Sunweb Egypte
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Sunweb in Egypte. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Sunweb ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
U kunt bij Sunweb de volgende vakanties boeken:
Zonvakantie Wintersport
Populaire vakanties van Sunweb
Hieronder vindt u de top 5 vakanties van Sunweb in Egypte:Bekijk het volledige aanbod van Sunweb
Laatste Sunweb ervaringen
Een greep uit de laatste ervaringen met Sunweb:Tevreden
Hildi Mienes
Extraorinary
Ela Liebrand
Top
Jtr
0 Egypte ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
41-50 jaar
Met gezin
Hotel in Egypte, juli 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
We hadden voor het eerst bij Sunweb geboekt. Een 5 sterren resort Concorde moreen beach resort in Marsa Alam Egypte. Na 1 dag hebben we gelijk ons beklag gedaan bij onze contact persoon. Het eten was koud drinken was warm. Kregen iedere keer de verkeerde cocktails die ook niet lekker waren en die iedere keer op een andere manier werden gemaakt en een andere kleur waren. Het zwembad was vies. Het animatie team slecht. Er was geen sfeer. We voelden ons ook niet op ons gemak daar. Ook zat er bloed op de muur van de galerij. Wij hadden dus totaal geen 5 sterren gevoel. Hij stelde voor om overplaatsing aan te vragen en dit was ook wat we graag wilden. Hierdoor kwamen we weer bij een ander contactpersoon terecht en zij moest het verder afhandelen. Zij kwam direct en er was een gesprek tussen Sunweb, manager, tourist begeleider, hotel en ons. Zij wilde dat we eerst het hotel een kans gaven om te verbeteren. Hier zijn we akkoord meegegaan maar helaas werkte dit niet. Opnieuw in gesprek gegaan met Sunweb en ze boden ons een ander 5 sterren hotel aan maar dan moesten we in eerste instantie bijna 900 euro bij betalen. Dit vonden we belachelijk en wilde dit niet. Daarna kwam ze met een aanbod van ik dacht 440 euro inkoop prijs. Wij hebben zelf ook met Sunweb gebeld dat we het vervelend vonden dat we bij moesten betalen en dat dit naar ons idee niet hoorde. Dat ze ons iets aan moesten bieden zonder kosten en dat ze bij verschillende organisaties aan gesloten waren waar dit beschreven stond. Hier gingen ze niet op in en het was dit of niets we moesten het met onze contact persoon in Marsa Alam Egypte afhandelen. Uiteindelijk toch maar gedaan want anders zouden we helemaal geen leuke vakantie hebben. We moesten zelf de taxi regelen. Het nieuwe hotel Royal brayka resort , dat overigens bij bijna iedere organisatie als 4 sterren ressort wordt aangegeven behalve bij Sunweb daar hebben ze 5 sterren. Was iets beter maar nog steeds geen 5 sterren. Daar aan gekomen kwamen wij een ander gezin tegen die ook via Sunweb was overgeplaatst en wel van een 4 sterren hotel naar dit 5 sterren hotel en zij hadden niets hoeven bij te betalen. Dus bij thuiskomst weer contact gehad met Sunweb en gevraagd hoe dit zat. Ook gevraagd waarom er het 440 euro koste en er ik dacht 467 af was gehaald dit kwam door dat ze via iets met travel..... werkte. Uiteindelijk kregen we als enige compensatie het verschil tussen de 467 en 440 terug. Voor ons nooit meer Sunweb een belachelijk slechte service Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-08-2019
61-70 jaar
Duik/snorkelvakantie in Egypte, november 2018
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 9
- 7 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Wij hadden een klacht over de mannne die het geld moesten innen voor het visum. Ze meenden dat wij niet betaald hadden, maar wij werden naar een andere bus verwezen dan eerst het geval was. Ik denk dat daar het euvel zat. Het was beangstigend, tot na de douane op de terug reis volgen ze ons. De reisleidster had ze verzocht ons met rust te laten maar ze popten overal weer op. Dit gemeld aan Sunweb als klacht, prima en snelle correcte afhandeling.
Erg tevreden! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 21-11-2018 | Accommodatie(s): Fayrouz Hotel in Marsa Alam
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Egypte, november 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Sunweb bied op hun site hotels aan die gesloten blijken te zijn. Wij vonden het al zo raar dat 2wk na boeking(eind aug) het vdoor ons geboekte hotel vd site was,mailtje gestuurd,het was vol,dacht nog....zo populair,maar niets was minder waar!! Vrienden v ons dachten,we gaan ook een weekje naar ze toe,keken op Expedia en daar stond...hotel tot nader orde gesloten ivm renovatie,dit was 4wk voordat we zouden vertrekken. Telefoontje gepleegd.....oh ja dat klopt hotel is gesloten.....horen wij dat dan niet te weten.....zoeken naar oplossing. Hun hele site stond nog vol met hotels,waren zelfs zo makkelijk dat we nog andere plaats/wk later wilde gaan,maar de oplossing bleef uit. Omdat t zo kort v te voren was besloten om te annuleren (dat kon kosteloos),we waren t vertrouwen in Sunweb kwijt,en weten haast zeker als onze vrienden t niet hadden opgemerkt,we t pas op de luchthaven v Hurgada hadden gehoord. Jammer dat klantenservice niet het woord SORRY kunnen opbrengen om te zeggen,anders hadden we zeker nog wel eens met ze gegaan,maar zijn er nu klaar mee,voor ons geen Sunweb meer!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-11-2017 | Accommodatie(s): Montillion
51-60 jaar
Alleenreizend
Cruise in Egypte, september 2017
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 9
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Extraordinary experience I’m really very happy. I’m for sure going to do again that NILE cruse wos beautiful experience thank you so much Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-09-2017 | Accommodatie(s): Ela Liebrand
41-50 jaar
Met gezin
Familiereis in Egypte, augustus 2015
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Verschrikkelijk hotel, oud, vies. De foto's op de site zijn niet de foto's van het hotel waar je zit. Geen strand, geen rif geen wifi ( wel als je 10 € perdag betalen wilt) reisleiding probeerde mij te versieren en vroeg of ik niet meer wou van / met hem. Normale koffie is niet all incl. Naar een ander hotel: of we ff 400€ bij wouden betalen! Eten erg slecht, eetzaal smerig. Personeel: super vriendelijk een meegaand maar zeggen zelf: stupid rules. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 11-08-2015 | Accommodatie(s): Grand plaza | Vervoer: Vliegtuig
51-60 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Egypte, februari 2014
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 9
- 5 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Mooi park.
Ook nu weer perfect geregeld door Sunweb.
Reisleider in transfer bus was een Egyptenaar,hij vroeg om bij je paspoort,bij het inchecken receptie wat geld te doen voor mooiere of naast elkaar gelegen appartementen,wat een geklets.
Bovenstaande niets ten nadele van Sunweb.
We zijn al meerdere malen op vakantie geweest met Sunweb en blijven boeken bij Sunweb. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 04-06-2014 | Accommodatie(s): Aqua Jungle Park | Vervoer: Vliegtuig
Heeft u ook ervaring met Sunweb of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!