Zeer klantonvriendelijk
Hieronder vindt u de ervaring van Debbie met reisorganisatie Roompot. Deze is ingevoerd op 22-08-2019 en gaat over de vakantie naar Nederland in september 2019.
Actieve vakantie in Nederland, september 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Door een onvoorziene, medische reden wilden wij onze boeking verzetten. Dit kon, alsdus de roompot, alleen zijn de prijzen op de nieuwe datum 34% meer dan ons oorspronkelijke bedrag. Geen vergelijkbaar alternatief meer aanwezig, want verblijf is dan "geupgrade". Telefonisch is de roompot niet tot nauwelijks bereikbaar; na het 1 keer na 15 min in de wacht te hebben opgegeven, 2e keer na 20 min eindelijk iemand aan de telefoon, valt de verbinding weg. Uiteindelijk via whatsapp iemand gesproken, die zich in elk bericht beroept op de voorwaarden. Niemand anders bereikbaar hiervoor. Geen enkele coulance, meedenken of flexibiliteit van de roompot. Het is of annuleren met alle kosten of een verblijf tegen 34% meerpijs, punt uit. Roompot zegt in de berichten dat "er zo wordt gewerkt in de reiswereld". Nooit meer Roompot. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-08-2019