Corendon neemt geen verantwoordelijkheid voor haar klanten
Hieronder vindt u de ervaring van Ruben met reisorganisatie Corendon. Deze is ingevoerd op 06-09-2021 en gaat over de vakantie naar Griekenland in augustus 2021.
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2021
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 6 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Alles verloopt prima, tot je een probleem hebt.
Zodra je vakantie is geboekt, je betaald hebt en je arriveert op je vakantiebestemming is alles prima. Tot er een probleem ontstaat. Dan ontstaat er kortsluiting bij Corendon en kunnen/willen ze niks voor je betekenen. Anders gezegd: los de problemen daar lekker zelf op tijdens je vakantie.
Bij aankomst was mijn koffer niet meegekomen. Uiteindelijk is deze na 5 dagen pas terug gekomen in mijn bezit. De eerste 2 dagen van mijn 7 dagen durende vakantie zijn door toedoen van Corendon verloren geraakt, omdat ik zelf overal aan moest gaan. Daarbij nog te zwijgen over de totale duur van het ontbreken van mijn koffer.
De reisleidster wist bij aankomst meteen van het probleem af, omdat wij haar daarvan op de hoogte hebben gebracht. Zij nam daarin geen verantwoordelijkheid om te helpen het probleem op te lossen, maar later op mijn aandringen heeft ze wel wat pogingen gedaan. Uiteindelijk liep dit nog op niets uit, omdat ze het zelf veel te druk had met soortgelijke problemen.
Corendon neemt in dit geval geen verantwoordelijkheid om het voor haar klanten op te pakken en proberen op te lossen. Na een kort en krachtig telefoongesprek werd mij verteld dat zij niks voor mij kunnen betekenen en verwezen mij door naar de airline en de luchthaven. Ondanks dat ik erop aandrong dat ik een klant van Corendon ben en niet van de airline en/of luchthaven, bleef het antwoord kort en bot. Ik moest het zelf maar gaan oplossen! Dit alles zonder dat ik enige informatie in mijn bezit had over de gehele vermissing van de koffer. Er werd zelfs geen advies verleend, enkel en alleen doorverwijzen.
Het gevolg: 2 dagen lang de gehele dag proberen iedereen te bellen die iets voor mij kon betekenen. Ik zat hierdoor aan het hotel gekluisterd, waardoor mijn vriendin en ik niet van onze eerste dagen kon genieten. Ik werd daarbij door de airline van het kastje naar de muur gestuurd en de luchthaven kon ik niet bereiken.
Corendon heeft het begin van mijn (en die van mijn vriendin) vakantie verpest.
Zelfs na het sturen van een klacht met redelijke reactietermijn wordt niet gereageerd. Vandaar dat ik nu over ben gegaan tot het verspreiden van recensies om andere reizigers te waarschuwen. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-09-2021 | Accommodatie(s): Samian Mare Hotel Suites & Spa