rot, slecht, incompetent
Hieronder vindt u de ervaring van Nicole De Paepe met reisorganisatie Sunjets. Deze is ingevoerd op 18-02-2018 en gaat over de vakantie naar Spanje in mei 2018.
61-70 jaar
Familiereis in Spanje, mei 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 8
- 5 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Het verschrikkelijke op de algemene waardering, slaat enkel op sunjets.Ik kreeg reeds 5 mails en 1 voicemail bericht dat ik een voorschot op een van de twee reserveringen niet heb betaald.Alles is voor de verplichte stortingsdatum betaald, heb daar de bewijzen van.Blijkt dat men de bedragen van het voorschot op 1 reserveringsnummer hadden geboekt.Alles was volgens hen in orde.Tot ik een mail krijg dat de reis, waarvan het voorschot niet op het juiste reserveringsnummer was geboekt, simpel geannuleerd werd.Nogmaals gechat want 30 cent per minuut betalen om een zaak proberen recht te trekken waar ik geen schuld aan heb, betaal ik niet.Nu heb ik weer mail ontvangen dat men een nieuw dossiernummer heeft geopend en ik het voorschot (welk ik al betaald heb op 28 december 2007) moet betalen tegen 20/02/2018.Ik weet dus nog steeds niet of de reis kan doorgaan, hoewel ik alle bewijzen van betaling in handen heb.Ik denk dat ik reeds 20 jaar via sunjets op reis ga, dit is echter de laatste maal.Als deze reis niet doorgaat, ondanks dat zij mijn centen hebben ontvangen, zal ik gerechtelijke stappen moeten ondernemen. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 18-02-2018 | Accommodatie(s): Melia Benidorm