nooit weer Roompot
Hieronder vindt u de ervaring van Klaas Koning met reisorganisatie Roompot. Deze is ingevoerd op 29-04-2015 en gaat over de vakantie naar Nederland in maart 2015.
61-70 jaar
Met gezin
Vakantiepark in Nederland, maart 2015
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 7
Reisleiding:
Roompot een waardeloze organisatie met een zeer slechte klantenservice,3 x in 1 jaar tijd zeer slechte ervaringen gehad in drie verschillende parken.
1/ Kustpark Texel waar in het zwembad onze schoonzoon een benauwdheids (COPD) kreeg en het personeel niet hielp ze stonden schaapachtig wat te grijnzen en keken toe hoe onze schoonzoon zelf probeerde om er uit te komen,pas bij de zwemtrap werd hij geholpen. Ondanks vele getuigen was de reactie van Roompot: zo hebben wij het niet ervaren.
2/ Wederom Kustpark Texel in de winter met een slecht werkende CV die niet gerepareerd werd,zijn een dag eerder vertrokken na de klacht een waardebon van 25 gekregen als korting voor een volgend bezoek.
3/ Lunsbergen 8 euro ingehouden op borg voor WIFI die maar 1 dag heeft gewerkt maar geen teruggave. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 29-04-2015