NIET MET CORENDON GAAN!
Hieronder vindt u de ervaring van Mara met reisorganisatie Corendon. Deze is ingevoerd op 13-06-2019 en gaat over de vakantie naar Cyprus in juni 2019.
21-30 jaar
Met partner
Hotel in Cyprus, juni 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
NIET MET CORENDON GAAN! Mijn vriend en ik zouden een week extra blijven. Hier hebben wij met de reisleider contact over gehad. Wij moesten toen 1355 euro bijbetalen voor het verblijf en een (eventuele) vlucht. De vlucht was namelijk vol, als er plaatsen zouden vrijkomen, mochten wij mee vliegen. Dit zou de reisleider in de gaten houden. Ik heb toen gevraagd of daar nog extra kosten bij zouden komen. Zijn antwoord was 'Nee, jij pint 1355 euro'. Hij rekende dat om naar Turkse Lira en toen ik op mijn bankrekening keek was er ineens 1390 euro af. Dus 35 euro te veel. Toen ik vroeg of ik dat terug mocht, kon dat niet. Ik heb toen contact opgenomen met jullie klantenservice en er kon niks aan gedaan worden. Ik was namelijk hier, en jullie in Nederland. Beetje een rare reden om daarom niks voor ons op te kunnen lossen. Ik heb namelijk nog het WhatsApp gesprek waarop afspraken staan met de reisleiding en de bonnetjes van wat moest betalen en wat er daadwerkelijk betaald is. Daarop zie je duidelijk dat er 35 euro te veel betaald was. Maar jullie konden 'helaas' niks doen. Ik heb zelfs nog het telefoon nummer van de reisleider gegeven, maar hier wilden jullie niet op in gaan. Ik moest maar een klacht indienen en dan werd er binnen 3 weken gekeken of ik het geld terug zou krijgen of niet. Naja, helaas niks aan te doen. Vervolgens krijg ik vandaag een bericht dat er 2 plaatsen zijn vrijgekomen op de vlucht. Heel fijn toch? Maar hiervoor moeten wij wel even 195 euro per persoon bijbetalen. Wij schrokken hier van want dit is uiteraard niet afgesproken. Wij hebben een hele week gewacht op of er nog plaatsen vrij zouden komen. Hier is de reisleiding zich van bewust. Waarom zouden wij wachten op een vlucht waar we dan uiteindelijk nog steeds voor zouden moeten betalen? Dan hadden we een week geleden ook een eigen vlucht kunnen boeken. Voor de tweede keer komt er ongevraagd geld bij, wat een top reisleider. Wij zijn niet van plan dit te betalen dus hebben we weer contact met Corendon klantenservice opgenomen. En je raad het al 'Wij kunnen helaas niks doen. Want wij zijn hier in Nederland en jullie daar. Los het maar op met je reisleider'. Wat een slechte klantenservice zeg. Hoe moeilijk is het om 2 mensen een plaats te geven op de beloofde vlucht? Ik weet wel zeker dat Corendon dat kan doen vanuit Nederland. Maar helaas wilt niemand ons gewoon helpen. Echt super slecht en we zitten met erg veel stress nu deze laatste dag. We hebben niet eens meer de tijd om te genieten van deze laatste paar uurtjes. Echt ontzettend slecht en ik zal nooit meer met Corendon reizen. Mijn familie en vrienden ook niet. En ik hoop dat iedereen die dit leest er ook twee keer over na denkt om via Corendon te boeken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 13-06-2019 | Accommodatie(s): Limak