Mooie bestemmingen, niet klantvriendelijke organisatie.


Hieronder vindt u de ervaring van L. Van Geel met reisorganisatie Djoser. Deze is ingevoerd op 13-11-2016 en gaat over de vakantie naar Zuid Afrika in juli 2016.

 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
4,0
Mooie bestemmingen, niet klantvriendelijke organisatie.
Groepsrondreis in Zuid Afrika, juli 2016

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 6

We zijn inmiddels 4x met Djoser weggeweest: 3x in Afrika en 1x in Suriname. De laatste keer was Zuid-Afrika, en dat was dan ook de láátste keer. We begrijpen dat er op dit type reizen van alles anders kan lopen dan je gepland hebt omdat je nou eenmaal niet in Europa rondreist. Djoser is daar wat ons betreft van te voren duidelijk genoeg in; onze verwachtingen zijn wat dat betreft niet zo hoog gespannen.
Echter: als dingen aantoonbaar mis gaan geeft Djoser in onze ogen geen thuis. Dat gaat dan niet om zaken als een falende bus (naar, maar kan gebeuren) of slecht weer waardoor het programma niet door kan gaan, maar wel om een slechte voorbereiding. Waarom een stadstrip met evt. museumbezoek plannen op maandag? Musea zijn zo'n beetje in de hele week gesloten op maandag! Als de landings-strip in de jungle het hele regenseizoen onbruikbaar is, waarom zet je dan in vredesnaam in je reisbeschrijving dat je per vliegtuigje de jungle verlaat? Dit betekent een hobbelende bustrip van 16 uur! Als de reisafstand 500 km bedraagt lukt het echt niet om halverwege de dag aan te komen zodat je nog een excursie/voettocht kunt maken voor de nacht valt, neem dat dan ook niet op in je programma.
Djoser is echter op geen enkele manier ontvankelijk voor feedback. Onze communicatie-pogingen werden tijdens de reis genegeerd en achteraf gebagatelliseerd. Ik had met Djoser het gesprek willen aangaan maar kreeg slechts een standaard reactie terug. Ik voel me helemaal niet serieus genomen wanneer ik duizenden euro's spendeer (we zijn een gezin van 4) aan een reis en ter compensatie achteraf p.p. € 50,- aangeboden krijg voor 'geleden ongemak', te besteden binnen een jaar.
We hebben bedankt.
Djoser is ons als klant kwijt.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-11-2016

Bekijk alle Djoser ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 3,1
Vervoer: 5,2
Accommodatie: 3,9
Reisleiding: 4,9
Prijs: 3,1
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Djoser de volgende vakanties boeken:
 Groepsrondreis     Familiereis     Wandelvakantie     Fietsvakantie   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact