Slechte service van Interhome


Hieronder vindt u de ervaring van Spaic met reisorganisatie Interhome. Deze is ingevoerd op 20-08-2016 en gaat over de vakantie naar Kroatië in augustus 2016.

 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met vrienden
2,0
Slechte service van Interhome
Autovakantie in Kroatië, augustus 2016

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Appartementen vorige jaar gezien. Er waren mensen op de eerste etage. Wij hebben via Interhome de appartement gehuurd voor 1 week. Bij de komst werden wij over spoelt met de betaling van de borg en lakens. Vieze lakens,. Stank van de riol. Contact met de zo genoemd Rijswijk ging niet goed. Je krijgt een italiaan in Praag te spreken die van uit gaat dat zijn tussen persoon die je niet ziet en niet spreek waarheid spreekt en je zelf niet. Jakuzzi was stuk, parking was vool. Mensen zeer onprofessioneel, spreken geen enkele taal, tenminste niet bij de problemen. Overstroming van riool 24 uur voor ons komst. Wij zijn vertrokken na 3 dagen. Interhome is zeer slecht in service verlenen, je kan geen review plaatsen, slim voor hun. Booking com is wat dat betreft zeer transparant. Pas op leuke fotos , als alles goed gaat heb je ware voor je geld, als er problemen komen heb je niks. Geen geld en geen vakantie. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-08-2016 | Accommodatie(s): HR3421.100.4 Sveti Juraj

Bekijk alle Interhome ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 5,5
Vervoer: 1,0
Accommodatie: 5,5
Reisleiding: 1,0
Prijs: 5,5
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Interhome de volgende vakanties boeken:
 Vakantiehuis   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact