Waardeloze service corendon en altijd vertraging!
Hieronder vindt u de ervaring van Ingrid met reisorganisatie Corendon. Deze is ingevoerd op 30-07-2013 en gaat over de vakantie naar Turkije in april 2013.
31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Turkije, april 2013
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 2 Accommodatie:
- 8
- 2 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Het hotel was goed maar dit lag niet aan Corendon. We hebben veel vertraging gehad.De reisleidster bracht ons naar het hotel, die stapte vrij snel uit. Verder hadden we flinke vertraging kregen 'n brief onder onze deur geschoven dat de vertrektijd van onze vlucht, veranderd was van 23.59 uur naar 2.00 uur 's nachts We zouden echter wel op 'tzelfde tijdstip als voor de vertraging (om 22.15 u.) opgehaald worden uit 't hotel en naar de luchthaven gebracht worden.
Toen we aankwamen werd vertrektijd 2.00 al gauw 3.00 uur. Om 4.00 uur kwam er pas, op verzoek van ons en andere passagiers, 'n medewerker van Corendon om ons te woord te staan. Deze medewerker begreep ons niet en was geirriteerd. Tot 4.00 uur was er door Corendon niets geregeld mbt eten/drinken. Bij de douane moet je al 't vocht inleveren en waren we aangewezen op 't dure eten en drinken v/t vliegveld. Uiteindelijk heeft de enigszins geïrriteerde medewerker iets geregeld. Daarna veranderde de vertrektijd weer en werd 't 5.50 uur. Uiteindelijk vertrokken we 6.30 uur . In 't vliegtuig werden we door de piloot geïnformeerd. Hij was ook de eerste en enige die zich excuseerde voor 't ongemak. Dit was de laatste keer dat wij ooit gaan boeken bij Corendon reizen!!!!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-07-2013 | Vervoer: vliegtuig