VOLKOMEN HOPELOOS
Hieronder vindt u de ervaring van Bas van driel met reisorganisatie Interhome. Deze is ingevoerd op 02-07-2018 en gaat over de vakantie naar Nederland in september 2018.
> 70 jaar
Met partner
Vakantiehuis in Nederland, september 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
IK had een reis geboekt naar Oostenrijk en een gedeelte van de reis vooruit betaald.
Door omstandigheden werd ik rolstoelafhankelijk Niet handig in Oostenrijk.
Ik annuleerde met opgaaf van redenen. Daarna volgde een nietszeggend briefje dat zij een volgende keer graag weer een mooi vakantiehuis in Oostenrijk voor mij wilden bemiddelen.
Lekker geluisterd en gelezen.
Ik kreeg wel een bericht dat na aftrek van ruim dertig euro ik het resterende bedrag zo snel mogelijk overgemaakt kreeg. Gedateerd 12 juni. Op 2 juli taal nog teken. Maar eens informeren. Een mevrouw aan de lijn ,wie wilde zij niet zeggen, lekker makkelijk als je later nog eens wilt reageren. Het was mijn schuld dat het geld niet overgemaakt was, ik had mijn IBAN nummer niet opgestuurd. Ik heb 2 collega's aan de lijn gehad een 3 mailtjes ontvangen waaronder 1 van de directeur, Nergens wordt gerept over een iban nummer.
Als ik dit ter sprake breng weet ik echt niet wat ik hoor.
De directeur stuurt briefjes met zijn handtekening maar weet verder nergens van. Ja het klopt dat ik bij betaling het iban nummer vermeld heb maar dat kunnen zij in hun administratie niet terugvinden
Hoe achterlijk wil je het hebben, mijn aanvraag mijn gedeeltelijke betaling, mijn annulering alles was voorhanden, maar iban nummer volslagen onbekend. Als ik dat zeg is de mevrouw zo boos dat zij niet meer met mij praten wil. Ik krijg een mail daar moet ik mijn iban nummer op invullen en dan krijg ik mijn geld terug gestort. Binnen welke periode????
Ik heb bij deze organisatie 2 x geboekt voor het eerst en voor het laatst.
Bas van DRIEL. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 02-07-2018