Bieden hotel aan wat gesloten is!
Hieronder vindt u de ervaring van Fam Groeneveld met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 20-11-2017 en gaat over de vakantie naar Egypte in november 2017.
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Egypte, november 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Sunweb bied op hun site hotels aan die gesloten blijken te zijn. Wij vonden het al zo raar dat 2wk na boeking(eind aug) het vdoor ons geboekte hotel vd site was,mailtje gestuurd,het was vol,dacht nog....zo populair,maar niets was minder waar!! Vrienden v ons dachten,we gaan ook een weekje naar ze toe,keken op Expedia en daar stond...hotel tot nader orde gesloten ivm renovatie,dit was 4wk voordat we zouden vertrekken. Telefoontje gepleegd.....oh ja dat klopt hotel is gesloten.....horen wij dat dan niet te weten.....zoeken naar oplossing. Hun hele site stond nog vol met hotels,waren zelfs zo makkelijk dat we nog andere plaats/wk later wilde gaan,maar de oplossing bleef uit. Omdat t zo kort v te voren was besloten om te annuleren (dat kon kosteloos),we waren t vertrouwen in Sunweb kwijt,en weten haast zeker als onze vrienden t niet hadden opgemerkt,we t pas op de luchthaven v Hurgada hadden gehoord. Jammer dat klantenservice niet het woord SORRY kunnen opbrengen om te zeggen,anders hadden we zeker nog wel eens met ze gegaan,maar zijn er nu klaar mee,voor ons geen Sunweb meer!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-11-2017 | Accommodatie(s): Montillion