Slechte Service
Hieronder vindt u de ervaring van Gijs met reisorganisatie Corendon. Deze is ingevoerd op 15-02-2022 en gaat over de vakantie naar Curaçao in februari 2022.
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Curaçao, februari 2022
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 7
- 1 Prijs:
- 4
Reisleiding:
Erg slechte eerste ervaring.
Vakantie geboekt naar Curaçao, alles via de site van Corendon geregeld met het idee dat we ons dan nergens zorgen over zouden hoeven te maken. Hierbij zat dus ook de huur van een auto. Wanneer we bij het autoverhuur aankomen vragen ze ons om een creditcard. Deze heb ik in bezit echter neem ik hem nooit mee. Dit was volgens de papieren die we vanuit Corendon gehad hadden ook niet nodig. Toch was het niet mogelijk om de auto te huren door alleen het creditcard nummer te geven voor de borg.
Vervolgens hier te horen gekregen dat we het geld voor de huur terug zouden krijgen via Corendon. Met deze gedachten een andere auto gehuurd bij een zaak waar het wel mogelijk was om met contanten de borg te betalen.
Wanneer we met Corendon gebeld hadden bleek dat dit niet terug betaald kon worden. Dit omdat het in de kleine lettertjes vermeld zou hebben staan. Als we dit via de telefoon geboekt hadden zou dit wel vermeld worden werd me verteld. Heb je dus helemaal niks aan. Jammer dat er slecht gecommuniceerd word en dat Corendon nog niet bijna mee wil denken over een juiste oplossing.
Andere vakanties altijd via TUI geboekt, hier worden problemen als dit altijd netjes afgehandeld. Eerste en laatste keer dus dat dit via Corendon gebeurt! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-02-2022