Slechte afhandeling van een klacht
Hieronder vindt u de ervaring van H. Tebbes met reisorganisatie Roompot. Deze is ingevoerd op 18-08-2018 en gaat over de vakantie naar Nederland in juli 2018.
4
van 4 mensen vinden dit een nuttige review.
3,0
Slechte afhandeling van een klacht
Vakantiepark in Nederland, juli 2018
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Toen we aankwamen bleek de accommodatie vreselijk vies te zijn. Toe we dat gingen melden was er een echtpaar voor ons met dezelfde klacht. Een paar uur later kwam een aardig iemand om schoon te maken. Toen hij weer weg ging zei hij: nu naar de volgende, daar zal het nog wel erger zijn. De klacht die wij hebben ingediend is slecht afgehandeld. We kregen een een kleine korting op een volgend bezoek binnen 1 jaar. Dat doen we natuurlijk niet. Roompot verdient dus ook nog aan haar wanprestatie en het lijkt er op dat ze het niet schoonmaken gewoon proberen. Als er niemand klaagt verdienen ze er nog meer aan. Schandelijk. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 18-08-2018 | Accommodatie(s): Texel kustpark