nooit meer!
Hieronder vindt u de ervaring van Daan met reisorganisatie Interhome. Deze is ingevoerd op 30-11-2010 en gaat over de vakantie naar Italië in juli 2010.
31-40 jaar
Met gezin
Vakantiehuis in Italië, juli 2010
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 3
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Voor het eerst en het laatst een vakantiehuis via Interhome geboekt. Ruim vierduizend euro betaald voor 14 dagen in een luxe 6 persoons vakantiewoning in de Toscane. De beloofde luxe van het vakantiehuis en waar je ook voor betaald hebt bleef achterwege. Slechte matrassen, dus weinig nachtrust. Kapot meubilair; spijkers die uit de bank staken, kunststof tuinmeubilair dat gescheurd was op de zittingen of simpelweg afgebroken, schimmel in de badkamers. De prijs / kwaliteit verhouding is echt ver te zoeken. Ondanks dat hebben we er met zijn 6-en toch een fijne vakantie van gemaakt, veel dagtochten e.d.. Bij terugkomst via het reisbureau melding gemaakt van het feit dat de hoge huurprijs niet in verhouding stond met hetgeen we kregen. Uiteindelijk na 2 maanden de reactie van Interhome, contact met de verhuurder leverde voor hen op dat er eigenlijk geen problemen zijn, er wordt nl jaarlijks onderhoud gepleegd. Ik was niet op zoek naar (gedeeltelijke) restitutie maar een excuus én dat ze er bij de verhuurder achterheen gaan. Foto's van bovengenoemde zaken opgestuurd, waarop de reactie kwam dat we dat tijdens ons verblijf hadden moeten melden. Interhome zou het dan wel hebben opgelost!!!! (zij hebben geen mensen in Italie zitten volgens het reisbureau dat overigens vierkant achter ons staat). Bovendien kwam ik daar vakantie vieren, dat hebben we gedaan. Ik wilde hen laten weten dat de accomodatie niet aan de verwachtingen voldoent. Erkenning van de klacht, serieuse behandeling en een excuus was meer op zijn plaats geweest. Mijn goede geld besteed ik daar in elk geval niet meer. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 30-11-2010 | Accommodatie(s): I Pioppi toscane | Vervoer: auto