Djoser de reisorganisatie zonder persoonlijke service
Hieronder vindt u de ervaring van Martin Velthuizen met reisorganisatie Djoser. Deze is ingevoerd op 16-07-2016 en gaat over de vakantie naar Cuba in maart 2016.
41-50 jaar
Alleenreizend
Actieve vakantie in Cuba, maart 2016
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 2
- 4 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Wij hebben in maart de 21daagse rondreis gedaan in Cuba, deze was geboekt bij Djoser.
Cuba is een mooi land, met veel armoede en ongerepte natuur.
We hebben veel gezien van Cuba.
De accommodaties waar Djoser je in laat verblijven zijn ronduit triest voor het geld wat je betaald om deze reis te maken.
In de reisbrochure staat per dag een omschrijving en ook de omschrijving van de hotels waar je zou verblijven, helaas klopt dit niet met de werkelijkheid,
Dat we geen accommodatie kunnen verwachten zoals wij in Europa gewend zijn is duidelijk en is dan ook totaal niet de verwachting maar hotels waarvan het zwembad leeg staat of is vervallen, kamers waar je amper je kont kunt keren, waar allen een oude en vieze ventilator staat als airco, kamers met kikkers, ratten en slangen.
Nee daar wordt niet over gesproken in de brochure.
Als je vanwege een terechte klacht een klacht formulier ingevuld mee krijgt van de reisleiding zodat je hier in Nederland de afhandeling kan doen met Djoser, dan lijkt mij en de reisleiding de klacht serieus.
Djoser doet de klacht af met zo is het land, authentiek
Maar bij authentiek verwacht ik nog steeds dat de kamers schoon zijn en ongedierte vrij.
En niet dat je nachts wakker wordt van de ratten die over de vloer lopen of de kikkers die je aanstaren als je naar het toilet gaat,
Vervolgens schrijf je bij terugkomst en klachtenbrief en krijg je een standaard reactie, en een dvd box aan reclame materiaal.
De dvd box is ongeopend retour gegaan en uiteraard gereageerd op de reactie, hierna krijg je alleen maar standaard brieven zonder enig inhoud of excuses.
Wij waren niet uit op geld, maar wel op het woordje sorry en excuses.
Dit hebben wij tot op heden nog niet ontvangen.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 16-07-2016