Geen gehoor!!!
Hieronder vindt u de ervaring van Luc met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 15-05-2016 en gaat over de vakantie naar Canarische Eilanden in december 2015.
31-40 jaar
Alleenreizend
Hotel in Canarische Eilanden, december 2015
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Voor ons was deze reis met sunweb een echte ramp!!! Kakkerlakken op de kamer, meubels versleten, gaten in gordijnen, restaurant was een overdekt terras met een tent, koud eten en weinig variatie.Dessert in staande ijskast met fruit op sap, taart uit diepvries, ijs uit potjes. Zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben natuurlijk klacht ingediend bij Sunweb, maar die hadden als reaktie dat de hostessen vonden dat het daar wel goed was. Ze waren 1 keer mee komen eten als het buffet pas open ging en dan aten ze slechts wat koude groenten. We moesten maar vroeg gaan eten dan zou er nog genoeg eten zijn en zou het nog warm zijn was hun aandeel. Ik kan nog wel even doorgaan met tekortkomingen. Dus zelfs met foto's en de opsomming van tekortkomingen kregen we geen gehoor bij Sunweb!!!! Ja het was 'maar' een drie sterren hotel maar dit was er zelfs geen 2 waard. Onze andere reizen in drie sterren binnen europa hebben we dit nooit meegemaakt! We konden wel verhuizen naar een ander hotel mits opleg van 50euro per persoon per nacht!!Dus mensen blijf weg uit Granada park hotel en reken niet op Sunweb als je klachten hebt, die worden echt niet serieus genomen!! Men zegge het voort. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 15-05-2016 | Accommodatie(s): Granada park hotel