goed hotel, slechte ervaring Jiba
Hieronder vindt u de ervaring van R.A. de Jong met reisorganisatie Jiba. Deze is ingevoerd op 08-10-2014 en gaat over de vakantie naar Granada in september 2014.
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Granada, september 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 7
- 6 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Hotel Black Sand is dik in orde. Jiba ben ik echter slecht over te spreken. 2 maanden voor de vakantie geboekt en een kamer met jacuzi genomen. direct betaald en veel zin. Zes (6!) dagen van tevoren telefoon gekregen van Jiba. De kamer met Jacuzi was niet beschikbaar, overboeking.
Men bood ons een junior suite aan met als compensatie ontbijt. Deze kamer zouden ze zelf niet aanbieden.
Even gezocht en wat bleek, men bood de kamer wel aan en hij bleek 100 pp goedkoper te zijn inclusief ontbijt.
Dus niet akkoord gegaan. Na veel soebatten en uiteindelijk dreigen met annuleren zouden we dan 144 compensatie kunnen krijgen. Hier ook niet mee akkoord gegaan en gezegd dat ik dan uiteindelijk 56 euro te veel zou betalen.
2 dagen voor vertrek kregen we eindelijk gelijk en zijn we akkoord gegaan. Voorpret naar de maan en een minder humeur zeg maar.
Aangekomen alles dik in orde. Door de eigenaresse naar onze kamer gebracht die vroeg hoe lang geleden we gehoord hadden dat de kamer niet beschikbaar was. Haar verteld hoe eea gegaan was. Hiervan schrok ze. Ze had dit 2 maanden eerder al aan Jiba laten weten!!
Er waren meerdere gasten in het hotel die overboekt waren.
Een overboeking kan gebeuren (eigenlijk niet maar ja) maar regel het dan fatsoenlijk. Jiba probeert je gewoon te naaien, als we meteen akkoord waren gegaan, en sommige mensen doen dat omdat het 6 dagen voor vertrek is, betaal je dus 200 euro meer voor je vakantie.
reken maar uit waarom ze dan vakanties goedkoop kunnen aanbieden.
Voor mij nooit weer Jiba. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 08-10-2014 | Accommodatie(s): Black Sand | Vervoer: vliegtuig