Zwaar teleurgesteld in Ado-travel
Hieronder vindt u de ervaring van Miranda Konings met reisorganisatie Ado Travel. Deze is ingevoerd op 20-08-2012 en gaat over de vakantie naar Turkije in juli 2012.
41-50 jaar
Zonvakantie in Turkije, juli 2012
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 9
- 2 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Vorig jaar zijn wij ook via Ado-travel op vakantie gegaan. Toen alleen maar lof. Maar dit jaar viel het ons zwaar tegen. Er liep nogal wat mis: ten eerste kregen we onze tickets maar twee dagen van tevoren gemaild. Ik kon toen niet meer online inchecken bij Transavia. Op de welkomsenvelop stond geen tijd vermeld wanneer de reisleider langs zou komen. Op het bord van Adotravel gekeken, stond daar ook niks vermeld. Toen we 's middags terug op onze kamer kwamen bleek dat meneer/mevrouw om vier uur op ons had zitten wachten. Alsnog netjes gebeld, bleken we de reisleider van vorig jaar aan de lijn te krijgen. En dat terwijl Husnu allang niet meer voor Ado-travel werkt. De informatiemap was dus dit jaar nog niet bijgewerkt!! We hadden volgens Ado dan even naar Nederland moeten bellen om te vragen welke reisleider nu wel zou moeten komen. Een dag voor vertrek kregen we een blad onder de deur geschoven met de mededelling dat we maar liefst VIER uur van tevoren zouden worden opgehaald. En dat terwijl we maar amper tien minuten van Antalya waren verwijderd. Dat had betekend dat we om half zeven werden opgehaald terwijl we om half elf vlogen. Opnieuw netjes gebeld dat we dan per taxi zouden gaan zodat we in ieder geval op ons gemak konden ontbijten, werden we de desbetreffende morgen alsnog uit ons bed gebeld door de reisleider. Waar we bleven. Thuisgekomen, diende ik een klacht in en noemde daar al onze bezwaren/klachten. Deze werden een voor een van tafel geveegd en onderaan de bladzijde stond dat we telefonisch geen contact meer konden zoeken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-08-2012 | Accommodatie(s): Hotel Miracle | Vervoer: vliegtuig