Slechte service belvilla


Hieronder vindt u de ervaring van Jolanda Bolle met reisorganisatie Belvilla. Deze is ingevoerd op 26-09-2020 en gaat over de vakantie naar Kroatië in juli 2020.

 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Slechte service belvilla
Familiereis in Kroatië, juli 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hebben hetzelfde probleem als Frank Holtkamp, het niet ontvangen van 2 vouchers van Belvilla ter compensatie van het annuleren van 2 accommodaties in Kroatië.

Twee dagen voordat we zouden vertrekken hebben we moeten annuleren i.v.m. het afgeven van code oranje voor Kroatië, door de overheid. Een huis in januari al geboekt en in mei een appartement, voor zoon en neef omdat hun reis naar Amerika was geannuleerd.

Wij hebben toen direct telefonisch contact opgenomen met Belvilla, althans geprobeerd. Helaas niemand van de klantenservice bereikbaar, alleen een receptie medewerker gesproken na een uur in de wacht gehangen te hebben. Die deelde ons mede dat we z.s.m. teruggebeld zouden worden. Vervolgens voor de zekerheid de volgende dag een mail aan Belvilla verstuurd, met het verzoek om beide accommodaties te annuleren i.v.m. code oranje voor Kroatië.

Na 2 dagen eindelijk teruggebeld door een medewerker van Belvilla, op de dag dat zouden we zouden afreizen,
Kort samenvattend vond Belvilla dat het veilig was om af te reizen en als we dan toch wilden annuleren dan werd ons ca 90% annuleringskosten doorgerekend.
Nog geprobeerd om uit te leggen wat code oranje inhoud en de consequenties die hieruit volgen voor ons als we toch gaan i.v.m. met ons werk etc, maar helaas.
De medewerker zei: deze opdracht heb ik mee gekregen en als je het er niet mee eens bent kun je hiertegen een klacht indienen.

De volgende dag een officiële klacht ingediend via de site van Belvilla en nog een keer per mail.
Tot op heden na bijna anderhalve maand nog steeds geen enkele reactie, zelfs geen ontvangst bevestiging, schandalig gewoon.

Belvilla berekent gewoon 90% annuleringskosten van het totale boekingsbedrag. Geen voucher dus, voor ons geen vakantie meer dit jaar en een hoop frustratie!

Na een aantal jaren tot volle tevredenheid bij Belvilla vakantiehuizen geboekt is dit onvoorstelbaar!

Belvilla los het netjes op, zoals jullie beweren om klanten tevreden te houden en alles netjes op te lossen. Geef ons alstublieft een voucher zodat we kunnen blijven zeggen, dat jullie service en klantvriendelijkheid bovenaan staat!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-09-2020 | Accommodatie(s): Vakantiehuis Maslenica

Bekijk alle Belvilla ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,1
Vervoer: 1,0
Accommodatie: 1,4
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,1
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel
U kunt bij Belvilla de volgende vakanties boeken:
 Vakantiehuis   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact