Interhome Oostenrijk
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Interhome in Oostenrijk. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Interhome ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
Interhome
Bij Interhome kunt u kiezen uit 30.000 vakantiehuizen en vakantieappartementen. Interhome is een grote reisorganisatie met vestigingen in meerdere landen en eigen kantoren in veel plaatsen in de Alpen en rond de Middellandse Zee. Hierdoor heeft Interhome goede afspraken gemaakt met de eigenaren van de huizen en houden ze de servicekwaliteit in eigen hand. Interhome verhuurt alleen vakantiewoningen van privé-eiganaren, waardoor veel woningen exclusief via hen geboekt kunnen worden.1 Oostenrijk ervaring
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Interhome is 5,5. Dit is gebaseerd op 38 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Interhome.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
31-40 jaar
Met gezin
Familiereis in Oostenrijk, augustus 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Zeer slechte ervaring.
Een bedrijf wat liegt en bedriegt en totaal geen oplossingen biedt bij problemen.
Boek je vakantie hier niet, want zelfs enkele uren voor vertrek annuleren ze met valse reden je vakantie Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-08-2021 | Accommodatie(s): Huis
41-50 jaar
Met gezin
Wintersport in Oostenrijk, oktober 2014
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wij hebben initieel via euro-relais bij Interhome geboekt, maar wilde daarna via eur-relais bij een andere club een ander huis (meer mensen). Toen bleek hun 30% boeking straf.
30%....
Ik las hierboven: "Ze pakken je met alles", en dat is waar.
Dus NOOIT meer bij Interhome Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-11-2014 | Accommodatie(s): ski woning | Vervoer: auto
31-40 jaar
Met gezin
Wintersport in Oostenrijk, februari 2013
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wij hebben geboekt via internet voor 16 feb 2013 naar oostenrijk, dit is het voorjaarsvakantie van onze kinderen. Door onze enthousiasme hebben we de controle niet uitgeoefend op de bevestiging. Nu komen we erachter dat onze reservering voor 13 maart 2013 staat geboekt, hoe kan dit? Interhome zegt alleen maar "jullie fout". Interhome geeft aan dat het onze fout is en ze weigeren om de aanbetaling terug te betalen. Nu kunnen we uberhaupt niet op vakantie en zijn we onze geld ook kwijt. Op ieder klacht krijgen we te horen dat het onze eigen fout is. Totaal geen medewerking en/of onderzoek vanuit Interhome, alleen maar beschuldigingen en het zeker niet terug betalen van onze aanbetaling!! Ik wil ieder aanraden om niet te boeken bij Interhome. Ze werken totaal niet mee en zonder enig onderzoek leggen de fout neer bij klanten. Ik vind ze super klantonvriendelijk en empathie kennen ze al helemaal niet. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-02-2013 | Accommodatie(s): appartement | Vervoer: auto
Heeft u ook ervaring met Interhome of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!
Bestemmingen van Interhome
Amerika
Vakantiehuis
Belgie
Vakantiehuis
Duitsland
Vakantiehuis
Engeland
Vakantiehuis
Frankrijk
Vakantiehuis
Griekenland
Vakantiehuis
Ierland
Vakantiehuis
Italie
Vakantiehuis
Kroatie
Vakantiehuis
Nederland
Vakantiehuis
Oostenrijk
Vakantiehuis
Polen
Vakantiehuis
Portugal
Vakantiehuis
Schotland
Vakantiehuis
Slowakije
Vakantiehuis
Spanje
Vakantiehuis
Tsjechie
Vakantiehuis
Turkije
Vakantiehuis
Wales
Vakantiehuis