Geen serieuze compensatie geboden door Sunweb
Hieronder vindt u de ervaring van Ruud met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 27-02-2013 en gaat over de vakantie naar Canarische Eilanden in december 2012.
41-50 jaar
Met vrienden
Fietsvakantie in Canarische Eilanden, december 2012
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 2 Prijs:
- 4
Reisleiding:
Ons vliegtuig strandde op Lanzorote, Pas na bijna 24 uur kwamen we op onze bestemming in Fuerteventura. maar dit was nog maar het begin.
De autohuur was door Sunweb zeer amateuristisch geregeld, Ons huis met eigen privezwembadje bleek overboekt. Het alternatief voor ons rustig gelegen huis was een huis langs de drukste invalsweg van een supertoeristenoord: Corralejo. Na veel inspanningen van onze kant zijn we dan halverwege de vakantie toch op de juiste bestemming gearriveerd. Sunweb is van mening dat we echt wel héééél veel pech hebben gehad en biedt ruime excuses aan. Ook nog een voorstel voor en een compensatie van maar liefst 15 % van de totale reissom. Tja, dan heb je toch het gevoel dat Sunweb zijn klanten en service niet echt heel serieus neemt. U bent alvast gewaarschuwd als u ooit in deze situatie met Sunweb terechtkomt. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 27-02-2013 | Vervoer: Vliegtuig