door ons op de andere dag te boeken,kosten 230 euro,was onze fout.
maar wij waren blij door deze hulp
wij hebben een geweldige vakantie gehad........ Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-12-2013 | Accommodatie(s): app.paraiso centrawij | Vervoer: vliegtuig

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, juni 2013
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 9
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Hostes niet geschikt voor deze baan Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-07-2013 | Accommodatie(s): costasal lanzarote | Vervoer: vliegtuig

> 70 jaar
Alleenreizend
in Spanje, september 2012
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 9
- 9 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Dit was een heerlijke vakantie. niet gauw te vergeten. alleenstaande reis en heb nog steeds contact met anderen. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 23-08-2014 | Accommodatie(s): mijas costa | Vervoer: vlegtuig en bus

61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, juli 2010
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Geweldig super strand op 100 meter barlouis op100 meter de gezelligstebelg van fuengirola Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-08-2010 | Accommodatie(s): elpuerto | Vervoer: vliegtuig
Heeft u ook ervaring met TUI of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!
Bestemmingen van TUI
Albanie
Amerika
Andorra
Aruba
Belgie
Bonaire
Bosnie-en-Herzegovina
Bulgarije
Costa-Rica
Curacao
Cyprus
Denemarken
Dominicaanse-Republiek
Duitsland
Egypte
Engeland
Estland
Finland
Frankrijk
Gambia
Griekenland
Hongarije
Ierland
IJsland
Indonesie
Italie
Jamaica
Jordanie
Kaapverdie
Koeweit
Kroatie
Letland
Litouwen
Luxemburg
Malediven
Malta
Marokko
Mauritius
Mexico
Moldavie
Montenegro
Nederland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Qatar
Roemenie
Senegal
Servie
Seychellen
Slovenie
Slowakije
Spanje
Sri-Lanka
Suriname
Tanzania
Thailand
Tsjechie
Tunesie
Turkije
Verenigde-Arabische-Emiraten
Zweden
Zwitserland