foutje van ons
Hieronder vindt u de ervaring van Mm kinnegen-rutten met reisorganisatie KLM. Deze is ingevoerd op 18-07-2015 en gaat over de vakantie naar Turkije in juni 2015.
61-70 jaar
in Turkije, juni 2015
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Hebben diverse keren met klm gevlogen zonder echte klachten maar 14 dagen terug is ons iets
overkomen waardoor wij nooit meer een klm vlucht
zullen boeken. door onze eigen schuld stonden wij op schiphol om in te chequen en ontdekte wij dat onze paspoorten nog thuis waren. gelijk op een klm medewerkster afgestapt om te vragen wat wij konden doen. wat wij niet wisten was dat je een noodpaspoort aan kunt vragen en
in plaats dat deze medewerkster dat zegt haalt zij alleen haar schouders op met de mededeling dat zij daar niets aan kon doen. er zat voor ons niets anders op dan terug naar huis te gaan en aangezien wij ruim 130 km van schiphol wonen hebben wij de vlucht gemist. maar wij moesten in istanbul zien te komen want daar moesten wij inchequen voor een cruise. u snapt het al boot pas na 2 dagen kunnen bereiken. het meest wat ons kwaad heeft gemaakt is dat wij ook de terugreis niet mochten maken (alleen tegen betaling) terwijl wij voor heen en terug hadden betaald, u snapt het al wij steunen graag de nederlandse economie maar vliegen met de klm
zullen wij nooit meer doen ondanks eerder positieve ervaringen Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 18-07-2015