Klant-onvriendelijk, arrogant
Hieronder vindt u de ervaring van Kouwenhoven met reisorganisatie Landal GreenParks. Deze is ingevoerd op 23-02-2021 en gaat over de vakantie naar Nederland in februari 2021.
61-70 jaar
Met gezin
Vakantiepark in Nederland, februari 2021
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Oh, had ik deze recensies maar eerder gelezen!
Zo'n arrogant en klant-onvriendelijk bedrijf als dit heb ik niet eerder gezien.
Vanwege coronaregel 1 persoon op bezoek, weekend voor 4 huishoudens verplaatst naar december 2021.
Zelfde huis is dan € 200 goedkoper. Maar nee hoor, het verschil krijgen wij niet terug!
Was het duurder geweest dan hadden wij, logisch, bijbetaald maar andersom geldt dit niet. Wat een vreemd beleid, lijkt nergens op!
Nog gevraagd of het al betaalde bedrag dan ook over 2 weekenden verdeeld mag worden, maar nee, dat kan ook niet.
Later zag ik op hun site dat ik een VOUCHER had kunnen krijgen waar dan wél van alles mee had gekund en zelfs terugbetaling na 1 jaar.
Waarom is mij dat, toen ik om een oplossing vroeg, niet verteld?
Iedereen zucht onder financiële zorgen in deze pandemie, maar Landal wil er kost wat kost even beter van worden! Nou, deze 4 huishoudens komen niet meer op een Landal-park! Alleen in december dan nog, maar de lol is eraf en voorpret is ook ver te zoeken op deze manier!!
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-02-2021