Klacht Ryanair wegens gebroken voet
Hieronder vindt u de ervaring van Danny Van Varenbergh met reisorganisatie Ryanair. Deze is ingevoerd op 02-08-2023 en gaat over de vakantie naar Ierland in juni 2023.

51-60 jaar
Met partner
in Ierland, juni 2023
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Weeral een mooi voorbeeld hoe klant onvriendelijk Ryanair wel is.
We hadden een reis geboekt naar Ierland maar 2 weken voor vertrek breek ik mijn voet en moesten we onze reis annuleren. De verblijfen, evenement tickets, auto werden allemaal mooi terugbetaald. Maar niet onze vliegtuigtickets.
Ondanks doktersattesten werd mijn klacht niet aanvaardt via het klachtenformulier op de Ryanair website, moeilijk kiezen als je niet overleden of ongeneeselijk ziek bent.
Doorverwezen naar ADR aviation claims. Hier heel mijn dossier opgestuurd.
Vandaag bericht dat ze mijn klacht niet kunnen behandelen omdat Ierland geen land is welke hun dienst beheert!?! Enkel UK, Spanje, Denemarken of Zweden komen in aanmerking.
Ik vlieg dus nooit meer met Ryanair en hopelijk krijgen de stakende piloten respect en wat ze vragen. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 02-08-2023