Zeer slechte ervaring
Hieronder vindt u de ervaring van Jannie met reisorganisatie Roompot. Deze is ingevoerd op 06-08-2014 en gaat over de vakantie naar Nederland in juli 2014.
51-60 jaar
Met gezin
Vakantiepark in Nederland, juli 2014
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Slechte ervaring met een Villa in Cape Helius. De villa(zoals het genoemd word)was erg vies en stonk verschrikkelij. Wij hadden last minute geboekt en moesten voor een week nog ruim € 800 betalen.
Bij aankomst waren er diverse dingen stuk en het was niet schoon.Hebben direct alles gemeld bij de receptie en de volgende dag was er een monteur om kapotte dingen zo goed mogelijk te repareren. Viezigheid werd niets mee gedaan. Na een paar dagen heb ik maar weer een mail gestuurd en nu naar het hoofdkantoor. Toen kreeg ik een telefoontje van de manager van het park, dat wij de schoonmaakkosten teruggestort zouden krijgen.heb ik ondertussen terug gekregen. Van het hoofdkantoor hoorde ik niets en heb maar weer een mail gestuurd met foto's hoe vies de villa??? was. Kreeg de mail na 3 dagen retour. Geprobeerd te bellen maar je word gewoon in de rij gezet. kosten 0,20 cent per minuut. Weer mail gestuurd, maar e wordt nergens op gereageerd. Dus bij klachten zijn ze niet thuis bij Roompot. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-08-2014 | Accommodatie(s): Cape Helius, Hellevoetsluis | Vervoer: auto