waardeloze reisleiding
Hieronder vindt u de ervaring van G.Nagtegaal met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 03-08-2015 en gaat over de vakantie naar Griekenland in juli 2015.
51-60 jaar
Hotel in Griekenland, juli 2015
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 9
- 2 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Bij aankomst een halve minuut de reisleiding van Sunweb gezien die ons verwees naar de gereedstaande bus, Een meisje van Go-Go tours reed mee in de bus en zette ons af bij het hotel. Ze zei dat er binnen in het hotel een informatiebord hing met daarop de bezoektijden van de reisleiding van Sunweb. Er hing weliswaar een bord op , maar er was alleen een telefoonnummer op vermeld. Het ontvangen informatiepakketje bood vage informatie over te boeken excursies(geen prijzen,geen dagen)De hele week geen reisleiding gezien.We hebben meerdere keren gebeld om informatie te vragen en werden zeer onprofessioneel te woord gestaan met soms nietszeggende informatie Een beloofd bezoekje aan ons hotel liep mis. Hun excuus; "we zijn wel geweest maar troffen u niet aan". Lariekoek!!: we zaten 15 minuten voor tijd in de lobby van ons hotel en hadden ook aan de receptie gemeld dat we zaten te wachten op iemand van Sunweb. Als reisleider moet je dan toch je gasten kunnen vinden?????. Het tweede excuus was Ja, het is hoogseizoen ...... > Daar betaal ik toch ook hoogseizoenprijzen voor bij het boeken? Na een week stond nergens de ophaaltijd vermeld. Het schema dat ophing was bijgewerkt tot 28 juli en onze vertrekdatum was 2 augustus. Dus weer maar gebeld . We zouden opgehaald worden om 18.00 uur op zondag.Om half 7 was er nog geen bus. Het hotel ging net een taxi voor ons bellen, want gezien onze eerdere ervaringen hadden we het idee dat we weer voor niks zaten te wachten. OP dat moment arriveerde de bus met een "blonde" reisleidster die zei ; Ja, we zijn een beetje laat, want het is druk...... Ik heb alle begrip voor de extra vakantiedrukte in juli en augustus, maar speel daar dan op in als reisorganisatie. Zorg voor voldoende personeel op hoogtijdagen.Vooral als je je de gasten wel de hoogseizoenprijzen laat betalen, kun je niet met het excuus aankomen dat het druk is.
Ook gasten die in een hotel zitten waar minder Sunwebgasten zitten,zijn nog wel je klanten.
We zagen de hele week in het hotel gasten arriveren die meteen bij aankomst in de lobby van het hotel een korte uitleg kregen over het eiland, het hotel, excursies. enz.
Vooral omdat we maar 1 week hadden geboekt , kostte het zelf uitzoeken van dingen ons te veel kostbare tijd.Zo´n persoonlijke voorlichting zoals hierboven vermeld had dit kunnen voorkomen. De slogan en de reclamespotjes van Sunweb wordt niet waargemaakt) althans niet in het hoogseizoen ,als je boekt in een 5 sterrenhotelwaar weinig Sunwebklanten verblijven. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 03-08-2015 | Accommodatie(s): michel Angelo | Vervoer: vliegtuig