Corendon houdt niet van slechte reviews
Hieronder vindt u de ervaring van Marisca met reisorganisatie Corendon. Deze is ingevoerd op 28-08-2018 en gaat over de vakantie naar Griekenland in augustus 2018.
41-50 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2018
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 4 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Prijs/ kwaliteitverhouding geboekte vliegreis was ver te zoeken.
Met vriendin + kind accommodatie geboekt "all inclusive" in Kreta.
Vliegreis viel tegen ('s nachts om 02:00 aankomen en 01:30 vertrekken), in een vliegtuig met allemaal dronken jongelui.
All inclusive was dus niet all inclusive, voor alles extra betalen (airco, kluishuur, een goede espresso, een milkshake, verse jus, etc.). Eten was zo slecht, dat we 's avonds uit eten zijn gegaan (ook weer extra erbij). Honderden euro's extra dus bovenop een reis van € 3.800,- voor 13 dagen (effectief dus 11) - 3 personen.
Ergste vind ik nog, dat de beoordeling die ik had geschreven over de accommodatie geeneens wordt geplaatst op hun site. Vind je het vreemd dat er dus bijna alleen maar goede recensies staan?
Bij navraag werd ik geïnformeerd dat het niet werd geplaatst omdat het een klacht betreft en dat het pas geplaatst wordt als ik mijn ervaring aanpas.
Wil je nu je klanten goed informeren of niet? Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-08-2018 | Accommodatie(s): Sissi Bay & Spa Hotel