Geld kwijt! Oneerlijk!
Hieronder vindt u de ervaring van Cats met reisorganisatie Roompot. Deze is ingevoerd op 22-09-2020 en gaat over de vakantie naar Nederland in mei 2020.
41-50 jaar
Vakantiepark in Nederland, mei 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Geld kwijt! Nooit meer!
Ook voor roompot zal Corona een moeilijke tijd zijn(geweest). Jammer dat ik dat voor ze heb moeten betalen.
Na een annulering in maart vanwege corona lockdown een nieuwe datum geprobeerd te plannen in september. Dit is gelukt. Jammer dat er niet bij verteld werd dat de huur van 100€ in eens 220€. We hadden 2 huisjes geboekt dus het ging van 200€ naar 440€.
Het rare was dat onze familie, geboekt via vakantie veilingen, dezelfde omboeking hadden, voor een duurder huisje en niets hoefde bij te betalen.
Wij zijn nooit akkoord gegaan met deze nieuw boeking. Na 6 maanden mailen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn. Zelf het initiatief moeten nemen om te annuleren. Heel erg triest dat Roompot de annulering rekent vanaf de €440,-rekening waar we nooit mee akkoord gegaan zijn. Inplaats van de €200,— rekening dat oorsponkelijk was. Jammer dat we de hoogste annuleringskosten moeten betalen terwijl we al 6 maanden proberen om het recht te zetten. Dan had ik beter in april kunnen annuleren. Borg kwijt, huur kwijt... geld kwijt...
Reactie van Roompot “wij blijven bij ons standpunt en verder communicatie zal verder uitblijven”
Dit lees ik als het opsteken van een middelvinger.
Na annulering nog een mail gestuurd met het verzoek tot een specificatie van de Annuleringskosten. Daar kwam de reactie op dat deze binnen een week gemaild zou worden. Nu 4 later nog steeds geen mail. Maar dat verbaasd ons ook niet meer.
Nee, voor ons nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-09-2020 | Accommodatie(s): Niet relevant