Datum boeking verkeerd en niet terugbetalen aanbetaling.
Hieronder vindt u de ervaring van Hatice met reisorganisatie Interhome. Deze is ingevoerd op 12-02-2013 en gaat over de vakantie naar Oostenrijk in februari 2013.
31-40 jaar
Met gezin
Wintersport in Oostenrijk, februari 2013
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wij hebben geboekt via internet voor 16 feb 2013 naar oostenrijk, dit is het voorjaarsvakantie van onze kinderen. Door onze enthousiasme hebben we de controle niet uitgeoefend op de bevestiging. Nu komen we erachter dat onze reservering voor 13 maart 2013 staat geboekt, hoe kan dit? Interhome zegt alleen maar "jullie fout". Interhome geeft aan dat het onze fout is en ze weigeren om de aanbetaling terug te betalen. Nu kunnen we uberhaupt niet op vakantie en zijn we onze geld ook kwijt. Op ieder klacht krijgen we te horen dat het onze eigen fout is. Totaal geen medewerking en/of onderzoek vanuit Interhome, alleen maar beschuldigingen en het zeker niet terug betalen van onze aanbetaling!! Ik wil ieder aanraden om niet te boeken bij Interhome. Ze werken totaal niet mee en zonder enig onderzoek leggen de fout neer bij klanten. Ik vind ze super klantonvriendelijk en empathie kennen ze al helemaal niet. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-02-2013 | Accommodatie(s): appartement | Vervoer: auto