Schandalig
Hieronder vindt u de ervaring van Frédéric LANTREIBECQ met reisorganisatie Interhome. Deze is ingevoerd op 18-11-2019 en gaat over de vakantie naar Italië in juli 2019.
41-50 jaar
Met gezin
Familiereis in Italië, juli 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Slechtste service ooit en geen vergoeding
Als trouwe klant wordt alvast klacht ingediend bij test-aankoop met bijkomende argumenten.
De keyholder heeft toegegeven dat in de maanden april/mei het appartement onder water lag na hevige regens.
Onze kinderen hebben 5 dagen bij vrienden gelogeerd op een 15 km. van San Sano.
Het feit dat dit appartment al sinds 2016 wordt verhuurd zonder enig probleem betwijfel ik ten zeerste. Zie review van de Hongaarse familie in juni 2019.
Alternatief werd pas 5 dagen later aangeboden (te nemen of te laten). Afgelegen appartement op 1 uur rijden van het dichtsbijzijnde dorp. We hebben daar trouwens met een Deense familie kennisgemaakt die ook door Interhomen herplaatst was na een gelijkaardig ervaring.
Deze accomodatie had nooit verhuurd mogen worden enkel al om sanitaire redenen. naast mijn negatieve review neem ik alvast de tijd om onze ervaring met Interhome te delen via alle mogelijke kanalen Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 18-11-2019 | Accommodatie(s): Mastro san sano