Oppassen als je geld moet terug krijgen van Sunjet
Hieronder vindt u de ervaring van Eddy Gotelaere met reisorganisatie Sunjets. Deze is ingevoerd op 19-06-2018 en gaat over de vakantie naar België in april 2018.

51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in België, april 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wegens zware ziekte ( kanker ) hebben wij moeten annuleren !!!
Dit is al zeer erg op zich .
Ik had deze reis met mijn golden master kaart betaald waar ook een annulatie op zit . Dit werd door mijn bank onmiddellijk in orde gebracht !!! Maar ook van winners moest ik een terugbetaling krijgen van 115,95€ Tot op heden en dit is nu al bijna 4 maanden werd er aan mij geen euro terug betaald !!! Na vele e.mail met bewijzen van mijn bank en ook dat het nooit op mijn visa kaart terug is gestort krijg ik zelfs geen antwoord meer ! Dit bewijst dat je als klant zelfs met een ziekte als kanker totaal niets betekent voor hen !!! Betalen oké terug krijgen word een heel zware opgave . Pas goed op voor je boekt bij deze organisatie is mijn enige goede raad !!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 19-06-2018 | Accommodatie(s): Werd geannuleerd