Zeer slechte klantenservice
Hieronder vindt u de ervaring van Christa met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 28-06-2012 en gaat over de vakantie naar Turkije in april 2012.
2
van 2 mensen vinden dit een nuttige review.
41-50 jaar
Met gezin
3,0
Zeer slechte klantenservice
Zonvakantie in Turkije, april 2012
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 1
- 4 Prijs:
- 3
Reisleiding:
All inclusive geboekt maar ter plekken voor vele zaken moeten betalen,Sunweb wist dit maar vermelde dit niet in de informatie.
Geen animatie,de gehele nacht herrie van omliggende disco's tot 4 uur in de nacht,geen spel activiteiten. Wel aangeboden op de site echter niet aanwezig. van het overmatige geluid was Sunweb ook op de hoogte hebben dit alleen niet vermeld. Klagen heeft geen zin, ten zij je dit alle dagen gaat doen en meerdere keren per dag. Bij terug komst verhaal halen heeft al helemaal geen zin Sunweb gelooft alleen zijn eigen verhaal en niet dat van de klant. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-06-2012 | Accommodatie(s): Magnific | Vervoer: vliegtuig