Corendon vergeet kinderen op passagierslijst
Hieronder vindt u de ervaring van Anne Marie met reisorganisatie Corendon. Deze is ingevoerd op 11-07-2022 en gaat over de vakantie naar Spanje in juni 2022.
51-60 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, juni 2022
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- 7
Reisleiding:
Gelukkig een goed hotel anders...
Hebben 1 boeking gedaan voor 5 volwassenen en 2 kinderen (2 en 5 j). Op de luchthaven van Eindhoven werd ons verteld dat Corendon de boeking opgesplitst had, zonder enige verklaring. Met als gevolg dat de 2 kinderen ergens tussen 2 vreemden mensen moesten plaatsnemen. Gelukkig hebben we wat kunnen wisselen zodat ze toch langs iemand van ons gezelschap konden zitten. In Palma de Mallorca aangekomen hebben we 1. 20 u gewacht eer het busje naar het hotel vertrok. Geen verklaring van Corendon waarom we niet vertrokken, achteraf bleek dat we nog op een volgende vlucht gewacht hebben De terugvlucht was een katastrofe. Corendon had de 2 kinderen niet op de passagierslijst gezet waardoor deze niet mee mochten. Dan sta je daar aan de incheckbalie... Hulp of uitleg kregen we niet, alleen dat we misschien best op het voorstel van Transavia zouden ingaan en 2 extra vliegtickets voor de kinderen kopen ( € 400). Om 9.20 u nog aan de incheckbalie voor de vlucht van 10 u met 2 kleine kinderen.... Wanneer je nadien Corendon contacteert over het gebeurd, krijg je een standaard mail dat je binnen de 4 weken ern antwoord mag verwachten. EERSTE KEER CORENDON, LAATSTE KEER CORENDON. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-07-2022 | Accommodatie(s): Club Fergus Europe Mallorca