Speerpunt plezier....
Hieronder vindt u de ervaring van Bart (boeking 763013) met reisorganisatie Pharos Reizen. Deze is ingevoerd op 22-10-2019 en gaat over de vakantie naar Italië in september 2019.
61-70 jaar
Met partner
Autorondreis in Italië, september 2019
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Bovenstaand staan drie speerpunten waarmee Pharos werkt. Mijn probleem zit in speerpunt 1:
Plezier - van het moment van uitzoeken TOT de terugkomst. Met de nadruk op TOT.
Wij hebben een schitterende vakantie gehad , daarover alleen complimenten. Echter: per ongeluk heb ik mijn invalidenparkeerkaart in de huurauto later liggen. Direct na aankomst in Nederland heb ik het verhuur bedrijf gebeld. Zij hadden de kaart gevonden! Mij vraag of deze op mijn kosten per post naar mij gestuurd kom worden, met met een bot nee beantwoord. Stuur maar een koerier om hem op te halen(???)
Niet getreurd... pharos bellen voor hulp, een vriendelijke medewerkster ging absoluut helpen.... dit is geen stijl, ik ga contact opnemen met mijn meerdere en wij gaan u helpen. Twee dagen later kreeg ik een telefoontje van een andere medewerker.... het valt buiten onze bedrijfsfilosofie om dit soort zaken op te lossen. ANWB namens dit Platina lid mijn hartelijke dank.
Uw speerpunt Plezier TOT terugkomst neemt u wel heel letterlijk. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-10-2019 | Accommodatie(s): DIV. Hotels